AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Del Skrevet 8. februar Og dama hans har akkurat gjort det slutt. Er ikke dette litt rart? Han sier han bare vil være kompis. Men han vil besøke meg hele tiden eller ha besøk av meg. Måtte si at jeg ikke kan ha besøk hele tiden, og kan heller ikke ta bussen til han hele tiden da det blir dyrt (jeg har ikke bil). Føler det liksom er noe mer han er ute etter selv om han sier han bare vil være kompis. Jeg er ikke interessert i han på den måten og det har jeg gitt beskjed om da. Syns dette er litt creepy. Han har jo nesten ikke enset meg før. Hva hadde du tenkt? Anonymkode: 13c06...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. februar #2 Del Skrevet 8. februar Høres ut som han "bruker" deg som en slags rebound. Om ikke akkurat seksuelt (enda - det ønsker han sikkert), så for oppmerksomhetens og det emosjonelles del. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt to steg tilbake. Det han driver på med er nær desperat enn noe annet. Faren er stor for at så snart han får napp hos noen andre så ser du han vel ikke igjen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Del Skrevet 8. februar Bombasi skrev (12 minutter siden): Høres ut som han "bruker" deg som en slags rebound. Om ikke akkurat seksuelt (enda - det ønsker han sikkert), så for oppmerksomhetens og det emosjonelles del. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt to steg tilbake. Det han driver på med er nær desperat enn noe annet. Faren er stor for at så snart han får napp hos noen andre så ser du han vel ikke igjen... Du har sikkert rett i det. Anonymkode: 13c06...fd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 8. februar #4 Del Skrevet 8. februar Ja. Det høres jo litt rart ut. Kan hende han har sikret seg deg i tilfelle han ikke finner noen andre. Men ikke la deg presse til noe du ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 8. februar #5 Del Skrevet 8. februar Høres ut som en mann i krise som leter etter neste bekreftelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #6 Del Skrevet 9. februar Be han oppsøke sine andre kompiser Anonymkode: c3b35...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå