Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

Jeg så her om dagen at de har det i Kristiansand også, men det er vel litt i seineste laget nå!  :ler:

Hmmm...

Det kan jeg ikke forstå!? :klø:

Jeg har vært i kontakt med alle mulige steder for å finne ut av det, og det eneste tilbudet for gravide er i varmtvannsbasseng på sykehuset - men der må man ha henvisning for å kunne komme og det er lang ventetid! :sur:

Vanngym/babysvømming derimot, DET har vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg masse til å leke flodhest i bassenget neste uke  :hoppe:

Det blir gøy!

Gravidsvømming er deilig!! :)

:Nikke: Og i dag er bekkenet mitt myyyyye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du... Kanskje du vil bli med og svømme på Frognerbadet når det åpner??? Det er i midten/slutten av mai. Har jobbet der i mange år og skal nok få oss inn gratis ;)

Interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså...den vanngymen i svømmehallen vet jeg om, men det er på veldig dypt vann og ikke noe for gravide ifl. instruktør og de som jobber på svømmehallen generelt. Så da droppet vi det! Dessuten er instruktøren datteren til en pasient jeg har hatt, og jeg vet ikke helt om det hadde funket så bra... Meeen, kan hende det kan være noe for meg når jeg ikke lenger er gravid! ;)

Takk allikevel! :klem:

Flott at du er bedre i bekkenet allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det jammen mange koselige hilsener!

:klem:

Endelig helg! Jeg og mannen skal ut og spise (tipper det blir pizza, eller muligens indisk) og så på kino. Alt for lenge siden vi har vært på "date" nå. Blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Så utrolig koselig med date! :hjerte: Håper dere får fortsatt med det også etter at Babysariusen har funnet veien ut av magehulen... Det er så viktig å gjøre sånne ting!

Ha en kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere gikk ut å spiste og på kino! Syns dere fortjente det!

Også var det så hyggelig at du stakk innom jobben min idag - ble så glad for å se deg! :hoppe: Du ser så glad ut syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...