thricane Skrevet 1. mai #701 Del Skrevet 1. mai Nutz skrev (1 time siden): Jeg kjenner mange godhjerta personer. Ren i hjertet? Er det rent å ta silikon i puppene? Rent å delta på realityprogrammer for instafame? Rent å posere halvnaken på åpne kanaler? Det innlegget der blir for dumt. Hun er ikke noe bedre enn de andre deltagerne, eller resten av verdens befolkning. Cathrin er ikke uskyldig. Hun spiller en rolle. Hun spiller også på sex, samtidig som hun sier at hun ikke vil ha det. Scroll bakover på profilen hennes. Se på modellbildene. På hennes deltagelser på tidligere realityprogrammer. Ikke kom her og si at du er for god for denne verden. Du spiller spillet du og. Det er noe veldig offer over det her 🤔 Selvutnevnt offer. Om noen vil gå i Rosa, kalle seg fe, vente med sex (selvfølgelig har alle rett til å ta det valget selv) og spise kun frukt. Altså, gjør nå det, bryr meg lite om hva og hvordan andre ønsker å være. Men det jeg misliker, som jeg synes kommer frem i samtalene de to har, er hvordan hun snur over til at Remi er problemet om han ønsker å snakke om noe hun ikke vil. Men slik jeg ser, møter han dette slik en hver kvinne ønsker, interesse, omsorg og respekt. Måten han håndterte samtalen rundt sex er rene årets tv-øyeblikk som burde være obligatorisk for unge menn å se. Slik gjør du det 😅 Der var det hun som hadde noe på hjertet og han lyttet og forstod. Jeg stusser litt når hun fremstiller at han graver, rene forhøret. Hver gang han ønsker å snakke om noe, kommer tårer og hulking. Meg meg meg. Jeg tolker det som veldig manipulerende. Mulig jeg tolker feil og det er kun meg. Men det har blinket rødt for min del en god stund nå altså. Håper han finner noen som gir han også litt plass og oppmerksomhet, det der synes jeg ikke han fortjente. 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. mai #702 Del Skrevet 1. mai (endret) Minerwa skrev (16 timer siden): Vi har jo egentlig ikke fått sett noe av denne utspørringen Remi har drevet med for å få vite mer om Catrin. Kan det tenkes at det er litt nærgående, at han kan ha truffet punkter hun ikke makter/ønsker å utdype så raskt i et forhold. Det har vel vært nevnt i media at hun har vanskelige opplevelser bak seg, uten at jeg helt har fått tak i hva det har dreid seg om. Noe er for vondt å snakke om før man er fullstendig trygg og har kjent hverandre lenge, og kanskje ikke da en gang. Remi kan nok også ha sine traumer, som ikke gjør han helt enkel å kommunisere med. Jeg synes jo det ble raskt mye mas om det seksuelle i det forholdet, og et voldsomt oppstyr for det med trusene. Trusene mine, er ikke det jeg heller vifter mest med , og i allfall ikke de skitne , i et forhold som nylig har startet . Er heller ikke spesielt begeistret for mannens truser, de må han gjerne både vaske og rydde bort selv . Cathrin hadde jo ikke sine på et hemmelig sted, hun hadde de jo nederst i deres felles klesskap. Det med safen, tolket jeg som en spøk. Remi klager vel også på at hun vasker, han ikke får hjelpe til /hun er belærende. Men har han tatt dette opp med henne? Synes han virker ganske så nærtagende. At hun vasker hver gang han har vært på toalettet, er litt underlig, men søler han da? Hvis han ikke vasker etter seg da, hadde jeg og vasket . Ikke vet jeg, bare lufter tanker. Tenker at disse to ble koblet sammen av ekspertene, fordi de begge har litt trøblete bakgrunn/ting de strever med som kunne gjøre dem romslige og forståelsesfulle overfor hverandres issues samtidig som begge er snille og kjærlige. Synes forresten Catrin tok Remis valg om å dra forbausende bra og rolig. Egentlig trodde jeg hun ville være i full oppløsning. Ellers må jeg jo si jeg ikke forstår meg på de fe-greiene hennes . Men jeg forstår meg heller ikke på de som er religiøse. For meg er ikke det ene mer underlig enn det andre, og en måte å takle livet og verden på når det er vanskelig . En flukt for å overleve. Han sa at hun vasker etter han både om han sitter eller står, og hun vasker etter seg selv også. Remi sa at han ikke var så opptatt av trusene hennes og ikke hadde tenkt så mye på det, så det var Tuva som brakte temaet på banen, men Cathrin virket jo helt paranoid rundt det med trusene. Hun har vært åpen om at hun opplevde mobbing i barndommen. Endret 1. mai av Grüner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerwa Skrevet 1. mai #703 Del Skrevet 1. mai Grüner skrev (55 minutter siden): Han sa at hun vasker etter han både om han sitter eller står, og hun vasker etter seg selv også. Remi sa at han ikke var så opptatt av trusene hennes og ikke hadde tenkt så mye på det, så det var Tuva som brakte temaet på banen, men Cathrin virket jo helt paranoid rundt det med trusene. Hun har vært åpen om at hun opplevde mobbing i barndommen. Enig i at det var Tuva som brakte trusene på bane. Og jeg oppfattet det hele egentlig som humoristisk, også fra Cathrins side. Hun hadde de jo på en hylle i deres felles klesskap. Det er ikke akkurat et hemmelig gjemmested. Men så ble gjort til et tema, som Remi virker støtt over. Angående vaskingen, så fikk jeg ikke med meg at hun vasket etter seg selv og. Da er altså ikke vaskingen noe Remi trenger ta som kritikk av hans toalett hygiene. Litt hysterisk å vaske så ofte . Men gjør det noe da, kan hun ikke bare vaske. Fint med rent toalett. Men legger merke til at hun er opptatt av: rent og pure, når hun snakker. Så mulig hun har en 'greie' i forhold til dette. Ja, har lest hun ble mobbet. Var ikke det jeg tenkte på, selv om ettervirkninger og traumer etter det kan være voldsomme. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. mai #704 Del Skrevet 1. mai Siste update fra Cathrin: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra27 Skrevet 1. mai #705 Del Skrevet 1. mai (endret) 4 hours ago, Grüner said: Siste update fra Cathrin: Jeg hater passiv-aggressive instagram-meldinger. Og på Facebook. Og på twitter. Og på . . . Dere skjønner. Dette gjelder enda mer for den andre instagram-meldingen hun nettopp la ut som ble postet i denne tråden. Alle som legger ut meldinger av typen: «Jeg er en rose Som alle prøver å plukke bladene av Selv om jeg er uten torner» Bare løp fra sånne mennesker. Bare løp. Endret 1. mai av Huldra27 Mer utdypende. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. mai #706 Del Skrevet 2. mai thricane skrev (8 timer siden): Det er noe veldig offer over det her 🤔 Selvutnevnt offer. Om noen vil gå i Rosa, kalle seg fe, vente med sex (selvfølgelig har alle rett til å ta det valget selv) og spise kun frukt. Altså, gjør nå det, bryr meg lite om hva og hvordan andre ønsker å være. Men det jeg misliker, som jeg synes kommer frem i samtalene de to har, er hvordan hun snur over til at Remi er problemet om han ønsker å snakke om noe hun ikke vil. Men slik jeg ser, møter han dette slik en hver kvinne ønsker, interesse, omsorg og respekt. Måten han håndterte samtalen rundt sex er rene årets tv-øyeblikk som burde være obligatorisk for unge menn å se. Slik gjør du det 😅 Der var det hun som hadde noe på hjertet og han lyttet og forstod. Jeg stusser litt når hun fremstiller at han graver, rene forhøret. Hver gang han ønsker å snakke om noe, kommer tårer og hulking. Meg meg meg. Jeg tolker det som veldig manipulerende. Mulig jeg tolker feil og det er kun meg. Men det har blinket rødt for min del en god stund nå altså. Håper han finner noen som gir han også litt plass og oppmerksomhet, det der synes jeg ikke han fortjente. Inntrykket er vel at han ville bli mer kjent med henne som person generelt. Det er helt naturlig. Han har vel spurt henne litt forsiktig om kanskje helt normale og vanlige ting, noe vi alle ville gjort, men hun liker tydelig ikke det. Og han var selvfølgelig med på å vaske i leiligheten for han liker det også rent og pent. Men hun ville ha full kontroll så han ga litt opp. Ingen kan ha et normalt forhold til fasaden og skuespillet hun setter opp så det er lett å skjønne at han etter en helt utrolig tålmodighet til slutt ga opp …. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 2. mai #707 Del Skrevet 2. mai Grüner skrev (10 timer siden): Siste update fra Cathrin: Hva slags sannhet mener hun at hun ikke har fortalt? Drøy kryptisk melding, hvorfor skrive i koder? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 2. mai #708 Del Skrevet 2. mai I teaseren til neste episode, kunne det nesten virke som C+R skulle begynne å date og "starte på ny". Håper for guds skyld, at Remi ikke går videre med det der. Han fortjener så mye bedre, og etter dette programmet vil jeg tro han ikke vil ha noe problem med å finne seg en bra dame. Cathrin lever i sin egen lille kjærlighet-fe boble, som det bare er å komme seg langt bort fra. Spooky!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 2. mai #709 Del Skrevet 2. mai Motelvibes skrev (56 minutter siden): Hva slags sannhet mener hun at hun ikke har fortalt? Drøy kryptisk melding, hvorfor skrive i koder? Hun får jo oppmerksomhet, som vel er det hun drives av. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. mai #710 Del Skrevet 2. mai Grüner skrev (16 timer siden): Han sa at hun vasker etter han både om han sitter eller står, og hun vasker etter seg selv også. Remi sa at han ikke var så opptatt av trusene hennes og ikke hadde tenkt så mye på det, så det var Tuva som brakte temaet på banen, men Cathrin virket jo helt paranoid rundt det med trusene. Hun har vært åpen om at hun opplevde mobbing i barndommen. Jeg fikk nesten litt vondt av Remi. Han var jo klar på at han er vant til å ta sin del av husarbeidet, og liker at det er rent rundt seg. (Og det virket som om han sa han pleier å sitte og tisse, for da er det ikke behov for å vaske doen hele tiden.) Problemet hans er at uansett hva han gjør og hvor mye og bra han vasker, så virker det som om Cathrin skal ha kontroll på vaskinga. Hun har en standard som er skyhøy, og det virker ikke som om hun stoler på at noen andre vasker godt nok. Altså, hun vasker doen etter hvert eneste besøk. Selv om Remi sitter og tisser, så må hun inn etter han og vaske. (Og det er tydeligvis ikke bra nok om han gjør det selv. ) Så han sier da at "han kunne like gjerne stått og tisset" (Indirekte: kunne like gjerne sølt ned doen.) For hun vasker den som om han gjør det uansett. Og det samme med annen vasking og rydding. Det kan høres ut som om han opplever at hun går etter og vasker der han har vasket, eller rydder der han har ryddet. Og når noen uansett går etter deg og gjør jobben om igjen, så slutter man jo å gjøre den først. Det har jo ingen verdi. Og det med trusene. Remi hadde ikke tenkt over det i det hele tatt. Men når det først kom på banen så var det jo litt rart. Det at hun alltid vasket og tørketromlet dem, og så "gjemte dem" på nederste hylle i klesskapet, før Remi rakk å se dem. Altså, det er ikke så rart det hun gjør. (De fleste vasker, tørker og rydder undertøyet sitt på plass.) Det var mer hennes fiksering på at det var viktig at Remi ikke så dem. Akkurat som om det var noe mer seksuelt over at han så hennes nyvaskede truser, enn at hun driver å klemmer på han. Og jeg er enig med dere som skriver at hun går i forsvarsposisjon og føler seg angrepet hver eneste gang han forsøker å snakke om temaer hun ikke vil snakke om. Og ikke i en slik posisjon at hun forklarer sitt ståsted, men i en slik forsvarsposisjon der hun går til angrep på Remi, og vinkler det slik at hans spørsmål er negativt ladet og et angrep på henne. Jeg synes gjerne disse diskusjonene blir veldig slitsomme å se på. For de sporer alltid av, og ender med at hun bestemmer at det Remi vil snakke om ikke skal snakkes om. Mens han åpenbart bare vil høre hva hun mener og hvordan hun tenker rundt et tema. Det rare er jo at hun ikke sprekker sånn overfor andre enn Remi. Så det kan jo være at hun er såpass mye sammen med han at hun ikke klarer å holde fasaden hele tiden. Mens overfor ekspertene og de andre deltagerne, så spiller hun rollen sin perfekt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 2. mai #711 Del Skrevet 2. mai (endret) Huff, med tanke på det du over skriver og mye av det som går på Cathrin: Jeg håper virkelig Remi kommer seg ut av det der nå. Å bli behandlet slik han blir av Cathrin kan faktisk være skikkelig skadelig. Jeg syns det er rart ekspertene ikke ivaretar han mer/er mer kritiske overfor henne, dvs. jeg håper vel egentlig at de har gjort mer enn det som har fremkommet på tv. Jeg tror ikke nødvendigvis det er intensjonen eller at hun mener noe vondt med det (det er umulig for meg å vite hva som foregår oppi hodet hennes utifra hvordan hun fremstår og holder på, men jeg oppfatter henne ikke på langt nær så ren og godhjertet som hun selv skal ha det til altså), men det kan virke til å tendensere mot emosjonell/psykisk mishandling, iallefall på den måten at det kan oppleves skadelig på lignende vis, totalt sett. Jeg skjønner heller ikke at de tok henne med i utgangspunktet, eller hvorfor de ikke "konfronterer" henne i noen grad med om hun spiller skuespill eller hva det er hun egentlig driver med (er det skuespill pisser hun jo på hele konseptet). Endret 2. mai av dårligbrukernavn 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 2. mai #712 Del Skrevet 2. mai En slik avvisning av partner slik Cathrin gjør mot Remi er i lengden emosjonelt skadelig. Jeg kan ikke se for meg at Remi blir værende i ett forhold med Cathrin lenge men dersom han blir det tenker jeg han vil måtte la seg kue mere og mere og til slutt miste seg selv. Håper ikke det skjer men at han tar de røde flaggene på alvor. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javisst Skrevet 2. mai #713 Del Skrevet 2. mai Tenkte jeg kunne slenge inn en kommentar her vedrørende Prana, har ledd mye av hennes fremtoning i media de siste årene. Jeg matchet med henne på Tinder for noen år tilbake og at hun er aseksuell er langt ifra sannheten. Hun ønsket å hente meg på flyplassen og ta meg med hjem til familiehuset siden familien var bortreist den uka. Hun gikk ikke rundt grøten i det hele tatt. Vi pratet en del frem og tilbake på chat og telefon, hun er en oppegående og skarp dame. Slik hun fremstiller seg på TV og Instagram er ikke den hun egentlig er. Som dere sier, har hun glemt seg litt iblant på TV og da ser dere henne slik hun egentlig er under fasaden og karakteren. Hun er litt skrudd og tror nok delvis på noe av disse tingene hun babler om, men hun kan å slå det av og på. Vedrørende Remi, hun er ikke det spor interessert i fyren og er der bare for å gjøre en god figur. Han er en fin fyr men det er null tenning fra hennes side, derfor kan hun dra karakteren sin til det ekstreme så det er han som forlater henne. Hun er på sett og vis genial og en dyktig skuespillerinne, det blir sett og snakket om, så hun har lyktes med å bli kjent. Hadde ikke overrasket meg at om ett års tid så er hun tilbake på et nytt program som 71 grader nord, farmen eller noe annet og er "seg selv". Men for all del, kanskje hun faktisk har klikket helt mentalt siden jeg pratet med henne og hun er i psykose. 15 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 2. mai #714 Del Skrevet 2. mai Det kan vel iallefall diskuteres om genial er riktig ord å bruke når de fleste bare oppfatter en som mentalt syk... 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 2. mai #715 Del Skrevet 2. mai 11 minutter siden, Javisst said: Tenkte jeg kunne slenge inn en kommentar her vedrørende Prana, har ledd mye av hennes fremtoning i media de siste årene. Jeg matchet med henne på Tinder for noen år tilbake og at hun er aseksuell er langt ifra sannheten. Hun ønsket å hente meg på flyplassen og ta meg med hjem til familiehuset siden familien var bortreist den uka. Hun gikk ikke rundt grøten i det hele tatt. Vi pratet en del frem og tilbake på chat og telefon, hun er en oppegående og skarp dame. Slik hun fremstiller seg på TV og Instagram er ikke den hun egentlig er. Som dere sier, har hun glemt seg litt iblant på TV og da ser dere henne slik hun egentlig er under fasaden og karakteren. Hun er litt skrudd og tror nok delvis på noe av disse tingene hun babler om, men hun kan å slå det av og på. Vedrørende Remi, hun er ikke det spor interessert i fyren og er der bare for å gjøre en god figur. Han er en fin fyr men det er null tenning fra hennes side, derfor kan hun dra karakteren sin til det ekstreme så det er han som forlater henne. Hun er på sett og vis genial og en dyktig skuespillerinne, det blir sett og snakket om, så hun har lyktes med å bli kjent. Hadde ikke overrasket meg at om ett års tid så er hun tilbake på et nytt program som 71 grader nord, farmen eller noe annet og er "seg selv". Men for all del, kanskje hun faktisk har klikket helt mentalt siden jeg pratet med henne og hun er i psykose. Hvis dette stemmer, så er jo dama sjuk i hodet sitt. Sånn kan man bare ikke oppføre seg (i GVFB). Det må da finnes andre måter å få følgere på Insta enn dette her 