AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Del Skrevet 9. februar Har så mye å si klarer ikke dele med noen, pga familien min stoler ikke på meg, har ingen å snakke med noen, står helt alene. Har mange tanker som går rundt med meg 24 timer. Har ingen venninner. (tørr ikke ha sosiale media) for en personlig grunn. Har veldig lyst å bli kjent med en person som kan høre meg heletiden. Hjerte mitt er egentlig helt knust inni fra💔. Ingen er på min side. Gråter hverdag. Hvis noen av dere som ønsker å bli kjent med meg så kunne jeg blitt glad. Ønsker å bli kjent med en (jente) som jeg kan dele om meg + hva jeg har i hjerte , som kan støtte meg🥹 Anonymkode: b8731...41d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 9. februar #2 Del Skrevet 9. februar Kan du få noe bistand og prate med noen? Har du pratet med fastlegen om dette? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har så mye å si klarer ikke dele med noen, pga familien min stoler ikke på meg, har ingen å snakke med noen, står helt alene. Har mange tanker som går rundt med meg 24 timer. Har ingen venninner. (tørr ikke ha sosiale media) for en personlig grunn. Har veldig lyst å bli kjent med en person som kan høre meg heletiden. Hjerte mitt er egentlig helt knust inni fra💔. Ingen er på min side. Gråter hverdag. Hvis noen av dere som ønsker å bli kjent med meg så kunne jeg blitt glad. Ønsker å bli kjent med en (jente) som jeg kan dele om meg + hva jeg har i hjerte , som kan støtte meg🥹 Anonymkode: b8731...41d Leit å høre hvordan du har det❤️ Alle trenger å ha noen i livet man kan støtte seg på. Men når det er sagt, så starter ikke vennskap i den enden. Man må bli gradvis kjent, ha lettere samtaler lenge, og gradvis komme nærmere og bygge opp vennskapet. Blir man trygge på hverandre og merker at man forstår hverandre, så kan man prøve å dele litt. Da må begge kunne dele, og begge kunne lytte og være der for hverandre. Ha dette i bakhodet når du leter etter nye venner❤️ Mange kan bli skremt om du begynner å dele mye vanskelig, tidlig i bekjentskapet. Akkurat nå høres det derimot ut som du aller mest trenger en psykolog eller samtaleterapeut. Har du vurdert det? ❤️ Anonymkode: 8b09a...e68 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Del Skrevet 9. februar PM75 skrev (22 minutter siden): Kan du få noe bistand og prate med noen? Har du pratet med fastlegen om dette? Jeg tørr ikke vet ikke hvorfor🥹 Anonymkode: b8731...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #5 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Leit å høre hvordan du har det❤️ Alle trenger å ha noen i livet man kan støtte seg på. Men når det er sagt, så starter ikke vennskap i den enden. Man må bli gradvis kjent, ha lettere samtaler lenge, og gradvis komme nærmere og bygge opp vennskapet. Blir man trygge på hverandre og merker at man forstår hverandre, så kan man prøve å dele litt. Da må begge kunne dele, og begge kunne lytte og være der for hverandre. Ha dette i bakhodet når du leter etter nye venner❤️ Mange kan bli skremt om du begynner å dele mye vanskelig, tidlig i bekjentskapet. Akkurat nå høres det derimot ut som du aller mest trenger en psykolog eller samtaleterapeut. Har du vurdert det? ❤️ Anonymkode: 8b09a...e68 Jeg kan ikke si noe her pga åpent foran alle vil gjerne snakke om det privat samtale Anonymkode: b8731...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #6 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg kan ikke si noe her pga åpent foran alle vil gjerne snakke om det privat samtale Anonymkode: b8731...41d Jeg skjønner at du ikke vil skrive om det her på KG. Jeg prøvde bare å forklare hvordan vennskap bygges opp, og at det tar tid før et nytt bekjentskap blir til vennskap, og vennskap blir til nært vennskap hvor man kan dele vanskelige ting med hverandre. Og siden du trenger noen som lytter her og nå, så anbefaler jeg deg å oppsøke profesjonell hjelp. Jeg tror alle hadde trengt psykolog eller profesjonell samtaleterapi i løpet av livet. Venner og familie skal ikke være terapeut for hverandre❤️ Anonymkode: 8b09a...e68 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #7 Del Skrevet 9. februar Så leit å høre at du ikke har venner! ❤️ Når det er sagt synes jeg utgangspunktet du har for en venn er litt dumt. En venn er et gjensidig tillitsforhold, ikke en psykolog. Å ha lyst på en venn fordi du vil ha noen å snakke med vanskelige ting om, er ikke alltid en god idé. Så klart skal man snakke med venner om alt, men det virker jo som du vil ha en venn for å dekke ditt eget behov, ikke fordi du er nysgjerrig på andre. Kanskje du skal snakke med legen din om dette? Anonymkode: 83e1a...faf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 9. februar #8 Del Skrevet 9. februar Jeg tenker du bør prøve å komme i kontakt med psykolog, eventuelt en privat eller en kommunal samtaleterapeut for å snakke ut. Greit nok at venner snakker og deler mye, men venner er i utgangspunktet ikke psykologer. Og jeg tror du trenger mer hjelp enn en vennskapelig samtale. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #9 Del Skrevet 9. februar Byttet fastlege for 1 mnd siden. Stoler ikke på fastlegen min heller, sist gang jeg var der tok han i mot meg kun for 10 min og gjorde ingenting og måtte betale 300kr Anonymkode: b8731...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #10 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Byttet fastlege for 1 mnd siden. Stoler ikke på fastlegen min heller, sist gang jeg var der tok han i mot meg kun for 10 min og gjorde ingenting og måtte betale 300kr Anonymkode: b8731...41d Hva bestilte du time for, da? En legetime varer jo som regel ikke mer enn 10-15 minutter. Anonymkode: 83e1a...faf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #11 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva bestilte du time for, da? En legetime varer jo som regel ikke mer enn 10-15 minutter. Anonymkode: 83e1a...faf Hadde bestilt en for smerter i beina og en luft i magen han hørte kun luft i magen jeg kjørte en time for fastlegen Anonymkode: b8731...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #12 Del Skrevet 9. februar https://mentalhelse.no/ Her kan du snakke om hva du vil. Anonymkode: f8bfc...bbe 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #13 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hadde bestilt en for smerter i beina og en luft i magen han hørte kun luft i magen jeg kjørte en time for fastlegen Anonymkode: b8731...41d Bestill en dobbeltime, og la temaet være «vanskelige tanker» eller «har behov for samtaleterapi» eller noe sånt. Eller «ønsker henvisning til psykisk helsehjelp»❤️ Anonymkode: 8b09a...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #14 Del Skrevet 10. februar Hva kan du bidra med i et vennskap da? Høres ut som du heller burde hatt en samtale med profesjonelle. De er betalt for å være andres søppelbøtte… Anonymkode: e3652...6c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 10. februar #15 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tørr ikke vet ikke hvorfor🥹 Anonymkode: b8731...41d Har du prøvd helsesykepleier? Evt kan du prøve psykiatrisk sykepleier i kommunen. De bør kunne hjelpe deg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #16 Del Skrevet 10. februar petterm skrev (12 minutter siden): Har du prøvd helsesykepleier? Evt kan du prøve psykiatrisk sykepleier i kommunen. De bør kunne hjelpe deg. Mange kommuner har også noe som heter Rask Psykisk Helsehjelp, det er gratis, og er veldig bra opplegg. Anbefales😊 Anonymkode: 8b09a...e68 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #17 Del Skrevet 10. februar Hvor gammel er du? 😊 Anonymkode: 63ae4...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #18 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er du? 😊 Anonymkode: 63ae4...07e Mellom 25-30 Anonymkode: b8731...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå