AnonymBruker Skrevet 10. februar #21 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det sier faktisk mer om de damene som involverer seg med slike menn, enn mennene selv! For noen naut som henger med menn som forteller høyt at de har en partner hjemme 🤮 Anonymkode: a9b23...880 Det handler ikke om at de er naut , men at de ikke bryr seg. De har sikkert mann og barn hjemme selv også. Anonymkode: 748cc...c24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #22 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det handler ikke om at de er naut , men at de ikke bryr seg. De har sikkert mann og barn hjemme selv også. Anonymkode: 748cc...c24 Naut=ikke bryr seg Anonymkode: a9b23...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #23 Del Skrevet 10. februar Hvor fant dette tafse seminaret sted? Spør for en venn. Anonymkode: ba6f8...bec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #24 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva har utdanning og status å gjøre med gamle griser? Menn fra alle samfunnslag oppfører seg sånn. Anonymkode: ffe05...cb6 I politikken også!!! Anonymkode: a0310...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #25 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det handler ikke om at de er naut , men at de ikke bryr seg. De har sikkert mann og barn hjemme selv også. Anonymkode: 748cc...c24 Enig, hvorfor skal damer alltid få skylden for at menn er utro! Anonymkode: a0310...af5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 10. februar #26 Del Skrevet 10. februar Var slik 30 år siden og er slik nå også, dessverre. Utdanning gjør ikke nødvendigvis folk til bedre mennesker, og noen av disse virker som de tenker de fortjener å komme unna med slikt fordi de hjelper jo andre hele dagen... ikke så viktig at de er utro mot kona/mannen, liksom... for det er jo bare ett menneske. Om barna lider som følge av skilsmisse er det vist ikke nok det heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #27 Del Skrevet 11. februar Jeg har jobbet i en bransje hvor det ofte var messer, konferanser, samlinger utenlands…. Og det du beskriver er dessverre veldig vanlig. Man kan sitte under middagen og høre en mann fortelle om ferieturen med kona, om sønnen som er lærling og om hvilket gulv kona ønsker å legge i den hytta de holder på å bygge. Altså helt ordinære familiemenn som virker genuint opptatte av både kone og barn. To timer senere ser man den samme mannen med armen rundt en annen kvinne, de danser tett, småkysser og ser veldig forelska ut før de forsvinner fra festen. Og dette gjelder også kvinner, selv om mitt inntrykk er at de kanskje ikke snakker så mye om sin mann og sin familie under middagen. Hvilket styrker min tro på at menn kan være utro selv om de er aldri så fornøyde med sin kone, mens kvinner gjerne er utro fordi forholdet hjemme skranter. Anonymkode: 11c68...be1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #28 Del Skrevet 11. februar Er vel ikke noe bedre å være utro i hemmelighet. Er man det i offentlighet kan partneren i det minste velge å takke for seg. Anonymkode: 7af95...cdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 11. februar #29 Del Skrevet 11. februar Høyt utdannede mennesker er oftere utro fordi de oftere har anledning. Er du bilmekaniker går du hjem til kona hver kveld. Er du psykiater er du på seminar jevnlig. Det handler også om at man er mer attraktiv på liggemarkedet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #30 Del Skrevet 11. februar Utroskap er hverken nytt eller uvanlig. Det skjer i alle kretser, med all slags mennesker, til alle tider. Også der man minst venter det. Anonymkode: 62a97...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. februar #31 Del Skrevet 11. februar Jeg synes også at det er underlig at mennesker i en jobbrelatert setting som også er i en lederstilling, risikerer så mye for så lite. Kollegaene som vet om dette kan miste respekt for deg og de «har noe» på deg, som gjør deg sårbar. Jeg tror at årsaken til at de likevel velger å være utro er en blanding av mulighet og at de er så høye på seg selv, at de ikke tenker på eventuelle konsekvenser for seg selv og andre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #32 Del Skrevet 11. februar Helene1982 skrev (2 minutter siden): Jeg synes også at det er underlig at mennesker i en jobbrelatert setting som også er i en lederstilling, risikerer så mye for så lite. Kollegaene som vet om dette kan miste respekt for deg og de «har noe» på deg, som gjør deg sårbar. Jeg tror at årsaken til at de likevel velger å være utro er en blanding av mulighet og at de er så høye på seg selv, at de ikke tenker på eventuelle konsekvenser for seg selv og andre. Eller at de rett og slett er mennesker, intelligens og moral kan ikke læres så å blande inn stillinger og utdanning i bildet blir skivebom bare.. Anonymkode: 3c040...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #33 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er en av yrkene du nevner, og har aldri opplevd det! Hva slags konferanse var det? Har ikke hørt om noen konferanser i helgen. Veldig uvanlig det faktisk Anonymkode: a47d0...424 Fordi dette garantert er et troll igjen som elsker å spille på folks redsel for utroskap. Anonymkode: 0fe29...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. februar #34 Del Skrevet 11. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 13.30): Eller at de rett og slett er mennesker, intelligens og moral kan ikke læres så å blande inn stillinger og utdanning i bildet blir skivebom bare.. Anonymkode: 3c040...b43 Jeg tror ikke at dette handler om intelligens eller utdannelse, og jeg undrer meg like mye om personen som er utro ikke har videregående, men eier et vaskefirma eller doktorgrad. Det er evnen til konsekvenstenking jeg stusser over, for liten gevinst. Men for å nå langt må man ofte være en som er risikosøkende, så det er kanskje noe av årsaken. Endret 14. februar av Helene1982 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #35 Del Skrevet 11. februar Helene1982 skrev (23 minutter siden): Jeg tror ikke at dette handler om intelligens eller utdannelse, og jeg undrer meg like mye om personen som er utro ikke har videregående, men eier et vaskefirma eller doktorgrad. Det er evnen til konsekvenstenking jeg stusser over, for liten gevinst. Men får å nå langt må man ofte være en som er risikosøkende, så det er kanskje noe av årsaken. Liten gevinst? Har unnlatt å være utro i 25 år og det jeg sitter igjen med er at jeg angrer på alle mulighetene jeg lot gå fra meg. Anonymkode: 3c040...b43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. februar #36 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Liten gevinst? Har unnlatt å være utro i 25 år og det jeg sitter igjen med er at jeg angrer på alle mulighetene jeg lot gå fra meg. Anonymkode: 3c040...b43 Da er det kanskje på tide å skille seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #37 Del Skrevet 11. februar Helene1982 skrev (8 minutter siden): Da er det kanskje på tide å skille seg? Allerede gjort men alle årene kommer ikke tilbake, ikke mulighetene heller. Anonymkode: 3c040...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #38 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi dette garantert er et troll igjen som elsker å spille på folks redsel for utroskap. Anonymkode: 0fe29...598 Anonymkode: 689d9...9ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #39 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): men er det slik kultur på konferanser at folk oppfører seg sånn på kvelden under mingling og drinks? ja Anonymkode: 311dd...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #40 Del Skrevet 11. februar Ikke uvanlig. Er selv mann og jobbet i psykiatrien og du verden så attraktiv jeg var et stykke utpå kvelden i baren på seminarer. Og ja, jeg tok det jeg ble tilbudt ved flere anledninger. Det er en kulturgreie for da jeg byttet jobb til NAV så var det like mange seminarer med like høyt kvinneovertall men ikke i nærheten av det samme tilbudet. Og senere i annen offentlig administrasjon har det heller ikke vært kultur for det. Anonymkode: 60ffb...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå