Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Kommer til å gå så bra så! :kose:

Håper det! :klem:

Nå har jeg og Pappasariusen vært ute og godt en liten tur i det nydelige vinterværet. Vi har et stort friområde rett bak den nye lilighetenog jeg har faktisk ikke fått tittet rundt der før i dag. Ser ut som det ideele sted åtusle rundt med barnevogn så det blir nok bra tenker jeg. Var veldig mange som var ute å luftet hunder og jeg får bare mer og mer lyst på en voff. Mannen er ikke så lett å overbevise, men jeg tror nok han er litt på gli. Jeg har en hund som bor hos pappa og han blir 12 år til sommeren og det ser ut som det kasnkje blir at vi avliver ham rundt den tid.Han begynner å bli gammel stakkars og vi vil at han skal slippe å lide deg gjennom en varm sommer. :tristbla: Vet jo at det er det beste for voffsen min, men det blir beintøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Så veldig stas at du fikk plass på riksen sånn som du ønsket! :hoppe: :hoppe:

Og jeg synes som du at det er viktig å delta på sånne forskningsprosjekter, så man får økt kunnskap om helse for den ene og den andre.

Og så vil jeg bare ønske deg lykke til på UL i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tilbake Rognebær!

Nå lager Pappasariusen morsdags-middag til meg, han mente det holdt med spire i magen! :ler: Blir deilig ovnsbakt laks med ris, saus og dampet asparges og kokte grønnsaker. :sikle: Snille mannen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill mannen din er, som lager morsdagsmiddag til deg :hjerte:

Tror nok han må være verdens snilleste Pappasarius! Tar ekstra godt vare påmeg om dagen, og tar litt vare på Babysariusen også og sørger for at vi spiser fisk og at jeg tar tran og folat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!  Grattis med plass på Riksen!  :hoppe:

Kanskje vi t.o.m. treffes på føden???

Kos deg i kveld

Vi får vel håpe du slipper å gå så lenge over og/eller jeg slipper å få så tidlig!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal Mammasariusen finne senga og prøve å få seg en god natts søvn. Gruder meg veldig til i morgen, men krysser fingrene og håper på det beste. Oppdatering følger i morgen kveld.

Natti natt alle jentene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i dag!

Og her er et stykke sjokoladekake som jeg lovte i går. :tommel:

Lagde du den langpannen jeg ga deg oppskrift på? God?

Hvordan gikk det i dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lagde du den langpannen jeg ga deg oppskrift på?  God?

Hvordan gikk det i dag???

Nope, lagde en annen langpanne jeg har hatt lyst til å lage lenge. Ble supergod. :sikle:

Venter spent på UL-rapport ja.... :sjenert: *vente vente vente*

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...