Cr@sh Skrevet 11. april 2006 #681 Del Skrevet 11. april 2006 15 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 11. april 2006 #682 Del Skrevet 11. april 2006 15 uker!! Ja, tiden går kun fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 12. april 2006 #683 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg kom over et par ting som jeg har oversett tidligere! Alle dere ekspertene der ute, disse ligamentsmertene blir de verre ved bevegelse? I dag har jeg ikke kjent noe særlig til de så lenge jeg sitter stille, men med en gang jeg går kjenner jeg det... ← JA! Mine kommer BARE når jeg er i bevegelse: Kan komme når jeg går, men særlig når jeg nyser eller gjør andre brå bevegelser! Jeg hadde ligamentsmerter før jeg visste jeg var gravid også, satt litt tilbakelent på kontorstolen og nøs noe så INNMARI, og fikk så vondt at jeg trodde jeg hadde sprukket milten eller noe! (Ikke det at jeg vet om det går an å sprekke milten, men det høres uansett vondt ut.) Så det er helt vanlig at de kommer ved bevegelse, ja! Vil ha, vil ha! ← Sånn har bøtteknottens mormor kjøpt! Bare body, da! Den er såååååå søt! Du vet at de har den serien bl.a. på Liten & Tøff i Markveien? De er så kule! Håper du får litt mer ro over resten av påska, for nå høres det travelt ut for deg. Ta vare på deg selv og husk å slappe litt av innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. april 2006 #684 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Ååå, så mye kult de har på bittelillevennen.com!!! Den må legges til i favoritter! Endret 13. april 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. april 2006 #685 Del Skrevet 13. april 2006 Høytiden som kommer nå er viktig. La oss reflektere over hvorfor ialledager vi sluttet å sprikre mannfolk opp på treplanker.... GOD PÅSKE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. april 2006 #686 Del Skrevet 13. april 2006 Steike... 15 uker altså...halvveis til 16 uker! Dette går sabla fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 13. april 2006 Forfatter #687 Del Skrevet 13. april 2006 Nå har jeg jammen ikke vært særlig flink med dagboken! Har hatt veldig underskudd på både tid og energiså nå er det utrolig deilig med litt påske ferie! Store til monja, søndagsengel?, Rognebær, Izaria, Cr@sh, miip, Peony, Heidi76, Murmelmy, Grooo, Skytte, TT, Isola, *MissS*,Murf, Epona og Pondusa for å ha holdt litt liv i dagboken min! Selv om jeg ikke har lagt igjen store sporene selv så har jeg vært innom og lest og da er det utrolig koselig med livstegn fra dere alle sammen! :klem: Den siste tiden har gått i ett, men jeg skal prøve å oppdatere som best jeg kan. Forrige onsdag var jeg på vanngymnastikk med Murmelmy, det var kjempekoselig å skravle masse og så trene sammen. Jeg kjenner at det hjelper bra på smertene og, de har blitt mye bedre! Forrige torsdag var jeg hos legen for å diskutere videre sykmelding. Vi ble enige om å fortsette 50% sykmelding. Jeg følte selv at jeg haddefått litt mer energi, men har begynt å få mye vondt i ryggen av å sitte på kontoret i tillegg til at jeg fortsatt er ganske trøtt så da lot vi det være med det. Er ikke så lett å bare ta seg pauser på jobben, for det er utrolig mye å gjøre for tiden. Dette var første gang mannen ikke var med til legen fordi jeg trodde det egentlig bare var snakk om forlenging av sykmeldingen, men jeg fikk høre slå!!! En helt fantastisk god følelse! Mannen var så utrolig skuffa over at han ikke ble med, så da er det enda godt at vi har både UL og jordmortime neste uke! Legen trodde ikke det var bekkenløsning jeg hadde siden det var så tidlig, men jeg måtte bare si fra dersom det ble verre. Det har egentlig stabilisert seg ganske greit så jeg håper det bare var forbigående. Hadde tilrettelegningsmøte på jobben etter at jeg kom fra legen (sånn som man må ha når man er sykmeldt over 6 uker). Sjefen min antydet meget sterkt at jeg burde sørge for å bli 100% sykmeldt før kontrakten min går ut i slutten av juni så jeg får sykepenger og slipper dagpenger frem til jeg skal ut i permisjon. Er litt usikker på hva som skjer hvis jeg er 50% sykmeldt. Om jeg fpr 50% sykepenger og 50% dagpenger? Jordmor vet kanskje mer om sånt? Eller noen av englene her inne? Nå er det endelig påske. I dag sov jeg til kl 12, det var utrolig deilig. Synes jeg har blitt trøttere igjen de siste dagene, og ble jeg plutselig skikkelig kvalm og kastet opp på jobben... Håper det og er forbigående. I påsken skal vi slappe av og bare kose oss. I kveld er det et vennepar på middagsbesøk (utsolgt for lam, så da blir det svin indrefilet), i morgen lammestek hos mamma og lørdag middag hos svigers. Håper veldig på litt fint vær så vi kan få gått oss noen fine turer. Og tenk, på tirsdag er det UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 13. april 2006 #688 Del Skrevet 13. april 2006 Vanngymnastikk hørtes deilig ut! Og å høre hjertet slå... Jeg blir helt sånn fremdeles hver gang jordmor finner den fine lyden, jeg... *SUKK* Godt at du og legen blei enig om videre sykemelding også. Bare fortsett med å passe mer på deg selv enn dagboka (du og BabySariusen er jo viktigst!) og GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 13. april 2006 Forfatter #689 Del Skrevet 13. april 2006 Vanngymnastikk er bare toppen miip! Dagen i dag har vært deilig! Slappet av, spist nydelig lang sen frokost og pludra masse med mannen. Nå har jeg nettopp lest bok i badekaret og skal kaste meg rundt og lage mat til gjestene som kommer om en time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. april 2006 #690 Del Skrevet 13. april 2006 Hjertelyd... Åhh, det er fantastisk! Det og å kjenne liv... GLED DEG!!! Og jeg er sikker på at UL blir en utrolig flott opplevelse for dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. april 2006 #691 Del Skrevet 14. april 2006 Innom for å ønske deg en flottl langfredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 14. april 2006 Forfatter #692 Del Skrevet 14. april 2006 Da har jeg meldt meg på gravid-yoga! Det starter to uker før vanngymnastikken slutter så det blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. april 2006 #693 Del Skrevet 14. april 2006 Da har jeg meldt meg på gravid-yoga! Det starter to uker før vanngymnastikken slutter så det blir deilig! ← Så kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. april 2006 #694 Del Skrevet 14. april 2006 Flott da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2006 #695 Del Skrevet 15. april 2006 Så morro at du fikk høre hjertelyden til babyen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 15. april 2006 #696 Del Skrevet 15. april 2006 Så morro at du fikk høre hjertelyden til babyen din. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. april 2006 #697 Del Skrevet 16. april 2006 Gravid-yoga er bra! Jeg har gått på det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. april 2006 #698 Del Skrevet 18. april 2006 !!!LYKKE TIL PÅ UL I DAG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #699 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Åhh jaaa, det er i dag du skal på UL!!! Lykke til! :hoppe: Endret 18. april 2006 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 18. april 2006 #700 Del Skrevet 18. april 2006 Er så spent, så spent!!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå