Gå til innhold

Må mannen din skjule sin bi-side

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må mannen din skjule sin bi-side Overfor deg og hadde du gått i fra han om du fant ut han innerst inne kunne tenkt seg å suge kuk?

Anonymkode: aa3c6...043

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker en hetero mann som liker å være mann og er det med stor M. 

En mann som er bifil faller dermed så langt fra mine preferanser at da hadde forholdet tatt slutt for jeg hadde mistet hele lysten, rett og slett. Hvis jeg hadde en mann som ville suge kuk så kunne vi skilt oss, vært venner og så kunne han levd som han ønsket.

Anonymkode: 31935...993

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg måtte det vært klart på forhånd, det ville nok vært vanskelig å plutselig skulle se han for meg i en slik setting dersom det kom frem langt inn i forholdet. Men om jeg hadde vist det fra tidligere og alltid sett ham slik hadde det nok gått greit.

Er singel nå, og vil gjerne vite om det fra starten. Ta stilling til hva det vil bety for ham i et forhold? Om det alltid vil være en lengsel som jeg ikke kan dekke vil det jo være et problem, om det ikke er viktig for ham, levd ut osv ville det vært annerledes. Å dele min partner med andre er ikke aktuellt for meg..

Anonymkode: 9bad9...8e2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig hadde jeg ikke likt det, og det hadde vært veldig turn-off. Er 100% hetero kvinne selv, om det har noe å si. 

Anonymkode: cb4be...1ce

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann åpnet seg om sin bi-nysgjerrighet etter 15 år sammen. Den nysgjerrigheten hadde kommet med årene og ikke noe som han kjente på da vi ble sammen. Seksualitet er flytende og man kan utvikle seg i flere retninger med årene. Vi begynte å teste ut prostatastimuli noen år inn i forholdet og har etter hvert begynt med pegging. Så åpnet han seg opp om at han er nysgjerrig på hvordan ekte penis vil føles ut. Han er ikke mindre mann av den grunn. Tvert imot mener jeg han er mann med stor M som tør å være helt åpen og ærlig rundt sin seksualitet. Vi skal nå ha trekant med en bi-mann for første gang og jeg gleder meg 😊

Anonymkode: 09569...a13

• Liker 13
  • Hjerte 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må ikke skjule noe som helst for meg. Og nei, jeg hadde ikke gått ifra ham.

Anonymkode: 27894...488

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min mann åpnet seg om sin bi-nysgjerrighet etter 15 år sammen. Den nysgjerrigheten hadde kommet med årene og ikke noe som han kjente på da vi ble sammen. Seksualitet er flytende og man kan utvikle seg i flere retninger med årene. Vi begynte å teste ut prostatastimuli noen år inn i forholdet og har etter hvert begynt med pegging. Så åpnet han seg opp om at han er nysgjerrig på hvordan ekte penis vil føles ut. Han er ikke mindre mann av den grunn. Tvert imot mener jeg han er mann med stor M som tør å være helt åpen og ærlig rundt sin seksualitet. Vi skal nå ha trekant med en bi-mann for første gang og jeg gleder meg 😊

Anonymkode: 09569...a13

Heldig du er😀

Anonymkode: 71c90...8c7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det jeg setter mest pris på, verdsetter og finner sexy med en mann jeg er i et forhold med, er ærlighet, evne til å snakke Im det som er vanskelige og det å dele sine innerste tanker og følelser.

med andre ord hadde jeg funnet det tiltrekkende at han ville og turte å dele dette med meg. Likevel er det noe særs uattraktivt for meg å dele min mann med en annen mann. 

Anonymkode: 186ee...476

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså med tanke på at han er sammen med en kvinne så får han jo ikke handle på det da. Men nei, han kan godt uttrykke seksuelle fantasier om menn, eller om vi ser en kjekk mann på TV. 

Mannen min er mann med stor M. Legning har ingenting å si for hvordan man presenterer seg. 

Jeg synes det er patetisk hvor mange kvinner som er bifil-fobiske. De blir truet av tanken på at mannen kan ønske seg noe de ikke har å gi. Det er ingenting "umandig" med å ønske å ha sex med menn. 

Anonymkode: 00b20...65d

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siden finnes ikke, tror jeg. Han hadde ikke måttet skjule den, men han måtte valgt meg eller et ønske om å prøve noe med en mann. Men det gjelder andre damer også. Det er bare meg for alltid ;) 

Anonymkode: b8cff...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En mann som er bifil faller dermed så langt fra mine preferanser at da hadde forholdet tatt slutt for jeg hadde mistet hele lysten, rett og slett. Hvis jeg hadde en mann som ville suge kuk så kunne vi skilt oss, vært venner og så kunne han levd som han ønsket.

Å være bifil eller homofil har ingenting med hvorvidt man liker å være mann og er det med stor M. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å være bifil eller homofil har ingenting med hvorvidt man liker å være mann og er det med stor M. 

Heterofil mann, da. Forsto du det nå?

Anonymkode: 9b3cc...0a5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bifile og homofile menn er ikke ekte menn med stor M?

Anonymkode: a5e4d...f54

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Altså med tanke på at han er sammen med en kvinne så får han jo ikke handle på det da. Men nei, han kan godt uttrykke seksuelle fantasier om menn, eller om vi ser en kjekk mann på TV. 

Mannen min er mann med stor M. Legning har ingenting å si for hvordan man presenterer seg. 

Jeg synes det er patetisk hvor mange kvinner som er bifil-fobiske. De blir truet av tanken på at mannen kan ønske seg noe de ikke har å gi. Det er ingenting "umandig" med å ønske å ha sex med menn. 

Helt enig. Mannen min er virkelig mann med stor M. Tror også han kunne vært bi-nysgjerrig. Men det har ingenting å si for mandigheten hans. Han er typisk alfa; bredskuldret, høy, kjekk, praktisk anlagt, kjører motorsykkel osv. Men etter over ti år sammen fortalte han også om at han nok er bi. Noe som selvsagt er helt greit, og jeg synes det er bra at han tør å si sånne ting til meg, som jeg tror dessverre mange ikke tør å fortelle partneren sin.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde han ikke trengt. Jeg liker en mann som kan snakke om alt, og som gjerne er ærlig om sånne ting, så hadde selvfølgelig ikke gått ifra han. Mulig jeg heller hadde oppfordret han til å utforske den litt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Dartle skrev (25 minutter siden):

Helt enig. Mannen min er virkelig mann med stor M. Tror også han kunne vært bi-nysgjerrig. Men det har ingenting å si for mandigheten hans. Han er typisk alfa; bredskuldret, høy, kjekk, praktisk anlagt, kjører motorsykkel osv. Men etter over ti år sammen fortalte han også om at han nok er bi. Noe som selvsagt er helt greit, og jeg synes det er bra at han tør å si sånne ting til meg, som jeg tror dessverre mange ikke tør å fortelle partneren sin.

❤️ Jeg har hatt sansen for deg basert på andre innlegg på forumet. Og det forstår jeg nå at stemmer. For da har du jo virkelig vært en flott kvinne siden han kunne være åpen om dette. 

Jeg er frustrert jeg over alt stigmaet bifile (særlig menn) får. Homofobien er man kommet langt med, men bifile opplever mer stigma fremdeles. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om det skulle komme frem en bifil side av mannen min, så håper jeg at han tør og fortelle det. Her trenger ingenting å skjules. 

Men hvorvidt den delen kan testes ut eller ikke er et helt annet spørsmål, som mer handler om å ha sex med andre enn partneren. Og per nå så er ikke det noe jeg kunne tenkt meg, å dele han med andre...

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det jeg setter mest pris på, verdsetter og finner sexy med en mann jeg er i et forhold med, er ærlighet, evne til å snakke Im det som er vanskelige og det å dele sine innerste tanker og følelser.

med andre ord hadde jeg funnet det tiltrekkende at han ville og turte å dele dette med meg. Likevel er det noe særs uattraktivt for meg å dele min mann med en annen mann. 

Anonymkode: 186ee...476

Men nå er det faktisk ikke det som det er snakk om. Det å ha seksuelle tanker eller fantasier om samme kjønn er ikke det samme som at forholdet innebærer at man må dele partneren med noen andre. Jeg har flere seksuelle fantasier som jeg lever helt fint med at jeg aldri får prøvd ut. Om jeg hadde seksuelle fantasier om en annen mann mens jeg var i et forhold, så hadde det havnet ikke akkurat samme kategori.

Mange har nok seksuelle fantasier om noen av motsatt kjønn også mens de er i et forhold også, uten å forvente at partner vil godta å dele en med noen andre eller å være utro. Å være bi-nysgjerrig/bifil/biseksuell betyr ikke at man ha sex med begge kjønn.

Endret av Jdz
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en del tråder om det her på forumet, og det er ganske tydelig at en bifil mann helst bør forbli i skapet om han skal ha noen sjanse.

Anonymkode: e67f0...fe7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

❤️ Jeg har hatt sansen for deg basert på andre innlegg på forumet. Og det forstår jeg nå at stemmer. For da har du jo virkelig vært en flott kvinne siden han kunne være åpen om dette. 

Jeg er frustrert jeg over alt stigmaet bifile (særlig menn) får. Homofobien er man kommet langt med, men bifile opplever mer stigma fremdeles. 

Jdz skrev (7 minutter siden):

Men nå er det faktisk ikke det som det er snakk om. Det å ha seksuelle tanker eller fantasier om samme kjønn er ikke det samme som at forholdet innebærer at man må dele partneren med noen andre. Jeg har flere seksuelle fantasier som jeg lever helt fint med at jeg aldri får prøvd ut. Om jeg hadde seksuelle fantasier om en annen mann mens jeg var i et forhold, så hadde det havnet ikke akkurat samme kategori.

Mange har nok seksuelle fantasier om noen av motsatt kjønn også, uten å forvente vil godta å dele en med noen andre eller å være utro. Å være bi-nysgjerrig/bifil/biseksuell betyr ikke at man ha sex med begge kjønn.

Ikke sant 😊 Han tenner nok på både kvinner og menn og har fantasier om begge kjønn, men han har jo ikke sex med andre enn meg likevel. Det er jo ikke som det betyr at han vil eller har sex med andre. Han tenner aller mest på kvinner, men har ikke sex med andre kvinner enn meg likevel 😄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...