AnonymBruker Skrevet 20. februar #41 Del Skrevet 20. februar Å få tildelt hemmelig adresse er ikke noe hvem som helst får. Det krever vanvittig store ressurser fra det offentlige, og det krever veldig mye av den som skal beskyttes. Man kan ikke oppgi adressen sin til noen - det vil si at man kan aldri bestille take away levert på døra, handle på nettet, få en vaskemaskinreperatør hjem til seg, osv, osv. Ingen skal kunne vite adressen. At du har sagt dette til ei venninne viser at du ikke forstår alvoret i situasjonen, dessverre. Antagelig må du vel nå flytte igjen. Hemmelig adresse betyr å kutte ut hele ditt nettverk. Jeg vet at enkelte som både burde hatt, og ønsker seg, hemmelig adresse, ikke får det, fordi de ikke er i stand til å forholde seg til det strenge regelverket. Det kan da også skje med deg, at du mister denne beskyttelsen, fordi du ikke tar reglene på alvor. Anonymkode: edb50...4d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #42 Del Skrevet 20. februar Jeg har vært utsatt for sadistisk vold. Vedkommende har dratt meg etter håret og inn på do for å kle av meg og mørbanke meg, holdt tak i halsen min, stukket kniv og gaffel på innsiden av låret mitt til jeg har besvimt. Hvis noen for et sekund tror at jeg har sagt dette videre fordi jeg har hatt lyst å gjennomgå dette igjen, så tar dere innmari feil. En person som en gang var en venninne sviktet meg, og jeg er alene om alt. Man har ikke venner når man er sårbar Anonymkode: 71216...cbc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #43 Del Skrevet 20. februar Visse ting kan man holde for seg selv, en hemmelighet er ikke en hemmelighet når du velger å dele den med noen du tror er venner. Eneste positive her er at du fant ut at hun er en løgnaktig kjerring. At du selv var dum nok til å fortelle noen du kjenner og som i tillegg kjenner den som er årsaken til at du er på hemmelig adresse er faktisk din feil. Å få bo på hemmelig adresse krever mye av samfunnet så det minste man kan gjøre er å holde adressen for seg selv. Anonymkode: 53947...562 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 20. februar #44 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har vært utsatt for sadistisk vold. Vedkommende har dratt meg etter håret og inn på do for å kle av meg og mørbanke meg, holdt tak i halsen min, stukket kniv og gaffel på innsiden av låret mitt til jeg har besvimt. Hvis noen for et sekund tror at jeg har sagt dette videre fordi jeg har hatt lyst å gjennomgå dette igjen, så tar dere innmari feil. En person som en gang var en venninne sviktet meg, og jeg er alene om alt. Man har ikke venner når man er sårbar Anonymkode: 71216...cbc Nettopp. Dette er alvorlig. Og derfor fikk du hemmelig adresse. Det er kjipt. Det er den andre part som burde ta konsekvensene. Men det er ikke sånn i dag. Derfor skal du ikke fortelle adresser din til noen. Punktum. Venninner eller ikke venninner. Og dersom du har litt fartstid her på KG så vil du se det at det er en overraskende stor andel som mener det er helt greit at partner/samboer/kjæreste har full tilgang til telefonen deres i tide og utide. Det betyr i praksis at selv om du mener du sender noe så hemmelig som dette til noen du mener du stoler på med livet ditt, så er det ingen garanti for at motpart tenker likt eller at det forblir der. Derfor. Hemmelig adresse deler du ikke med noen. Aldri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 20. februar #45 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har vært utsatt for sadistisk vold. Vedkommende har dratt meg etter håret og inn på do for å kle av meg og mørbanke meg, holdt tak i halsen min, stukket kniv og gaffel på innsiden av låret mitt til jeg har besvimt. Hvis noen for et sekund tror at jeg har sagt dette videre fordi jeg har hatt lyst å gjennomgå dette igjen, så tar dere innmari feil. En person som en gang var en venninne sviktet meg, og jeg er alene om alt. Man har ikke venner når man er sårbar Anonymkode: 71216...cbc Veldig lei meg på dine vegne for det du har måttet gjennomgå 🥹❣️. Å ekstra leit at du har en så «farlig « veninne , som setter deg i livsfare ved å avsløre adresse . Ikke snakk mer med henne . Les deg opp på flying monkeys . Det er sånne som gjør seg til venn med offer , for å informere overgriper . Har du ikke nære venner eller familie du stoler på, snakk med fagfolk , fastlege , krisesenter eller andre som er 100% til å stole på . Søk på epitel på nett . Kanskje har de kontor i ditt nærområde evnt kan hjelpe deg på andre områder . Masse lykke til❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #46 Del Skrevet 20. februar Snublefot62 skrev (15 timer siden): Selvfølgelig har man lov til å ha venner. Men man har og et ansvar om å ivareta sin egen sikkerhet. Hva vil du oppnå? Tror du ikke TS angret fra sekundet hun innså at venninna bedro henne? Du tror hun tar mer alvorlig på det når du gnir inn hvor ansvarsfraskrivende og idiotisk det var 15 ganger? Hun gjorde en feil. Det vet hun. Det har sikkert du også gjort flere ganger i livet. Sånn som deltakelsen din i denne tråden f.eks. Anonymkode: 3055d...774 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #47 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har vært utsatt for sadistisk vold. Vedkommende har dratt meg etter håret og inn på do for å kle av meg og mørbanke meg, holdt tak i halsen min, stukket kniv og gaffel på innsiden av låret mitt til jeg har besvimt. Hvis noen for et sekund tror at jeg har sagt dette videre fordi jeg har hatt lyst å gjennomgå dette igjen, så tar dere innmari feil. En person som en gang var en venninne sviktet meg, og jeg er alene om alt. Man har ikke venner når man er sårbar Anonymkode: 71216...cbc Det er forferdelig at du er så alene i det du står i. Jeg forstår at du i sammenbruddet gjorde en feil. Tilgi deg selv for det. Har det ordnet seg nå? Jeg tror deg. Selvsagt vil du ikke oppleve dette igjen. Det er en umenneskelig situasjon du er i. Vi mennesker er ikke ment å isoleres på denne måten. Sender deg styrke! ❤️ Anonymkode: 3055d...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå