Gjest Rognebær Skrevet 15. mars 2006 #481 Del Skrevet 15. mars 2006 Oi, det var mange smilefjes på ett innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. mars 2006 #482 Del Skrevet 15. mars 2006 Så rart igrunnen, at du ikke får jordmortime før i uke 17... Jaja, spiller ingen trille så lenge Babysarius har det bra, og det har h*n nok! Kjempebra skal du se! Enda bedre at du ikke har blødd noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #483 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja, synes det er litt lenge å vente på jordmortime, men kan vel skylde meg selv når jeg ikke bestilte time før i dag. Skal uansett til legen 6. april, og det er jo slettes ikke lenge til. Dagene går bra fort! Håper bare jeg får god kontakt med jordmor, hvis ikke tror jeg det blir med den ene timen så får legen ta seg av resten. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #484 Del Skrevet 15. mars 2006 :grine2: Må bare si at vi nok har verdens beste venner. Alle vi forteller om graviditeten er så utrolig søte og entusiatiske! Og det viser seg at så mange av vennene våre er i gang med å begynne å prøve selv! Men nå er Mammasariusen trøtt som en bøtt! Er tross alt 11,5 timer siden jeg sto opp... Natti natt alle jentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #485 Del Skrevet 16. mars 2006 Åhh så koselig at dere har mange rundt dere som heier på dere. Håper det er flere i gjengen da som får full klaff snart slik at dere ikke blir de eneste med barn. Ha en fin dag MammaSarius. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mars 2006 #486 Del Skrevet 16. mars 2006 Kjempefint at dere har så mange rundt dere som er glade på deres vegne, og som skal til pers selv etterhvert! Godt å kunne ha noen å trille turer med og snakke om farge og konsistens på avføring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. mars 2006 #487 Del Skrevet 16. mars 2006 Godt å kunne ha noen å trille turer med og snakke om farge og konsistens på avføring! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #488 Del Skrevet 16. mars 2006 Godt å kunne ha noen å trille turer med og snakke om farge og konsistens på avføring! ← I følge min sykepleier-venninne så var dette helt dagligdagse temar rundt frokostbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mars 2006 #489 Del Skrevet 16. mars 2006 I følge min sykepleier-venninne så var dette helt dagligdagse temar rundt frokostbordet. ← Stemmer det! Er ikke noe "æsj bæsj" innen helsevesenet akkurat. Dere må huske på noe som faktisk er litt ekkelt, og det er jo at selv når vi sitter på pauserommet og har lunsj på sykehuset, er det jo pasienter som ringer på og trenger hjelp på do ol. Så vi går jo faktisk fra å spise, til å tørke brune rumper og så tilbake for å spise mer...SELVSAGT etter god håndvask...men allikevel! Så da er ikke samtale det tørste problemet liksom! Også har jeg hørt at småbarnsmødre har en heller lei tendens til å snakke om mye om hvordan bæsjen til ungen så ut da og da, slik og sånn... Jeg har sverget på at jeg IKKE skal gjøre dette, men hvem vet!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #490 Del Skrevet 16. mars 2006 Du har dårlige odds Toria som er både sykepleier og snart småbarnsmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mars 2006 #491 Del Skrevet 16. mars 2006 Du har dårlige odds Toria som er både sykepleier og snart småbarnsmor. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #492 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg som tenkte jeg skulle skyndte meg å lese dagboken min mens jeg spiser frokost... ingen bra greie for en småuggen gavid dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #493 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) :grine2: Ooops - det tenkte jeg ikke på.... sorry vennen. Endret 16. mars 2006 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mars 2006 #494 Del Skrevet 16. mars 2006 Heia!! Huff..stakkars deg! Ble ikke den helt store starten for deg idag nei! TT du får ta sånn snakk i boka mi,er vant med sånt jeg vettu Håper du får en fin dag Mammasarius! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mars 2006 #495 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg som tenkte jeg skulle skyndte meg å lese dagboken min mens jeg spiser frokost... ingen bra greie for en småuggen gavid dame... ← Uff, ikke meningen å kuppe dagboken din helt da, med alt drittpreiket! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. mars 2006 #496 Del Skrevet 16. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. mars 2006 #497 Del Skrevet 16. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. mars 2006 #498 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. mars 2006 #499 Del Skrevet 17. mars 2006 Innom for å ønske deg ei flotters helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mars 2006 #500 Del Skrevet 17. mars 2006 GOOOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå