Seroxat Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 (endret) Noen som har erfaringer med Mianserin Mylan både som sovemedisin og som antidepressiva? Mye som tyder på at jeg må ty til antidepressiva for depresjon. Kommer til å ringe legen min i morgen. Setter pris på tilbakemeldinger. Endret 7. februar 2024 av Seroxat
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Prøvde du denne? Lurer egentlig om den roer angst? Anonymkode: 82eb2...e61
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 Ja, jeg har brukt det i 18 år. I begynnelsen brukte jeg det daglig, 30 mg hver kveld, men etterhvert trengte jeg bare å bruke det innimellom. Nå tar jeg 10-20 mg et par ganger i måneden. Jeg bruker mianserin for søvn og ikke for depresjon, men jeg var deprimert før jeg begynte å ta dem. Legen sa at førsteprioritet ved depresjon er å fikse søvnproblemene, for da går som oftest depresjonen over. Og det gjorde den. Anonymkode: 23335...198
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 Man kan få litt "hangover" av dem i form av tretthet og sløvhet neste dag, men for min del var det bedre enn å ha alvorlige søvnproblemer. Trettheten varte i noen timer utover dagen, så det er viktig at man ikke tar dem for sent om kvelden. Jeg tar dem halv ni om kvelden, sovner rundt 11, og så våkner jeg mellom kl 7-8. Trettheten går over rundt 9-10. Anonymkode: 23335...198
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #6 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 24.5.2024 den 8.21): Ja, jeg har brukt det i 18 år. I begynnelsen brukte jeg det daglig, 30 mg hver kveld, men etterhvert trengte jeg bare å bruke det innimellom. Nå tar jeg 10-20 mg et par ganger i måneden. Jeg bruker mianserin for søvn og ikke for depresjon, men jeg var deprimert før jeg begynte å ta dem. Legen sa at førsteprioritet ved depresjon er å fikse søvnproblemene, for da går som oftest depresjonen over. Og det gjorde den. Anonymkode: 23335...198 Ha brukt alimemazin lenge for søvn, og er sykere enn noen gang, så jeg Vet ikke jeg? Anonymkode: 82eb2...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå