AnonymBruker Skrevet 8. februar #21 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Den tiden på året og var på møte i kveld. En mor i klassen var ikke på møtet men skrev i gruppetråden at hun grunnet angst ikke var klar for å stille opp på selve dagen den 17.mai men skulle selvsagt bake, gjerne ta på seg andres baking også. Er ikke det litt «å kjøpe seg ut»? Jeg kan kanskje ikke nok om angst… Vet hun er på AAP så det er nok «ekte» Anonymkode: f6520...a31 Hvorfor skriver du «ekte» på denne måten? Du kan absolutt nada om angst når du klarer å lire ut av deg en formulering som er likestilt med å himle med øynene. Er det mulig…. Anonymkode: d5941...fa8 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #22 Del Skrevet 8. februar Er det ikke bedre at hun sier fra nå, i stedet for å plutselig bli «syk» eller bare ikke dukke opp på dagen? Jeg hører dårlig, spesielt når det er mye bråk rundt meg, så å står kiosk e.l på 17. mai er umulig for meg. Dette har jeg vært åpen om, og får andre oppgaver i stedet (koke kaffe, rydde o.l). Anonymkode: 5960b...a77 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #23 Del Skrevet 8. februar Du har rett. Du kan ikke nok om angst. Og heller ikke om empati for andre mennesker. Anonymkode: c31c6...371 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #24 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Den tiden på året og var på møte i kveld. En mor i klassen var ikke på møtet men skrev i gruppetråden at hun grunnet angst ikke var klar for å stille opp på selve dagen den 17.mai men skulle selvsagt bake, gjerne ta på seg andres baking også. Er ikke det litt «å kjøpe seg ut»? Jeg kan kanskje ikke nok om angst… Vet hun er på AAP så det er nok «ekte» Anonymkode: f6520...a31 TS du er en av de 🤢🤢🤢 Andre mødre her vil forstå hva jeg mener... Og du? Pass på dine egne saker. Plutselig er det mannen din, barna dine ,deg som folk plutselig prater om😉 Anonymkode: 68a17...886 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #25 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Den tiden på året og var på møte i kveld. En mor i klassen var ikke på møtet men skrev i gruppetråden at hun grunnet angst ikke var klar for å stille opp på selve dagen den 17.mai men skulle selvsagt bake, gjerne ta på seg andres baking også. Er ikke det litt «å kjøpe seg ut»? Jeg kan kanskje ikke nok om angst… Vet hun er på AAP så det er nok «ekte» Anonymkode: f6520...a31 Jeg synes synd på barn som vokser opp i et hjem hvor foreldrene er ekstremt fordomsfulle og trangsynte. Jeg synes også synd på de barna som blir utsatt for mobbing av barna til disse foreldrene da de barna vokser opp med at det er greit å være slem mot andre. Anonymkode: 4e099...104 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #26 Del Skrevet 8. februar Så tøft av henne å være ærlig om årsaken. Kjipt av deg ts å være så dømmende. Og hun kjøper seg ikke ut, men en med angst bør jo kunne få tilrettelegging. Baking høres jo helt supert ut. Er jo så mange tråder her inne om foreldre som er møkkalei av å bake til diverse arrangement, så tipper mange blir glade for at hun kan påta seg ekstra. Eller tenker du at det er bedre at hun tvinges til å stå i en kiosk eller ha ansvar for en aktivitet på 17.mai og ende opp med å få fullstendig angstanfall? Anonymkode: cc7d4...869 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 8. februar #27 Del Skrevet 8. februar 44 minutter siden, AnonymBruker said: Den tiden på året og var på møte i kveld. En mor i klassen var ikke på møtet men skrev i gruppetråden at hun grunnet angst ikke var klar for å stille opp på selve dagen den 17.mai men skulle selvsagt bake, gjerne ta på seg andres baking også. Er ikke det litt «å kjøpe seg ut»? Jeg kan kanskje ikke nok om angst… Vet hun er på AAP så det er nok «ekte» Anonymkode: f6520...a31 La henne være i fred????? Jeg har også angst for skoler og 17 mai på grunn av mobbing jeg fikk ptsd av. Syns det er veldig snilt av henne å tilby bake. Folk i dag er helt gærne. Må absolutt plage folk i hjel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #28 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så tøft av henne å være ærlig om årsaken. Kjipt av deg ts å være så dømmende. Og hun kjøper seg ikke ut, men en med angst bør jo kunne få tilrettelegging. Baking høres jo helt supert ut. Er jo så mange tråder her inne om foreldre som er møkkalei av å bake til diverse arrangement, så tipper mange blir glade for at hun kan påta seg ekstra. Eller tenker du at det er bedre at hun tvinges til å stå i en kiosk eller ha ansvar for en aktivitet på 17.mai og ende opp med å få fullstendig angstanfall? Anonymkode: cc7d4...869 Ja stakkars dame. I tillegg lager ts et innlegg om dette for å garantert prøve få støtte at hun tenker rett🤢 Anonymkode: 68a17...886 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #29 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Den tiden på året og var på møte i kveld. En mor i klassen var ikke på møtet men skrev i gruppetråden at hun grunnet angst ikke var klar for å stille opp på selve dagen den 17.mai men skulle selvsagt bake, gjerne ta på seg andres baking også. Er ikke det litt «å kjøpe seg ut»? Jeg kan kanskje ikke nok om angst… Vet hun er på AAP så det er nok «ekte» Anonymkode: f6520...a31 Her har vi en som prøver sitt beste å bidra til tross for perosnlige utfordringer. Stikk imot de som bare gir faen. Håper ingen er rasshøl mot henne Anonymkode: d7048...43c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #30 Del Skrevet 8. februar Jeg har vært med på flere arrangementer hvor enkelte bare lar være å dukke opp,uten å gi beskjed. Det er jo kjempefint at hun kan gjøre noe,og at hun sier i fra om det. Det er mange av oss her i verden,og vi er alle forskjellige... Anonymkode: 6aa5f...e2d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #31 Del Skrevet 8. februar Jeg har ikke angst, men er ufør pga sterk svimmelhet. Den blir verre av mye lyd og bevegelser rundt meg. Jeg bakte kaker og påsmurte rundstykker til 17. mai det året det var vår tur. Håper virkelig ikke at noen baksnakket meg pga at jeg ikke kunne være der for å jobbe i kakedisk el.l. I såfall, så blåser jeg faktisk i det. Kanskje folk snart kan lære seg at de ikke skal uttale seg om sykdommer de selv ikke har kjent på kroppen. Anonymkode: 535f8...9f1 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #32 Del Skrevet 8. februar Tipper hun mer enn gjerne heller hadde byttet bort angsten med al verdens dygnad på 17.mai. Hun skal ha kredd for å si ifra og tilby seg andre ting. De fleste i hennes situasjon trekker seg bare unna og holder kjeft. Anonymkode: c90a2...873 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. februar #33 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Den tiden på året og var på møte i kveld. En mor i klassen var ikke på møtet men skrev i gruppetråden at hun grunnet angst ikke var klar for å stille opp på selve dagen den 17.mai men skulle selvsagt bake, gjerne ta på seg andres baking også. Er ikke det litt «å kjøpe seg ut»? Jeg kan kanskje ikke nok om angst… Vet hun er på AAP så det er nok «ekte» Anonymkode: f6520...a31 Jeg synes du framstår som lite empatisk og lite forståelsesfull for andres situasjon når du sier sånn. Du vet at hun er på AAP, så du vet at hun sliter, og tenk hvordan hun sikkert har måttet manne seg opp for å stå fram for hele foreldregruppa med sine psykiske plager. Og hun prøver da slett ikke å snike seg unna, hun tilbyr seg jo til og med å ta på seg å bake flere kaker. Hvordan skal barna våre vokse opp til å bli omtenksomme og respektfulle invidider hvis foreldrene er dårlige rollemodeller? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #34 Del Skrevet 8. februar Er hun på aap pga angst, da tar dere hensyn til det og gir henne oppgaver hun klarer. Hun ser for seg at kaker går fint. Så da lar dere henne gjøre det. Også kan noen o tidsklemma eller som hater baking få slippe. Det skal sikkert settes frem bord og stoler osv. Inviter henne på dette. Og skriv at vi forstår situasjonen din, og det er helt ok om du ikke stiller på rigging og rydding. Men du er hjertelig velkommen til å bli med litt om du får til det. Det hadde vært hyggelig å se deg. Om det bare er for å komme innom å si hei. Kommer hun på sånt, så ikke legg dere oppi om hun gjør noe eller ikke. Viktigste er at dere senker lista og krav og heller er åpne for å kun møtes. Anonymkode: 4bf38...216 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #35 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Den tiden på året og var på møte i kveld. En mor i klassen var ikke på møtet men skrev i gruppetråden at hun grunnet angst ikke var klar for å stille opp på selve dagen den 17.mai men skulle selvsagt bake, gjerne ta på seg andres baking også. Er ikke det litt «å kjøpe seg ut»? Jeg kan kanskje ikke nok om angst… Vet hun er på AAP så det er nok «ekte» Anonymkode: f6520...a31 Denne moren er både tøff som sier det som det er og forsøker å bidra med sitt likevel! Dette burde applauderes ikke snakkes negativt om. Anonymkode: dbdf3...343 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #36 Del Skrevet 8. februar Orket ikke lese alt, men som venninne til en med samme problem ville jeg si; husk også at angsten holder seg ikke til 17 mai. Slike ting ligger over dem fra de hører om det og gjør dem ofte dårligere. Det er tøffe tak med angstanfall og hun bidrar jo med mye utenom ☺️ Anonymkode: 5788a...4a9 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #37 Del Skrevet 8. februar Bare en liten tankevekker... Enkelte som opplever (panikk)angst for første gang, ringer etter ambulanse fordi de tror de har hjerteinfarkt og holder på å dø. Ja, det er så jævlig. Anonymkode: 5203f...66f 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #38 Del Skrevet 8. februar Skaff deg litt mer empati! Anonymkode: a5cae...d30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #39 Del Skrevet 8. februar Skjønner godt at hun ikke vil delta når det finnes folk med slike holdninger som det du skriver her! Jeg hadde heller ikke villet delta om jeg hadde sittet i den komiteen! Anonymkode: 4594b...414 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 9. februar #40 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Den tiden på året og var på møte i kveld. En mor i klassen var ikke på møtet men skrev i gruppetråden at hun grunnet angst ikke var klar for å stille opp på selve dagen den 17.mai men skulle selvsagt bake, gjerne ta på seg andres baking også. Er ikke det litt «å kjøpe seg ut»? Jeg kan kanskje ikke nok om angst… Vet hun er på AAP så det er nok «ekte» Anonymkode: f6520...a31 Det er vel ingen problem om hun baker kaker? Hun bidrar jo hun også. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå