AnonymBruker Skrevet 11. februar #41 Del Skrevet 11. februar Ganske humoristisk at man tror at høyt utdannede mennesker ikke har sexlyst og sexbehov - og at de ikke trenger litt spenning og nye opplevelser fra det kjedsomme som tilbys hjemme. Anonymkode: d7365...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #42 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ganske humoristisk at man tror at høyt utdannede mennesker ikke har sexlyst og sexbehov - og at de ikke trenger litt spenning og nye opplevelser fra det kjedsomme som tilbys hjemme. Anonymkode: d7365...742 Er ikke det at man ikke tror de ikke har slike behov, men å faktisk agere på det i offentlighet… folk kan føle trangen til å stjele solbriller, men betyr ikke man må gjøre det. Anonymkode: 689d9...9ee 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #43 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke uvanlig. Er selv mann og jobbet i psykiatrien og du verden så attraktiv jeg var et stykke utpå kvelden i baren på seminarer. Og ja, jeg tok det jeg ble tilbudt ved flere anledninger. Det er en kulturgreie for da jeg byttet jobb til NAV så var det like mange seminarer med like høyt kvinneovertall men ikke i nærheten av det samme tilbudet. Og senere i annen offentlig administrasjon har det heller ikke vært kultur for det. Anonymkode: 60ffb...76b Hvem var det du fikk tilbud av om jeg tør spørre? Kvinnelige psykiatriske sykepleiere/vernepleiere? Jeg har også jobbet i psykiatrien som sykepleier og blir ikke overrasket. Ble lagt an på av mannlige kollegaer mens jeg var på jobb. Veldig seksuelt ladet miljø, spesielt. Anonymkode: e1977...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #44 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Eller at de rett og slett er mennesker, intelligens og moral kan ikke læres så å blande inn stillinger og utdanning i bildet blir skivebom bare.. Anonymkode: 3c040...b43 Jeg vet ikke jeg. Jeg har ett av disse yrkene, og mener at det gjør at jeg må oppføre meg på en viss måte ute blant folk, selv på konferanser og kurs. Anonymkode: 3b3ce...620 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #45 Del Skrevet 12. februar Jobber i en helt annen bransje, og her er utroskap helt normalt. Man har en partner hjemme, og så har man ett eller flere løse forhold på jobben. Har ingenting med utdanningsnivå å gjøre, dog de med høyest rang kan velge og vrake i større grad enn de som står lavere på rangstigen. Anonymkode: 7ed75...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #46 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 18.09): Er jevnlig på konferanser/kurs innenfor helse, og det som du sier stemmer dessverre. En kan være høyt utdannet, men en blir ikke et godt menneske fordi😉 I dag har vi konge i Sverige som har vært utro, kongen av Danmark har vært utro og kongen av England var utro og har nå gjort sin tidligere elskerinne til dronning. Utroskap ser ut til å være den nye normalen…. Anonymkode: c8125...1c6 Man er ikke et dårlig menneske, bare fordi man gjør feil. Alle mennesker gjør dårlige handlinger mot andre på ett eller annet tidspunkt. Og for alt vi vet, så kan jo mange av disse menneskene leve i åpne forhold. Eneste er at det er litt spesielt at de klår så åpenlyst som ts beskriver, men tanke på metoo og lignende. Plutselig havner de i noe ligende selv, så lenge det ikke er snakk om gjensidig flørting. Tror dessuten ikke at utdannelse og stilling har noe å si for hvorvidt man er utro på kurs og konferanser, annet enn at det kan være litt enklere for menn med høyere stillinger og makt. Anonymkode: ac143...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 12. februar #47 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 18.02): Var på en konferanse i helgen der de oppmøtte er psykiatere, leger, psykologspesialister, sykepleiere. på kvelden etter middag ble det mingling og drinks. synes det er påfallende at psykiatere i høye stillinger som er gift og har masse barn driver å klår på andre damer på konferansen…, samtidig som de i samtale kan komme med kommentar om at kona deres er verdens snilleste og mest tålmodige menneske når de snakker om situasjoner/historie, samtidig som de sitter å holder en annen kursdeltaker på låret, stryker de nakken og på ryggen, holder armen rundt dem og de generelt sitter å «tafser» på hverandre. Det gjaldt ikke bare den gifte psykiateren med barn, det gjaldt også den han tafset på, som tilbake, på flere tidspunkt strøk han på ryggen, hadde hånda på hans lår osv. Det var flere på konferansen dette gjaldt. Godt gifte folk med familier, i høye stillinger innen helse, som jobber med menneskers psykiske helse… bedriver utroskap åpenlyst mens andre kolleger på konferansen ser hva som foregår og vitner disse personene går sammen til en av deres hotellrom på natten… Altså har de ingen respekt for sine partnere?! Etter å ha vitnet disse tingene i går føler jeg man virkelig ikke kan stole på noen og følte avsmak imorges under frokosten når disse samme psykiaterne/legene/psykologene tilsynelatende var tilbake i deres «formelle psykiater-persona» og deltok i generell small-talk under frokosten. Min første konferanse… men er det slik kultur på konferanser at folk oppfører seg sånn på kvelden under mingling og drinks? Anonymkode: 689d9...9ee Slik oppførsel er så jævlig kvalmt og respektløst at jeg spyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet 12. februar #48 Del Skrevet 12. februar On 2/11/2024 at 3:58 PM, AnonymBruker said: Anonymkode: 689d9...9ee Hvem av de foredragsholderne var utro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #49 Del Skrevet 12. februar En kompis av meg jobbet i finans hvor de inviterte på noe greier med partnere, var i Italia mener jeg, på 90-tallet en gang. På slutten skulle de ta et gruppebilde av alle sammen til minne og til hjemmesiden eller whatever. Halvparten av kvinnene forsvant da og sto utenfor bildet, for de var jo ikke kona.... Anonymkode: 782cc...144 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #50 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Man er ikke et dårlig menneske, bare fordi man gjør feil. Alle mennesker gjør dårlige handlinger mot andre på ett eller annet tidspunkt. Og for alt vi vet, så kan jo mange av disse menneskene leve i åpne forhold. Anonymkode: ac143...0d6 Man er ikke et godt menneske hvis man er utro, nei. Åpne forhold er én ting, men tror du virkelig at så mange lever i åpne forhold? Anonymkode: 686f8...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #51 Del Skrevet 12. februar Jo lengre opp folk klatrer stigene i samfunnet/arbeidslivet jo lavere moral har de vanligvis.. Jeg kjenner alle fra de flere titalls regionsjefene helt opp til konsernsjefen hvor jeg jobber, i en bedrift med mange mange tusen mennesker, de er alle utro uten unntak, vanligvis med jenter i alderen 16-18. Og det er det mest etiske av det uetiske de gjør.. Du hadde nok blitt overrasket over hvor stort nettverk de har også, om du tror du kan sladre om konsernsjefer som kjøper sex fra mindreårige eller bevist skaffer forretningspartnere som bruker barnearbeid, uten at det totalt ødelegger livet ditt.. tro igjen Anonymkode: fd7d4...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #52 Del Skrevet 12. februar Akkarogg skrev (47 minutter siden): Hvem av de foredragsholderne var utro? Ingen av foredragsholderne nei. Anonymkode: 689d9...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 12. februar #53 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jo lengre opp folk klatrer stigene i samfunnet/arbeidslivet jo lavere moral har de vanligvis.. Jeg kjenner alle fra de flere titalls regionsjefene helt opp til konsernsjefen hvor jeg jobber, i en bedrift med mange mange tusen mennesker, de er alle utro uten unntak, vanligvis med jenter i alderen 16-18. Og det er det mest etiske av det uetiske de gjør.. Du hadde nok blitt overrasket over hvor stort nettverk de har også, om du tror du kan sladre om konsernsjefer som kjøper sex fra mindreårige eller bevist skaffer forretningspartnere som bruker barnearbeid, uten at det totalt ødelegger livet ditt.. tro igjen Anonymkode: fd7d4...31b Sånt gjør vedkommende og bedriften svært sårbare for blant annet utpressing, inkludert utpressing for å tilegne seg sensitiv informasjon om bedriften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet 12. februar #54 Del Skrevet 12. februar 29 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen av foredragsholderne nei. Anonymkode: 689d9...9ee Hvor mange der var utro da? 10% av folka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #55 Del Skrevet 12. februar Akkarogg skrev (7 minutter siden): Hvor mange der var utro da? 10% av folka? Det var vel ca. 150-170 stykker på konferansen. Så hvertfall 3-4 stykker som flørtet og tafset til tross for at de var gift. men skjønner ikke hva det har med saken å gjøre? Skal du lage statistikk? Anonymkode: 689d9...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet 12. februar #56 Del Skrevet 12. februar (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det var vel ca. 150-170 stykker på konferansen. Så hvertfall 3-4 stykker som flørtet og tafset til tross for at de var gift. men skjønner ikke hva det har med saken å gjøre? Skal du lage statistikk? Anonymkode: 689d9...9ee Hvis det var såpass få, så er det betryggende, det burde du kunne forstå.. hadde vært noe annet om halve gjengen holdt på slik. Endret 12. februar av Akkarogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet 12. februar #57 Del Skrevet 12. februar 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det var vel ca. 150-170 stykker på konferansen. Så hvertfall 3-4 stykker som flørtet og tafset til tross for at de var gift. men skjønner ikke hva det har med saken å gjøre? Skal du lage statistikk? Anonymkode: 689d9...9ee Det betyr altså at 97% ikke var utro, det burde du være glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #58 Del Skrevet 14. februar Jo høyere på strå, desto større sjanse for at en person har mangelfull empati og moral. Ingen absolutt regel, men generelt en helt klar sammenheng etter min erfaring. Anonymkode: e8ba9...019 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå