Gå til innhold

Gjemmer du "pinlige" og verdifulle ting før du får gjester?

Pringle

Anbefalte innlegg

Sørger du for at hemoroidekremen er i låst medisinskap, Playboy-bladene i låst soverom, den dyre vasen utenfor nysgjerrige barns rekkevidde?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen «pinlige» ting. Medisinene mine ligger uansett ikke fremme.

Har ikke så mye nips i lav høyde, men hvis det kommer veldig små barn på besøk så sørger jeg selvsagt for at det ikke står ting på salongbord som de kan skade seg på eller knuse.

Anonymkode: c6dfb...35c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke så mange pinlige ting, men rydder jo ting vekk ting før det kommer gjester. Har ikke medisinene mine stående framme på badet for eksempel, de går da inn i et skap. Det handler mest om at jeg vil ha det ryddig, ikke frykten for at noen ser noe.

Får jeg gjester som har barn ville jeg kanskje «sikret» litt mer, sørget for at medisiner er utenfor rekkevidde og ting jeg er litt redd for eller som barn kan skade seg på står på en trygg plass. 

Ellers har jeg hverken låsbart medisinskap eller nøkkel i soveromsdøra. Gjester er jo stort sett sammen med oss når de er her, de vandrer jo ikke rundt på oppdagelsesferd i huset. Eneste er jo badet, der er de selvsagt alene. Og ja, jeg vet at endel liker å ta en titt i baderomsskapene hos folk. Det lever jeg godt med - det er ikke så mye spennende der. 

Anonymkode: 4999f...0d3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydder bort sexleketøyene ja, men alt ligger fremme som normalt. Om besøket åpner en skuff eller en skapdør tar ikke jeg ansvar for hva besøket ser.

Tar du deg til rette uten å spørre, så får du faen meg tåle å se sexleketøy og tilhørende glidemiddel. 

Anonymkode: 17aee...bb2

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke så mye pinlig. Hvis de oppdager kondomene eller glidemiddelet som står bakerst i en lukket skaphylle, har de vært så nysgjerrige at det er dem det er flaut for. 

Anonymkode: 8e6dd...f56

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Gjestene bruker aldri mitt bad uansett. Har gjestebad. 

sexlekene er alltid låst inn i skapet, i og med at jeg har barn/tenåringer. 

Anonymkode: 31344...59e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer litt an på hvem som kommer… Uansett er små verdigjenstander som smykker, bunadsølv o.l låst inne i våpenskapet som står bak ei dør i 2. etasje (du må lete litt for å finne det, og nøkkelen er ikke i nattbordskuffa til mannen), etter at et par smykker forsvant under et overnattingsbesøk for noen år siden.

Vi har dessverre bare et bad (og det er kombinert bad/vaskerom), så jeg passer på å holde det forholdsvis ryddig der. Dyre parfymer, sminke osv som jeg ikke vil at andre skal bruke har jeg i øverste kommodeskuff på soverommet. Ingen besøkende har noe i 2. etasje å gjøre uansett, uten at en av oss er med dem opp.

Medisiner oppbevares i en stor plastboks øverst i et kjøkkenskap, i medisinskapet på badet finner du bare vanlig plaster og annet førstehjelpsutstyr. Trenger du f.eks Paracet, må du spørre om det.

Når et bestemt familiemedlem kommer på besøk passer jeg på å gjemme vekk alt av personlige papirer, innkalling til sykehus osv. Det eneste som henger på oppslagstavla på kjøkkenet da, er fergeruter og mannens turnus.

Anonymkode: 959f3...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dyre parfymer, sminke osv som jeg ikke vil at andre skal bruke har jeg i øverste kommodeskuff på soverommet.

Mener du at du har vært ute for at besøkende sminker seg med dine produkter og sprayer seg med parfymen din? Så utrolig merkelig, i så fall. 

Anonymkode: 27c6d...e92

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Rydder bort sexleketøyene ja, men alt ligger fremme som normalt. Om besøket åpner en skuff eller en skapdør tar ikke jeg ansvar for hva besøket ser.

Tar du deg til rette uten å spørre, så får du faen meg tåle å se sexleketøy og tilhørende glidemiddel. 

Anonymkode: 17aee...bb2

Her også 😊 Men, vi bor trangt. Uten barn. Og  vi har sex utstyr som er skrudd fast i tak og vegger, har også maskiner til sex som ikke bare kan stues vekk. Likevel har vi et hyggelig krypinn og er stolt av hjemmet vårt. Tenker som så at tåler de ikke dette så trenger de heller ikke komme på besøk igjen. Det har gått veldig fint. 

Anonymkode: 6338d...1a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisiner jeg ikke ønsker at skal stå til spott og spe har jeg på soverommet. Ellers er det veldig lite jeg tenker over, har en tendens til å slenge fra meg bh`n i sofaen så den hiver jeg unna, da. 

Anonymkode: 0b791...7f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du Pringle, du Pringle! 

Hemoriode-kremer (eller lignende 🙈) ligger på sin vante plass på badet, om folk vil snoke i de skuffene så får de nå bare gjøre det. Pleier ellers aldri å ha sexleketøy synlig fremme. 

Om jeg får små barn på besøk så lar jeg gjerne ikke vaser stå på salongbordet der det lett kan rives ned. Har egentlig ikke noe dyrt. Tidligere hadde jeg et verdifullt piano, og det sa jeg av og til fra om at man spiller på ikke slår på. 

Hva med deg? Playboyblader på alle overflater eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen "pinlige" greier. Sexleketøy er alltid rydda bort, medisiner likeså, kremer og alt sånt ligger også på fast sted, utenfor rekkevidde. Snoker folk så de finner noe av det, så er det som noen over skriver: flaut for dem, ikke meg. Det er såpass velplassert. 

Jeg har ellers ikke så mye nips i huset, og kommer det små barn så får foreldrene passe på. Det er snakk om to blomster i en relativt utilgjengelig vinduskarm, to gulvplanter og playstationkontroller, modem og div sånt noe i tv-benken. Er ganske ryddig og greit her, om man ser sånn på det. Ikke så mye å plukke på eller "pinlig" å se. 

Anonymkode: af4de...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Her også 😊 Men, vi bor trangt. Uten barn. Og  vi har sex utstyr som er skrudd fast i tak og vegger, har også maskiner til sex som ikke bare kan stues vekk. Likevel har vi et hyggelig krypinn og er stolt av hjemmet vårt. Tenker som så at tåler de ikke dette så trenger de heller ikke komme på besøk igjen. Det har gått veldig fint. 

Anonymkode: 6338d...1a0

Jeg vil gjerne på besøk til dere, kjenner jeg *smelt* 😍

Anonymkode: fedcc...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vil gjerne på besøk til dere, kjenner jeg *smelt* 😍

Enig. Liker at folk har ett bra sexliv. Jeg rydder bort vibratorer og annet fra Kondomeriet. Medisiner er i ett skap på badet. Verdifulle vaser/ sølvtøy osv er i vitrineskap. Vil at gjester skal føle seg hjemme, men reagerer noen ganger på folk som bruker 15 minutter eller mer på badet vårt…

Anonymkode: eb285...309

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (12 timer siden):

Haha, du Pringle, du Pringle! 

Hemoriode-kremer (eller lignende 🙈) ligger på sin vante plass på badet, om folk vil snoke i de skuffene så får de nå bare gjøre det. Pleier ellers aldri å ha sexleketøy synlig fremme. 

Om jeg får små barn på besøk så lar jeg gjerne ikke vaser stå på salongbordet der det lett kan rives ned. Har egentlig ikke noe dyrt. Tidligere hadde jeg et verdifullt piano, og det sa jeg av og til fra om at man spiller på ikke slår på. 

Hva med deg? Playboyblader på alle overflater eller? 

Nope, det mest sensitive jeg har av medisiner er Paracet, og jeg leser bare Donald. Alt av kjøkkenutstyr såvel som nips, er i rustfritt stål 🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjemmer bort snusen min når foreldrene mine kommer på besøk. Jeg er 47 år!

De vet ikke at jeg har snuset i mange år, og de ser på snusing som noe griseri. 

Anonymkode: 8b431...959

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjemmer alt. Er helt straight. Fyller min rolle som anstendig familiefar.

Skulle ønsket noe helt annet. Feks et stort nærbilde av fitta til hun jeg bor med på stueveggen. Tenk så vakkert! Tenk hvor misunnelige alle ville blitt. Kvinner som menn. Ikke det at jeg gnir meg i hendene pga det, det er mer at jeg river meg i håret for at det skal være absurd og umulig. Hvorfor er det strengt forbudt å vise noe så vakkert? Bare for å skjerme andre? Skjerme for misunnelse? Hva da med dyre møbler? Dyre biler?

Anonymkode: 0e502...e10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gjemmer alt. Er helt straight. Fyller min rolle som anstendig familiefar.

Skulle ønsket noe helt annet. Feks et stort nærbilde av fitta til hun jeg bor med på stueveggen. Tenk så vakkert! Tenk hvor misunnelige alle ville blitt. Kvinner som menn. Ikke det at jeg gnir meg i hendene pga det, det er mer at jeg river meg i håret for at det skal være absurd og umulig. Hvorfor er det strengt forbudt å vise noe så vakkert? Bare for å skjerme andre? Skjerme for misunnelse? Hva da med dyre møbler? Dyre biler?

Anonymkode: 0e502...e10

Jeg må innrømme jeg ikke hadde blitt misunnelig på et fittebilde🤭 Har selv gjort nude art, men det henger ikke på veggene i huset mitt. Ikke interessert i å se kroppsdeler på bilder, liker det mer live😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke og gjemmer ting, nei. Det jeg har som er privat/intimt står ikke fremme til vanlig heller. Har små barn selv, så alt knuselig er plassert i høyden eller lagt vekk fra før av. 

Anonymkode: 23596...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rydder bort PC-en, for jeg skriver dagbok på den og det er ikke alt der jeg ønsker at andre skal lese. 

Anonymkode: 876ba...e43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...