😧 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javisst Skrevet 2. mai #716 Del Skrevet 2. mai Mollebolle skrev (1 minutt siden): Hvis dette stemmer, så er jo dama sjuk i hodet sitt. Sånn kan man bare ikke oppføre seg (i GVFB). Det må da finnes andre måter å få følgere på Insta enn dette her 😧 Ingen skade skjedd sånn egentlig. Remi vil jo være en av Norges mest etterspurte ungkarer når programmet er ferdig. Prana vil få en haug med tilbud om å være på TV siden det har blitt åpenbart hun genererer visninger og klikk. Dette programmet hadde jo vært helt dødt uten henne, hadde det ikke? TV er TV, det er ment for underholdning og burde aldri tas seriøst. At noen velger å presse en karakter til det ytterste er ikke noe nytt. Her er vedkommende så dyktig at skillet mellom psykose og skuespill er uvisst. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. mai #717 Del Skrevet 2. mai Javisst skrev (30 minutter siden): Ingen skade skjedd sånn egentlig. Remi vil jo være en av Norges mest etterspurte ungkarer når programmet er ferdig. Prana vil få en haug med tilbud om å være på TV siden det har blitt åpenbart hun genererer visninger og klikk. Dette programmet hadde jo vært helt dødt uten henne, hadde det ikke? TV er TV, det er ment for underholdning og burde aldri tas seriøst. At noen velger å presse en karakter til det ytterste er ikke noe nytt. Her er vedkommende så dyktig at skillet mellom psykose og skuespill er uvisst. Jeg mener denne kommentaren viser de holdningene og måten å tenke på som har ødelagt GVFB og tilsvarende programmer. Istedenfor å caste genuint ekte personer og vise deres virkelighet, så har "Reality" blitt en sjanger der målet er å få med personer som allerede er kjent, eller som spiller en ekstrem rolle for å bli kjent. Utfordringen for mange av de som blir med i slike programmer for å bli kjent, er at det er så høy inflasjon i denne typen programmer, at de aller fleste blir fort glemt igjen etter at de er ute av programmet. Jeg håper vi kan få tilbake "det originale" GVFB, der vi kan få se ekte mennesker som faktisk ønsker å finne kjærligheten. Og som får hjelp av eksperter som stiller opp, og faktisk ønsker å hjelpe dem med dette. Og ikke dette "Mest mulig drama for å få clickbait overskrifter hos Dagbladet" 21 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. mai #718 Del Skrevet 2. mai Mollebolle skrev (5 timer siden): I teaseren til neste episode, kunne det nesten virke som C+R skulle begynne å date og "starte på ny". Håper for guds skyld, at Remi ikke går videre med det der. Han fortjener så mye bedre, og etter dette programmet vil jeg tro han ikke vil ha noe problem med å finne seg en bra dame. Cathrin lever i sin egen lille kjærlighet-fe boble, som det bare er å komme seg langt bort fra. Spooky!! Etter Cathrins poster på insta å dømme tror jeg ikke det gikk veien med Remi og at hun er sur og skuffet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 2. mai #719 Del Skrevet 2. mai (endret) 12 minutter siden, Grüner said: Etter Cathrins poster på insta å dømme tror jeg ikke det gikk veien med Remi og at hun er sur og skuffet. Dessverre, må jeg si at jeg håper det stemmer. Heier virkelig på Remi. Skal ikke si hva han fortjener eller ikke, men jeg tror det finnes bedre matcher for han der ute, enn kjærlighets-feen. ☺️ Endret 2. mai av Mollebolle 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 2. mai #720 Del Skrevet 2. mai Javisst skrev (1 time siden): Ingen skade skjedd sånn egentlig. Remi vil jo være en av Norges mest etterspurte ungkarer når programmet er ferdig. Prana vil få en haug med tilbud om å være på TV siden det har blitt åpenbart hun genererer visninger og klikk. Dette programmet hadde jo vært helt dødt uten henne, hadde det ikke? TV er TV, det er ment for underholdning og burde aldri tas seriøst. At noen velger å presse en karakter til det ytterste er ikke noe nytt. Her er vedkommende så dyktig at skillet mellom psykose og skuespill er uvisst. Hele poenget med reality er jo at man skal ha med virkelige mennesker, i virkelige situasjoner. Det ligger jo i ordet/sjangernavnet. Ikke noen som bare spiller en rolle (eller er mentalt syk evt). 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå