Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #821 Del Skrevet 8. mai 2006 Ok da - vi får vente til i morgen....... for 19 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. mai 2006 #822 Del Skrevet 9. mai 2006 :grine2: Så fantastisk å høre om deres vellykkede ultralyd - så deilig at fanten ikke har arvet mannens sykdom Menne du... Fikk du ordnet det vi snakket om, eller? At de skrev ned kjønnet på en lapp som du kunne gi til meg så jeg slipper å gå og lure så fryktelig lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #823 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Menne du... Fikk du ordnet det vi snakket om, eller? At de skrev ned kjønnet på en lapp som du kunne gi til meg så jeg slipper å gå og lure så fryktelig lenge? ← Selvfølgelig! I dag har jeg vært hos legen som i motsetning til forrige gang var veldig samarbeidsvillig. Jeg så nok ganske gåen ut for det første hun spurte meg om var om jeg var allergisk. Så jeg fikk resept på antihistaminer, nesespray, øyedråper og to forskjellige inhalatorer. Tror nok jeg skal prøve å ikke ta for mye medisiner, men er greit å ha de på de dagene hvor det blir for ille. Så hørte hun litt på hjertelyden, verdens vakreste lyd! Hun brukte ganske lang tid på å finne den, men i dag ble jeg ikke stressa av det i det hele tatt, vi hadde jo sett gullet vårt turne i går! Hun sykmeldte meg 100% i en mnd og det er jeg kjempeglad for. Ble også positivt overraska over vekta, har bare gått opp 2,4 kilo så langt. Endret 9. mai 2006 av MammaSarius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 9. mai 2006 #824 Del Skrevet 9. mai 2006 Her skal jeg følge med fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #825 Del Skrevet 9. mai 2006 Her skal jeg følge med fremover ← Koselig med et nytt ansikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mai 2006 #826 Del Skrevet 9. mai 2006 Puh! Best for legen at du fikk god behandling der idag altså! Ellers så måtte vi ha tatt en liten KG affære.... Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 9. mai 2006 #827 Del Skrevet 9. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. mai 2006 #828 Del Skrevet 10. mai 2006 Puh! Best for legen at du fikk god behandling der idag altså! Ellers så måtte vi ha tatt en liten KG affære.... Kos deg! ← Nettopp!!! Godt at legen din tok til fornuften... Men det er jo kjempekjedelig at du er så plaget med pollen! ...kanskje spesielt nå som du er gravid! Håper ikke det blir altfor ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. mai 2006 #829 Del Skrevet 10. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #830 Del Skrevet 11. mai 2006 Lys våken og kjempetrøtt! Er så potte tett at det er helt umulig å sove. Ligger bare og vrir meg så da kunne jeg like godt stå opp så ikkemannen får ødelagt sin natt også. Håper på litt regn snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #831 Del Skrevet 11. mai 2006 Fortsatt lys våken! Kommer til å ha verdens trøtteste dag i morgen, enda godt jeg ikke har store planer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 11. mai 2006 #832 Del Skrevet 11. mai 2006 Er du våken enda siden du er logget på?? :overrakset: Høres ikke ut som noen bra natt altså MammaSarius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #833 Del Skrevet 11. mai 2006 Er du våken enda siden du er logget på?? :overrakset: Høres ikke ut som noen bra natt altså MammaSarius ← Jeg er her fortsatt... dessverre! Er ihvertfall veldig glad for at jeg er sykmeldt og ikke skal på jobb i dag. Tror jeg skal gå og legge meg inntil mannen som straks skal stå opp og avgårde på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 11. mai 2006 #834 Del Skrevet 11. mai 2006 Da håper jeg du sovner godt fort Jeg fyker avgårde til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. mai 2006 #835 Del Skrevet 11. mai 2006 Prøv å sove litt, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 11. mai 2006 #836 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #837 Del Skrevet 11. mai 2006 Krøp til sengs og fikk kost litt med mannen før klokka hans ringte. Sovna når han dro på jobben og fikk nesten 5 timers søvn, dog litt oppstykket av rare drømmer og nesesnyting. Ikke akkurat uthvilt, men føler meg 1000 ganger bedre enn forrige gang jeg satt her og skrev. Har fått lønn så i dag skal jeg ned til byen og kjøpe CD med musikk for magen og litt god Rooibush-te så jeg kan lage iste. Magen er helt rar i dag, kjenner ingen spesifikke bevegelser, men mye ubestemmelige greier. Lurer på om det muligens er litt ommøblering på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. mai 2006 #838 Del Skrevet 11. mai 2006 Håper du får sove til natten! Jeg holder meg innendørs i dag, ellers bare klør jeg og nyser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2006 #839 Del Skrevet 11. mai 2006 Huff for en natt Men bra du fikk litt søvn i allefall. Lykke til med shoppingen! Håper dagen idag blir mye bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. mai 2006 #840 Del Skrevet 12. mai 2006 Håper du får ei fin helg uten for mange plager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå