AnonymBruker Skrevet 19. februar #1 Del Skrevet 19. februar Har lest at vaskehaller ofte innehar høyere pH som ikke er bra for bilens lakk eller lys og at dette er noe Tesla fraskriver seg ansvar for. HVOR i Grenland kan man vaske Teslaen om man ikke vil la det over skje? Hvilke vaskemidler oa er det man i så fall bruker om man vil/må vaske bilen selv? Anonymkode: a5d58...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Del Skrevet 19. februar Jeg har ikke Tesla, men svarer likevel. Tenker du på automatisk vaskehall, eller selvvask? Jeg har fått med meg at Tesla krever en viss PH-grense på vaskemidlene, så den eneste måten å sikre seg på vil vel være å kontakte driverne av de forskjellige vaskehallene? Er svanemerket vaskehall innafor? For det er vel en del slike vaskehaller i Grenland. Ser det er mange Tesla som vasker i vaskehallen ved den nye Rema-butikken på Menstad. Anonymkode: 37005...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Del Skrevet 19. februar 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke Tesla, men svarer likevel. Tenker du på automatisk vaskehall, eller selvvask? Jeg har fått med meg at Tesla krever en viss PH-grense på vaskemidlene, så den eneste måten å sikre seg på vil vel være å kontakte driverne av de forskjellige vaskehallene? Er svanemerket vaskehall innafor? For det er vel en del slike vaskehaller i Grenland. Ser det er mange Tesla som vasker i vaskehallen ved den nye Rema-butikken på Menstad. Anonymkode: 37005...3fe Tusen takk for informativt innlegg! ❤️ Anonymkode: a5d58...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 20. februar #4 Del Skrevet 20. februar Du kan også spørre folk som handler bil på Møller, dvs. alt fra VAG-konsernet, tillegg til Mercedes. Så foreløpig er det VW, Ŝkoda, Audi, Mercedes og Tesla som ikke får lov til å vaske bilen i vaskehaller uten at garantien på lykter brytes. https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/tesla-skylder-pa-bilvask-dette-er-sproyt/16441351/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar Vaskehall er uansett typisk beldig grovt for bilen, jeg ville sterkt anbefale å vaske bilen hjemme istdf. Da har du kontroll på alt. Anonymkode: 0b8c6...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 24. februar #6 Del Skrevet 24. februar Ryddet for avsporinger og tulleinnlegg. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå