Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Ja, denne gangen må du ta det rolig og lytte godt til kroppen din vennen! :kose:

Ja, hvis det blir for ille etter denne uka må jeg nok muligens bite i det sure eplet og ta en gradert sykmelding. Skal være forsiktig å lytte til kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter og drømmer meg bort i strikkeoppskrifter på nettet. Selv er jeg ganske grønn, men begge de vordende bestemødre er nok ganske kompetente, lurer nok på om ikke jeg må se om en av de kan strikke dette settet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye fint ja. :Nikke:

Er ikke så flink til å strikke selv, men kan strikke sokker da. Men mønster og sånne andre fine ting har jeg aldri gjort noe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett etter strikkemønstre i dag, men uten å bli klok...

Har ei venninne som er i gang med å strikke en aldeles nyyydelig kugenser til meg, og både svigermor, svigerinne og en annen venninne har bedt om å få strikke noe men jeg aner ikke hva jeg vil de skal strikke.... Luksusproblem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hei!

Høres ut som om du har hatt en kjempefin bursdagsfeiring! Og nå er jeg nysgjerrig: HAR du blitt sulten igjen etter all maten i helga? :ler:

Jeg får ile til jobben, men ville bare si at du må ta det med ro denne uka og ikke slite deg helt ut. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei MammaSarius, så mange søte strikkesett til baby..

Lurt å ta det med ro ja, blir det for kjedelig får du bare komme deg inn hit da vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Må bare le litt!

Jeg har syntes litt synd på meg selv når alle andre har drukket vin for å feire bursdag hele helgen.

Gjette hvem som vant vinlotteriet på jobben på fredag når jeg hadde fri?

Visste nesten ikke om jeg skulle le eller gråte når det sto en flaske vin på pulten min i dag morges.

Nei, mannen for nok ta den tenker jeg!

Men vi har noen riktig gode italienere liggende som jeg nok skal nyte i oktober en gang! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

:ler::ler:

Særlig moro siden det gjerne ikke er spesielt offentlig på jobben enda?

Vittig...

Jeg har også tidvis lyst på rødvin, men det går jo veldig bra å la være! Heldigvis! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, der var det jammen mye fint. Får ta vare på linkene tenker jeg.

Sett 1

Sett 2

Sett 3

Sett 4

Sett 5

Sett 6

Sett 6

Hmmm, kanskje jeg må lære meg å strikke selv?

Utrolig mange søte sett... :Nikke:

*stjeler linkene*

Det å strikke er igrunnen ikke veldig vanskelig, bare man gidder å sette seg inn i det! ;) Så går det så lett som en plett, etterhvert. Jeg kan sikkert lære deg det en gang, men akkurat nå kan jeg ikke strikke selv heller pga. den idiotiske senebetennelsen i venstre hånd! :tristbla: Kjipt, for da blir jeg jo heller ikke ferdig med hentesettet jeg begynte på! :sur:

Tyyyypisk at du vant vinlotteriet da! :ler: Men mannen kan kanskje få glede av den flasken, eller dere kan ta den med dere neste gang dere er invitert bort!?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen setter sikkert veldig pris på vinen så det er ikke noe problem!

Selv om jeg er veldig glad i vin og synes litt synd på meg selv når jeg ikke kan drikke så må jeg jo også si at det egentlig ikke er noe problem i det hele tatt når jeg vet at jeg har verdens beste grunn til å holde meg unna!

I dag har jeg hatt en tung dag på jobben. Er vanvittig sliten og klarer ikke helt å konsentrere meg.Har i tillegg fått endel sure telefoner og da kjenner jeg at tårene ikke er langt unna. Tenker jeg prøver åjobbe fullt frem til UL, hvis jeg blir nødt til å ta gradert sykmelding så er det kjekt å kunne fortelle sjefen hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nurket :)

Må bare, som så mange andre, si at det åpningsinnlegget var helt nydelig, ble rørt jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med nurket :)

Må bare, som så mange andre, si at det åpningsinnlegget var helt nydelig, ble rørt jeg...  :sjenert:

Tusen atkk for koselig hilsen Hilde! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp::Gjesp:

Jeg er så ufattelig trøtt og sliten. Tror rett og slett jeg skal finne senga. Håper mye av det skyldes at det ble sene kvelder i helga for hvis jeg skal fortsette å være så sliten så sliter jeg med å jobbe fullt.

Har forresten også lagt merke til at luktesansen min er skikkelig skjerpa om dagen. I helga syntes jeg plutselig at det lukta brent i stua og ble bekymret. Etter mye om og men fant vi ut at det luktet bålav et pledd som vi har hatt med når vi har grillet i parken. Det har ligget i stua i 6 mnd og jeg har ikke kjent noe til lukta før nå. Kjenner at det er plagsomt når det gjelder eksos, særlig i dag når det var så kaldt, da produserer jo de gamle bussene litt ekstra og jeg blir uggen og småkvalm.

Men nå er det loppekassa og søte drømmer.

Endret av MammaSarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen!

Må du ikke presse kroppen din...Det er det ingen som tjener noe på!

Herlige strikkesett! Jeg kan hellr ikke strikke så takk gud for mamma og svigermor!!Er så glad i strikkete klær til babyer jeg!

:ler: Kjenner til det med luktesansen ja! Jeg har blitt helt sporhund og alt av mat som lukter går rett i søpla.....Selv om det er helt ferskt....Så mannen stakkar har ikke mye pålegg å velge i!!

Og mens jeg enda jobbet tenkte jeg flere ganger at fytti..hvordan klarer jeg dette hver dag?? Men,men.Vet ikke akkurat hvorfor luktesansen blir så forsterket...

Håper i allefall du får en fin tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg rett og slett bite i det sure eple og ta en egenmeldingsdag. Kroppen var rett og slett ikke mulig å få opp av senga og jeg har sovet til nå.

Tror jeg skal ringe legen i dag, har ikke bestilt 1. kontroll enda, tenkte jeg skulle vente til etter UL så vi vet hvilken uke jeg er i, men hvis jeg skal fortsette å være så sliten er det nok like greit å få en time så fort som mulig. Jeg merker at jeg er litt ekstra var når det gjelder å lytte til kroppen. Selv om jeg vet at det at det gikk galt forrige gang nok skyldes at det var noe galt med fosteret og ikke noe jeg gjorde så vil jeg allikevel ikke ta noen sjanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...