AnonymBruker Skrevet 19. februar #1 Del Skrevet 19. februar Hei kloke KG damer. Håper noen her kan gi meg noen gode råd på hva slags forlovelsesring jeg burde se etter. Skal fri til kjæresten min, vi har snakket om temaet noen ganger så er 99,9% sikker på at hun vil si ja. Saken er at jeg vet hun har komplekser for hedene/fingrene sine. Hun mener de er grove, kraftige og stygge. Hun har ikke små puselanker, men før hun påpekte det har jeg aldri tenkt over at de var spesielt store eller anderledes. Hun har også ganske kraftig «knoke/midtledd» Er kanskje litt rart spørsmål, men hva slags ring vil da være mest «flatterende», får ikke noe hint eller hjelp fra henne… Anonymkode: 92e79...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Del Skrevet 19. februar Kanskje dere kan dra på ringshopping sammen? Om det ikke er et alternativ så er det lurt å gå for noe som er litt kraftig i stilen. Tynne bånd og små steiner blir gjerne seende enda mindre ut på store hender. Anonymkode: f4f2b...3d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 19. februar #3 Del Skrevet 19. februar Jeg ville hørt på en gullsmed, fortalt det akkurat slik ☺️👍de kan dette👍 Så utrolig koslig forøvrig ❤️masse lykke til 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar Her tror jeg at jeg ville fridd først og så funnet ringen sammen? Kanskje du kan finne en stand in ring og så drar dere sammen i butikken så kan hun plukke ut en ring hun liker og som kler og passer hennes fingre og hender. Nå vet jeg ikke hvor mye du tenker å legge i denne ringen (i USA skal en forlovelsesring koste en månedslønn) vi har ikke helt den samme tradisjonen som i USA, og mange vil kanskje brukes forlovelsesringen igjen når de gifter seg. Uansett greit at hun er fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Del Skrevet 25. februar Du kan bruke en lånering å fri med. Endel steder låner ut ringer. Men kan være lurt at du ikke betaler, dvs at du ikke binder deg til å måtte kjøpe ringen der ved at man betaler og så kun får kreditt å handle med senere. Du kan også kjøpe en billig sølvring med cubic zirkonia som ligner på ringer i det prissegmentet du ser for deg. Så sier du bare det, at hun kan få velge ringen selv. Jeg hadde blitt fornøyd med det. Du kan også snakke med søster eller venninnen hennes og se om de kan finne ut av hva hun der for seg og ønsker seg. Hennes mening er jo den eneste som betyr noe tross alt. Anonymkode: 2b566...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Del Skrevet 25. februar Vet du at hun ønsker seg ring, da? Forlovelsesring er ikke vanlig blant mine venninner Anonymkode: 3405e...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå