Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så rart igrunnen, at du ikke får jordmortime før i uke 17...

Jaja, spiller ingen trille så lenge Babysarius har det bra, og det har h*n nok! :) Kjempebra skal du se! Enda bedre at du ikke har blødd noe mer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes det er litt lenge å vente på jordmortime, men kan vel skylde meg selv når jeg ikke bestilte time før i dag. Skal uansett til legen 6. april, og det er jo slettes ikke lenge til. Dagene går bra fort!

Håper bare jeg får god kontakt med jordmor, hvis ikke tror jeg det blir med den ene timen så får legen ta seg av resten. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2:

Må bare si at vi nok har verdens beste venner. Alle vi forteller om graviditeten er så utrolig søte og entusiatiske! Og det viser seg at så mange av vennene våre er i gang med å begynne å prøve selv!

:hoppe:

Men nå er Mammasariusen trøtt som en bøtt! Er tross alt 11,5 timer siden jeg sto opp... :rodme:

Natti natt alle jentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åhh så koselig at dere har mange rundt dere som heier på dere. Håper det er flere i gjengen da som får full klaff snart slik at dere ikke blir de eneste med barn. :tommel:

Ha en fin dag MammaSarius.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint at dere har så mange rundt dere som er glade på deres vegne, og som skal til pers selv etterhvert! :Nikke: Godt å kunne ha noen å trille turer med og snakke om farge og konsistens på avføring! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Godt å kunne ha noen å trille turer med og snakke om farge og konsistens på avføring! :ler2:

I følge min sykepleier-venninne så var dette helt dagligdagse temar rundt frokostbordet. :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge min sykepleier-venninne så var dette helt dagligdagse temar rundt frokostbordet. :kvalm:

Stemmer det! :Nikke: Er ikke noe "æsj bæsj" innen helsevesenet akkurat. Dere må huske på noe som faktisk er litt ekkelt, og det er jo at selv når vi sitter på pauserommet og har lunsj på sykehuset, er det jo pasienter som ringer på og trenger hjelp på do ol. Så vi går jo faktisk fra å spise, til å tørke brune rumper og så tilbake for å spise mer...SELVSAGT etter god håndvask...men allikevel! Så da er ikke samtale det tørste problemet liksom! :lol:

Også har jeg hørt at småbarnsmødre har en heller lei tendens til å snakke om mye om hvordan bæsjen til ungen så ut da og da, slik og sånn... :sjenert: Jeg har sverget på at jeg IKKE skal gjøre dette, men hvem vet!? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret:

Jeg som tenkte jeg skulle skyndte meg å lese dagboken min mens jeg spiser frokost... ingen bra greie for en småuggen gavid dame... :fy_fy:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!!

:ler: Huff..stakkars deg! Ble ikke den helt store starten for deg idag nei!

TT du får ta sånn snakk i boka mi,er vant med sånt jeg vettu ;)

Håper du får en fin dag Mammasarius!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret:

Jeg som tenkte jeg skulle skyndte meg å lese dagboken min mens jeg spiser frokost... ingen bra greie for en småuggen gavid dame...  :fy_fy:

:ler:

:hoho:

Uff, ikke meningen å kuppe dagboken din helt da, med alt drittpreiket! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...