AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Del Skrevet 11. februar Føler meg litt "innbilsk", men samtidig ... det er noe som skurrer for meg. Vi er voksne (tidlig i 30-årene) og tar høyere utdanning sammen, og siden jeg er nylig gift og har en liten familie, prioriterer jeg kun å være i kontakt med kun en knippe folk i klassen på privaten. Jeg har ikke tid til det store når det kommer til sosialt liv. Hun fortalte meg nylig at hun aldri har hatt kjæreste, og at noen tidligere venner dumpet henne fordi de mente hun var lesbisk (de kommer fra et langt mer "gammeldags" land enn Norge). Tenkte ikke noe spesielt over det, men etter vi var ute sammen sist, så tenkte jeg over at hun stirret veldig på utringningen min (den var ikke dryg over hode, bare så det er sagt), noe jeg syntes var ubehagelig... og jeg synes kanskje hun kan være veldig intens når det kommer til ønske om kontakt/møtes. Jeg har flere venninner som er lesbiske, så hvis det er tilfellet, er ikke DET problemet. Men de har aldri vært intense ovenfor meg eller stirret meg ned på "den måten", og ja... Hun vet godt at jeg er hetero og opptatt. Hva gjør jeg hvis dette faktisk er tilfellet??? Vil ikke være en av de som dumper henne pga. legning, men vil absolutt ikke ha den typen interesse mot meg Anonymkode: 2f1d1...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #2 Del Skrevet 11. februar Herregud 🙈 Anonymkode: e8be6...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Herregud 🙈 Anonymkode: e8be6...9b9 Hva er problemet? Du vet godt selv at dette er noe man kan få feelingen av... uten at noen sier det eksplisitt. De færreste gir deg jo den feelingen ut av det blå, av venner altså! Ts Anonymkode: 2f1d1...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Del Skrevet 11. februar Hva mener du selv at du skal få gjort med det annet enn å si at du ikke er interessert, hvis hun prøver seg på deg? Du får da ikke gjort noe med det om hun liker deg. Anonymkode: fa6e1...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 11. februar #5 Del Skrevet 11. februar Kanskje det bare er noe du frykter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå