AnonymBruker Skrevet 8. februar #21 Del Skrevet 8. februar tidsfordriv2023 skrev (2 minutter siden): Vist fan er de Det er du som tilhører dem! Du er deres. Anonymkode: a9d64...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #22 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan jo si "min kjødelige sønn/datter"? "Avkommet etter meg"? "Barnene i huset"? Uendelige muligheter Anonymkode: a9d64...e91 Da høres det ut som man har et distansert og kjølig forhold til dem. Og at man lever i 1927. Anonymkode: 7a8ec...6d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 8. februar #23 Del Skrevet 8. februar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er du som tilhører dem! Du er deres. Anonymkode: a9d64...e91 Idiot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #24 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan jo si "min kjødelige sønn/datter"? "Avkommet etter meg"? "Barnene i huset"? Uendelige muligheter Anonymkode: a9d64...e91 Så min sønn er bedre enn mitt barn? Når barnet ikke er mitt kjedelige, må jeg omtale det som min adoptere sønn? Anonymkode: 52790...2d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #25 Del Skrevet 8. februar tidsfordriv2023 skrev (3 minutter siden): Idiot Tom for argumenter? Bare følelser igjen? Anonymkode: a9d64...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. februar #26 Del Skrevet 8. februar Av alt man skal henge seg opp i..... 🤔 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #27 Del Skrevet 8. februar Har du også et anstrengt forhold til eiendomsordet «min» i andre menneskelige relasjoner? «Min venninne», «min mann», «min fetter» - man eier jo ingen av dem? Anonymkode: 7a8ec...6d0 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. februar #28 Del Skrevet 8. februar Jeg er min mors datter, også som voksen. Det betyr ikke at vi eier hverandre. Jeg sier også min psykolog og min fysioterapeut, og de omtaler meg som sin pasient. Min nabo, min venninne. Det handler fortsatt ikke om eiendomsrett, men om relasjoner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #29 Del Skrevet 8. februar Hva sier du om foreldrene.....ehh dine.... Hun som bar meg fram..eller sier du moren min når hun omtales Anonymkode: 79369...bd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #30 Del Skrevet 8. februar Daria skrev (Akkurat nå): Jeg er min mors datter, også som voksen. Det betyr ikke at vi eier hverandre. Jeg sier også min psykolog og min fysioterapeut, og de omtaler meg som sin pasient. Min nabo, min venninne. Det handler fortsatt ikke om eiendomsrett, men om relasjoner. Man sier ikke at man "får" seg en venn, man sier at man blir kjent med noen? Anonymkode: a9d64...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 8. februar #31 Del Skrevet 8. februar jeg skal ikke få barn, men jeg skal sprute sæd langt inn i fitta til nabokjerringa som kan ende med at hun blir gravid og føder et barn eller to. den menneskelige natur er jo vakker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 8. februar #32 Del Skrevet 8. februar 25 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du man heller skal si da? Hva er alternativet Anonymkode: 2cc56...ffc Hadde en kollega som sa "kælve". Som i "ska du kælve snart eller?" Det hadde nok TS likt. Ellers så kan man jo si "kidsa" istedenfor "barna mine". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #33 Del Skrevet 8. februar megda skrev (1 minutt siden): jeg skal ikke få barn, men jeg skal sprute sæd langt inn i fitta til nabokjerringa som kan ende med at hun blir gravid og føder et barn eller to. den menneskelige natur er jo vakker. Ser du finner deg til rette i livets karneval 😉 Anonymkode: a9d64...e91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. februar #34 Del Skrevet 8. februar (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man sier ikke at man "får" seg en venn, man sier at man blir kjent med noen? Anonymkode: a9d64...e91 Man får nye venner, det er en helt normal formulering. Endret 8. februar av Daria 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 8. februar #35 Del Skrevet 8. februar 6 minutter siden, AnonymBruker said: Tom for argumenter? Bare følelser igjen? Anonymkode: a9d64...e91 Du er tom for hjerneceller, det er sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #36 Del Skrevet 8. februar tidsfordriv2023 skrev (Akkurat nå): Du er tom for hjerneceller, det er sikkert. Kilder? Og det må være ordentlig forskning, ikke Resett eller Document eller Nettavisen. Anonymkode: a9d64...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #37 Del Skrevet 8. februar 26 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jo si "min kjødelige sønn/datter"? "Avkommet etter meg"? "Barnene i huset"? Uendelige muligheter Anonymkode: a9d64...e91 Herre... Hva blir det neste? Skal alle ha egne pronomner også? Anonymkode: f1a51...617 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #38 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Barn er ingens eiendom. Dere eier ikke deres barn. Barn er små mennesker som dere har ansvar for. Men eier? Nei! Slutt også med å si "mine barn"! Anonymkode: a9d64...e91 Vi skjønner at vi ikke eier barna. Vi skjønner også at de er egne individer 😂 Anonymkode: 7e5cf...4e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #39 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan jo si "min kjødelige sønn/datter"? "Avkommet etter meg"? "Barnene i huset"? Uendelige muligheter Anonymkode: a9d64...e91 Og det var gode forslag, mener du? Elendige forslag vil jeg kalle det. Anonymkode: 28508...39b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 8. februar #40 Del Skrevet 8. februar 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ser du finner deg til rette i livets karneval 😉 Anonymkode: a9d64...e91 Jeg gjør så godt jeg kan av og til. et karneval lager ikke seg selv. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå