AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Del Skrevet 20. februar 2024 Er det noen som vet noen gode selvhjelpsbøker i dette temaet? Dette med å finne litt ut av hva som er viktig for MEG uten å la seg påvirke av venner, familie osv. Dette med å ikke sammenligne sitt liv, sine forhold og seg selv med andre, og legge fra seg presset om forventninger. Anonymkode: f865b...663 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 20. februar 2024 #2 Del Skrevet 20. februar 2024 Jeg leste denne i tenårene, hjalp meg da. https://www.bokkilden.no/selvutvikling-motivasjon-selvtillit-og-positiv-mental-innstilling/kunsten-aa-lede-seg-selv-randi-b-noyes/produkt.do?produktId=22263113 Noen ler av selvutvikling, men det hjelper av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Del Skrevet 20. februar 2024 Mitt råd er å slutte å kaste bort tiden sin på å se hva andre gjør på hele tiden. Demp stories og innlegg fra folk, og bruk heller sosiale media (hvis du føler at du må ha SoMe) til å følge mennesker som inspirerer deg til å gi mer f. Anonymkode: 71222...c5a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #4 Del Skrevet 20. februar 2024 It’s on me-sara kuburic Anonymkode: 352dd...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #5 Del Skrevet 20. februar 2024 Slett sosiale medier er en viktig start, sett på skylapper og se bare frem på deg selv, tøft i starten men det går Anonymkode: 56f95...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. februar 2024 #6 Del Skrevet 20. februar 2024 "Selvfølelse nå" av Mia ettellerannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå