AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Del Skrevet 18. februar Hva er greia med det? Hvorfor i alle dager er en gutt på 23 intr i ei på 41? Jeg skjønner ikke helt hva han vil her. Er det bare kødd? Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 18. februar #2 Del Skrevet 18. februar ‘Mann 23 som tekster kvinne 42’ Fikset tittelen din jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er greia med det? Hvorfor i alle dager er en gutt på 23 intr i ei på 41? Jeg skjønner ikke helt hva han vil her. Er det bare kødd? Anonymkode: 431fd...5f2 Folk er forskjellig kanskje han bare liker å tekste med deg. Damer på hans alder er ikke sikkert like trivelig å prate med. Jeg er over 50 og har en på 33 som driver på likedan. Han er kjekk og hyggelig. Vil ha meg med ut på date men vi får se. Jeg har lagt mrk til at i likhet med meg er det utrolig mange unge menn som nesten ikke har venner bare bekjente. Og forstår da at de setter pris på å finne noen det går an å prate med. Det er jo slik det er det er flere og flere i Norge som blir ensomme. Ikke alle tenker med kuken har jeg skjønt og bra er det. Hvis det bare var sex så vil slike menn fokusere på sex og sexprat. Og hjemmedate hos deg. Anonymkode: c9e0c...a7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 18. februar #4 Del Skrevet 18. februar Han vil sikkert gifte seg med henne og få barn med henne før det er for sent. Eller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #5 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Folk er forskjellig kanskje han bare liker å tekste med deg. Damer på hans alder er ikke sikkert like trivelig å prate med. Jeg er over 50 og har en på 33 som driver på likedan. Han er kjekk og hyggelig. Vil ha meg med ut på date men vi får se. Jeg har lagt mrk til at i likhet med meg er det utrolig mange unge menn som nesten ikke har venner bare bekjente. Og forstår da at de setter pris på å finne noen det går an å prate med. Det er jo slik det er det er flere og flere i Norge som blir ensomme. Ikke alle tenker med kuken har jeg skjønt og bra er det. Hvis det bare var sex så vil slike menn fokusere på sex og sexprat. Og hjemmedate hos deg. Anonymkode: c9e0c...a7c Det er av og på og sexprat og ikke sexprat og to uker mellom og plutselig flere på en dag. Aldri vært snakk om date her. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. februar #6 Del Skrevet 18. februar norw skrev (36 minutter siden): Han vil sikkert gifte seg med henne og få barn med henne før det er for sent. Eller... Tro’kke det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. februar #7 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva er greia med det? Hvorfor i alle dager er en gutt på 23 intr i ei på 41? Jeg skjønner ikke helt hva han vil her. Er det bare kødd? Anonymkode: 431fd...5f2 Mrs Robinson-challenge. Han er ikke interessert i ei dame som kunne vært moren hans for et romantisk forhold, kun for seksuell erfaring. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #8 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er av og på og sexprat og ikke sexprat og to uker mellom og plutselig flere på en dag. Aldri vært snakk om date her. Anonymkode: 431fd...5f2 Da hadde jeg nok kutta han ut. Men hvis det er en som ser etter vennskap med f.eks sex så kan jeg være interessert. Han som skriver til meg er bare trivelig. Han ser så god ut å gi en klem. Han snakker ikke om sex i det heletatt. Men om helt vanlige ting. Jeg setter og pris på mannfolk jeg virkelig kan snakke med. Jeg trenger en venn og om det er med fordeler så er det helt ok det. Anonymkode: c9e0c...a7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #9 Del Skrevet 18. februar Grüner skrev (34 minutter siden): Mrs Robinson-challenge. Han er ikke interessert i ei dame som kunne vært moren hans for et romantisk forhold, kun for seksuell erfaring. Kan han ikke få det av jenter på samme alder? Anonymkode: 431fd...5f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. februar #10 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan han ikke få det av jenter på samme alder? Anonymkode: 431fd...5f2 Nope. Cougars kan ikke sammenlignes med kjærestemateriale 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #11 Del Skrevet 18. februar Den enkle forklaringen er at han er desperat etter damer, desperat etter sex. Førstevalget er IKKE damer som er dobbelt så gamle. Men de duger når nøden er enorm, det er den ofte i den alderen. Damer i den alderen er også attraktive og vakre, men ikke for en på 23, vanligvis. Anonymkode: 7693a...699 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #12 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den enkle forklaringen er at han er desperat etter damer, desperat etter sex. Førstevalget er IKKE damer som er dobbelt så gamle. Men de duger når nøden er enorm, det er den ofte i den alderen. Damer i den alderen er også attraktive og vakre, men ikke for en på 23, vanligvis. Anonymkode: 7693a...699 Jeg har ikke møtt han utenom jobb. Jobber på samme sted. Og han tekster random her og der. Noen ganger bare prat noen ganger mer rettet mot sex. Uten at det har gått så langt på mld. Aldri foreslått å møtes eller noe. Så skjønner ikke hva han tekster for egentlig. Kommer med komplimenter her og der. Også er han stille noen dager eller uker. Jeg skjønner liksom ikke greia. Jenter i 20 årene er vel greie å tekste med og møtes de og eller? Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #13 Del Skrevet 18. februar WhisperingWind skrev (24 minutter siden): Nope. Cougars kan ikke sammenlignes med kjærestemateriale 👀 Men jeg er ikke ute etter å ha meg med han jeg så er vel ikke cougar? Eller har jeg misforstått termen ☺️ Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #14 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Da hadde jeg nok kutta han ut. Men hvis det er en som ser etter vennskap med f.eks sex så kan jeg være interessert. Han som skriver til meg er bare trivelig. Han ser så god ut å gi en klem. Han snakker ikke om sex i det heletatt. Men om helt vanlige ting. Jeg setter og pris på mannfolk jeg virkelig kan snakke med. Jeg trenger en venn og om det er med fordeler så er det helt ok det. Anonymkode: c9e0c...a7c Jeg bare forstår ikke hensiktene her. Det er så random og med mye tid mellom at jeg ikke skjønner han i det hele tatt. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #15 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke møtt han utenom jobb. Jobber på samme sted. Og han tekster random her og der. Noen ganger bare prat noen ganger mer rettet mot sex. Uten at det har gått så langt på mld. Aldri foreslått å møtes eller noe. Så skjønner ikke hva han tekster for egentlig. Kommer med komplimenter her og der. Også er han stille noen dager eller uker. Jeg skjønner liksom ikke greia. Jenter i 20 årene er vel greie å tekste med og møtes de og eller? Anonymkode: 431fd...5f2 Det er nok at du er kvinne, og ikke avviser kontakt. Det holder i massevis. Hormoner du vet, de er det mange av i den alderen. Anonymkode: 7693a...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #16 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nok at du er kvinne, og ikke avviser kontakt. Det holder i massevis. Hormoner du vet, de er det mange av i den alderen. Anonymkode: 7693a...699 Så greia er at han slenger ut noe for å få oppmerksomhet når han kjeder seg? Og vil booste ego litt? Tenkte han kunne få det av jenter på egen alder også da. Skjønte ikke hvorfor han trengte det fra meg. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #17 Del Skrevet 18. februar Skjønner ikke problemet her? Hvem er du oppi det hele, ts? Anonymkode: 2cafe...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #18 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke problemet her? Hvem er du oppi det hele, ts? Anonymkode: 2cafe...11a Hvem jeg er? Jeg skjønner ikke hva denne gutten vil med det hele. Jeg er 41 år og han er 23. Prøver å skjønne hensiktene med greia. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 18. februar #19 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er greia med det? Hvorfor i alle dager er en gutt på 23 intr i ei på 41? Jeg skjønner ikke helt hva han vil her. Er det bare kødd? Anonymkode: 431fd...5f2 Har gutt 23 tekstet kvinne 41 helt oppfordret? Type, vet hvor kvinnen bor og heter, har søkt opp i telefonkatalogen og sender både slibrige og ikke slibrige meldinger. Eller, har gutt 23 vært veldig frempå på kvinne 41 og kvinne 41 har vært litt flørtende i fremtoningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #20 Del Skrevet 18. februar imagineme skrev (2 minutter siden): Har gutt 23 tekstet kvinne 41 helt oppfordret? Type, vet hvor kvinnen bor og heter, har søkt opp i telefonkatalogen og sender både slibrige og ikke slibrige meldinger. Eller, har gutt 23 vært veldig frempå på kvinne 41 og kvinne 41 har vært litt flørtende i fremtoningen? Vi jobber sammen. Vi har hatt en god tone hele tiden, men sånn det har blitt har han tatt int. til. Det gjør meg ikke noe det, men nå begynner jeg å lure litt på hva som er greia med det hele. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå