AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #41 Del Skrevet 19. februar 2024 Når man er 23, er man ingen gutt lengre. Anonymkode: 6ab0f...632 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #42 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva er greia med det? Hvorfor i alle dager er en gutt på 23 intr i ei på 41? Jeg skjønner ikke helt hva han vil her. Er det bare kødd? Anonymkode: 431fd...5f2 Mann 23 er kåt,dame på 41 er kåt.Hva er det du ikke skjønner? Anonymkode: d5008...37e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #43 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mann 23 er kåt,dame på 41 er kåt.Hva er det du ikke skjønner? Anonymkode: d5008...37e Nei det stemmer ikke helt. Og hvis han er så hypp på sex så er han ganske lite aggressiv på den biten. Hadde det vært tydelig hadde jeg ikke spurt. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #44 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det stemmer ikke helt. Og hvis han er så hypp på sex så er han ganske lite aggressiv på den biten. Hadde det vært tydelig hadde jeg ikke spurt. Anonymkode: 431fd...5f2 Men han er inne på det seksuelle? Alle menn er ikke aggressive seksuelt, de færreste vil jeg si. De hinter, også er det som kommer etterpå avhengig av responsen de får. Menn har sosiale antenner de også, og redsel for å bli avvist. Menn på 23 kan være interessert i ei på 41 fordi menn liker kvinner og sex generelt. Anonymkode: 0ec8f...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #45 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men han er inne på det seksuelle? Alle menn er ikke aggressive seksuelt, de færreste vil jeg si. De hinter, også er det som kommer etterpå avhengig av responsen de får. Menn har sosiale antenner de også, og redsel for å bli avvist. Menn på 23 kan være interessert i ei på 41 fordi menn liker kvinner og sex generelt. Anonymkode: 0ec8f...40a Det kan gå flere uker mellom hver. Og noen ganger kan han sende en mld også svarer jeg så blir han stille og er stille i to uker. Sånne ting jeg ikke skjønner. Hadde han vært på og tydelig hadde jeg kunne tolke det bedre. Beste tolkning jeg har er at han vil ha oppmerksomhet innimellom når han føler for det. Ellers er det ikke så intr. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #46 Del Skrevet 19. februar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Det kan gå flere uker mellom hver. Og noen ganger kan han sende en mld også svarer jeg så blir han stille og er stille i to uker. Sånne ting jeg ikke skjønner. Hadde han vært på og tydelig hadde jeg kunne tolke det bedre. Beste tolkning jeg har er at han vil ha oppmerksomhet innimellom når han føler for det. Ellers er det ikke så intr. Anonymkode: 431fd...5f2 Når det går uker mellom har han bedre ting, og bedre damer å snakke med. Når han sender melding og du svarer, og han ikke svarer igjen så 1) har han kommet etter runken sin 2) fått noe bedre å gjøre. Anonymkode: b224c...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 19. februar 2024 #47 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei det stemmer ikke helt. Og hvis han er så hypp på sex så er han ganske lite aggressiv på den biten. Hadde det vært tydelig hadde jeg ikke spurt. Anonymkode: 431fd...5f2 Fordi du er 41 og han er 23. MÅ du ha ting inn med teskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #48 Del Skrevet 19. februar 2024 Han har lyst å sex med deg. Gutter/menn syns det er litt stas å ligge med en milf. Anonymkode: 01b7a...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #49 Del Skrevet 19. februar 2024 Gutter/menn i den alderen, skulle det være Anonymkode: 01b7a...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #50 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har lyst å sex med deg. Gutter/menn syns det er litt stas å ligge med en milf. Anonymkode: 01b7a...172 Da burde han ha spurt om å møtes da. Gjør ikke det.. Han kommuniserer ikke tydelig hva han vil. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #51 Del Skrevet 19. februar 2024 Slutt å svar, ellers er du en gammel gris, TS. Anonymkode: 23714...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #52 Del Skrevet 19. februar 2024 Hvorfor bryr du deg? Hvorfor tenker du noe over dette? Hvorfor en trang til å mene, og poste på internet for å høre om andre mener det samme? Jeg skjønner det bare ikke. Bare la de to holde på. Det går ikke ut over noe som helst i ditt liv. Anonymkode: a7384...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #53 Del Skrevet 20. februar 2024 Kanskje han ser på deg som en person, og ikke en alder? Anonymkode: 4b16c...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #54 Del Skrevet 20. februar 2024 Spørsmålet er vel heller hvorfor du, dame 42, er så opphengt i dette. Jeg antar du svarer i samme tone siden du fortsetter å få meldinger med seksuelt innhold... Ja, så er han keen på et ligg sannsynligvis, det er ikke uvanlig at unge menn synes det er spennende med den erfaringen det er å ha ligget med ei eldre dame. Faktisk er det helt normalt. Han er garantert ikke interessert i deg på noen annen måte, selv om det nesten høres ut som om du håper noen vil fortelle deg det. Så ligg med han da, hvis du er intr i det. Virker jo sånn. Anonymkode: c7237...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #55 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Spørsmålet er vel heller hvorfor du, dame 42, er så opphengt i dette. Jeg antar du svarer i samme tone siden du fortsetter å få meldinger med seksuelt innhold... Ja, så er han keen på et ligg sannsynligvis, det er ikke uvanlig at unge menn synes det er spennende med den erfaringen det er å ha ligget med ei eldre dame. Faktisk er det helt normalt. Han er garantert ikke interessert i deg på noen annen måte, selv om det nesten høres ut som om du håper noen vil fortelle deg det. Så ligg med han da, hvis du er intr i det. Virker jo sånn. Anonymkode: c7237...a2d Nei, jeg håper ikke noen vil fortelle meg det. Jeg er ikke intr i å ligge med han heller. Og mld er ikke sånn eller at vi skal møtes. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #56 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 9.07): Kan han ikke få det av jenter på samme alder? Anonymkode: 431fd...5f2 Neppe Anonymkode: 1e649...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #57 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg håper ikke noen vil fortelle meg det. Jeg er ikke intr i å ligge med han heller. Og mld er ikke sånn eller at vi skal møtes. Anonymkode: 431fd...5f2 Ennå... Anonymkode: 1e649...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #58 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ennå... Anonymkode: 1e649...1ac Han sender random med flere uker mellomrom. Hvis han var så keen på å ha seg hadde han vel antydet det og spurt om et treff. Og teksta mer enn det som er nå. Nå er det noen mld her og der også er det stille lenge og sånn har det vært i et par mnd. Så derfor jeg ikke blir klok på hensikten. Hadde det vært klare sex mld hadde jeg skjønt hva som var greia hans. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå