Motelvibes Skrevet 12. mars #241 Del Skrevet 12. mars (endret) Lawyam skrev (17 timer siden): Skjul innhold Ble mest 'sjokkert' over hvor mye og lenge N maste/gnålte over at 'det var første gang' at R hadde ordnet mat til henne da han laget i stand hamburger til henne i parken - OG han hadde jo laget grøt til henne samme morgen.... For sånne som henne blir det aldri bra nok. Han varter opp henne, hun er utakknemlig, klager og kritiserer. Endret 12. mars av Motelvibes 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 12. mars #242 Del Skrevet 12. mars 3 minutter siden, Grüner said: Synd med Martin og Alex som virket å være en så god match i starten, flørtet og lo og var så søte sammen. Nå virker jo alt med Alex å være feil for Martin og han er ikke tiltrukket av han lenger og stikker til Køben for en time-out. Synes synd på Alex. Supre gutter begge to. Alex kan virke litt instens og for mye på til tider. At Martin ikke er fysisk tiltrukket er helt fair. Mye mulig de ender opp som gode venner i stede for. Begge to kan gå med hodene hevet om de velger å forlate eksperiementet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 12. mars #243 Del Skrevet 12. mars Mollebolle skrev (6 timer siden): Rie er bare så usjarmerende og lite likandes akkurat nå. Håper virkelig at det snur...mest for hennes del, men også for Simen's del. Han fortjener noe bedre enn det har vært så langt. Trond, hva skal man si? Gjør han seg "dummere" enn han er, forå fremstå som litt klønete og søt? Noen må gi beskjed til han at det har motsatt effekt. Kutt nå opp den løken på din måte uten å måtte ha bekreftelse/veiledning fra Sandra....jeeezes. At han bestiller takeaway og gjør det enkelt i matveien når han er alene, må være lov. Det tror jeg mange single der ute gjør. Men, alt i alt, så virker fyren ganske tafatt. Dessverre altfor tafatt til at han forblir "gift" med Sandra. Jeg føler mer det virker som Trond blir veldig usikker av Sandra... For meg virker det som han er redd for å gjøre feil, si noe feil, at han liksom "trår på nåler" rundt henne eller hva det kalles (?.. fikk plutselig litt jernteppe :p) og at han bare blir mer og mer usikker jo mer han har med henne å gjøre..? Det kan selvfølgelig være jeg tar feil, men det er iallefall slik det har virket for meg/det er mitt inntrykk. Syns han har blitt "verre og verre" etterhvert liksom. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 12. mars #244 Del Skrevet 12. mars https://www.vg.no/rampelys/i/JQ7bVJ/tiktoker-cathrin-prana-foeler-meg-misforstaatt Fra intervjuet med Cathrine Prana: «– Hva er forskjellen på deg og karakteren du presenterer i sosiale medier? – At det er en parodi på meg selv. Komedie skjer når du drar det helt ut, så det handler jo om at det er meg – men at jeg drar det så langt jeg kan. Som for eksempel med kjærligheten min til rosa og toalettpapiret. – Men fordi personligheten min er så annerledes fra andre, klarer ikke folk forstå at det er selvironi.» Hun forteller også at hun er utdannet komedieskuespiller, jobbet som modell over hele verden i 20-årene, og ville bruke premiepengene fra Good luck guys på PT-utdanning ( selv om det heller ser ut til å ha blitt brukt på nytt frontparti) Hun har ikke alltid vært rosa- ikke utenpå hvertfall: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 12. mars #245 Del Skrevet 12. mars Zenhouse skrev (1 time siden): https://www.vg.no/rampelys/i/JQ7bVJ/tiktoker-cathrin-prana-foeler-meg-misforstaatt Fra intervjuet med Cathrine Prana: «– Hva er forskjellen på deg og karakteren du presenterer i sosiale medier? – At det er en parodi på meg selv. Komedie skjer når du drar det helt ut, så det handler jo om at det er meg – men at jeg drar det så langt jeg kan. Som for eksempel med kjærligheten min til rosa og toalettpapiret. – Men fordi personligheten min er så annerledes fra andre, klarer ikke folk forstå at det er selvironi.» Hun forteller også at hun er utdannet komedieskuespiller, jobbet som modell over hele verden i 20-årene, og ville bruke premiepengene fra Good luck guys på PT-utdanning ( selv om det heller ser ut til å ha blitt brukt på nytt frontparti) Hun har ikke alltid vært rosa- ikke utenpå hvertfall: Det ser jo ut som en annen person😳 Komedieskuespiller ja, forklarer vel litt😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 12. mars #246 Del Skrevet 12. mars Zenhouse skrev (3 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/i/JQ7bVJ/tiktoker-cathrin-prana-foeler-meg-misforstaatt Fra intervjuet med Cathrine Prana: «– Hva er forskjellen på deg og karakteren du presenterer i sosiale medier? – At det er en parodi på meg selv. Komedie skjer når du drar det helt ut, så det handler jo om at det er meg – men at jeg drar det så langt jeg kan. Som for eksempel med kjærligheten min til rosa og toalettpapiret. – Men fordi personligheten min er så annerledes fra andre, klarer ikke folk forstå at det er selvironi.» Hun forteller også at hun er utdannet komedieskuespiller, jobbet som modell over hele verden i 20-årene, og ville bruke premiepengene fra Good luck guys på PT-utdanning ( selv om det heller ser ut til å ha blitt brukt på nytt frontparti) Hun har ikke alltid vært rosa- ikke utenpå hvertfall: Akkurat dette er vel fra en stylet photoshoot hun har hatt som modell. Hva ville du frem til med å dele dette bildet i denne sammenhengen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 12. mars #247 Del Skrevet 12. mars dårligbrukernavn skrev (4 minutter siden): Akkurat dette er vel fra en stylet photoshoot hun har hatt som modell. Hva ville du frem til med å dele dette bildet i denne sammenhengen? Akkurat det du nevner selv der. «Stylet photoshoot». Jeg ville vel bare vise at hun ikke alltid har vært rosa, men har innehatt andre roller også. Hun vet hvordan fremstå som en annen enn seg selv. I artikkelen forteller hun hvordan hun spiller en rolle i det virkelige liv også. Hvordan folk ikke forstår at hun parodierer seg selv og drar strikken nokså langt. Er det ikke det som diskuteres her i tråden da blant annet? Hvorvidt hun fremstår som ekte i «gift ved første blikk»? I bioen til hjemmesiden som det bildet er hentet fra forteller hun at hun er utdannet skuespiller fra the Norwegian Acting Institute med vektlegging på metode-skuespill. https://www.nrk.no/kultur/xl/method-acting_-nar-skuespillere-lar-fiksjonen-bli-virkelighet-1.15835590 fra artikkelen: «Eivind Sander har et lidenskapelig forhold til method acting. Det betyr: Du er ikke bare karakteren din når kamera går, du prøver å være denne personen hele tida. Også i ditt personlige liv. Målet er å bli mest mulig ekte i rollen» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 12. mars #248 Del Skrevet 12. mars (endret) Zenhouse skrev (19 minutter siden): Akkurat det du nevner selv der. «Stylet photoshoot». Jeg ville vel bare vise at hun ikke alltid har vært rosa, men har innehatt andre roller også. Hun vet hvordan fremstå som en annen enn seg selv. I artikkelen forteller hun hvordan hun spiller en rolle i det virkelige liv også. Hvordan folk ikke forstår at hun parodierer seg selv og drar strikken nokså langt. Er det ikke det som diskuteres her i tråden da blant annet? Hvorvidt hun fremstår som ekte i «gift ved første blikk»? I bioen til hjemmesiden som det bildet er hentet fra forteller hun at hun er utdannet skuespiller fra the Norwegian Acting Institute med vektlegging på metode-skuespill. https://www.nrk.no/kultur/xl/method-acting_-nar-skuespillere-lar-fiksjonen-bli-virkelighet-1.15835590 fra artikkelen: «Eivind Sander har et lidenskapelig forhold til method acting. Det betyr: Du er ikke bare karakteren din når kamera går, du prøver å være denne personen hele tida. Også i ditt personlige liv. Målet er å bli mest mulig ekte i rollen» Ja... Men altså, folk styles jo til photoshooter etter hvordan shooten skal være, uavhengig av hvordan stil de har ellers. Uansett om man er "tungmetaller", rosa kjærlighetsfe eller stort sett går i treningstøy ellers. Det betyr jo ikke at alle som har hatt en stylet photoshoot har vært en annen person da bildet ble tatt? Eller misforstår jeg hvordan du mente? (Jeg tolker det vel som at du mente bildet var et "bevis" på at hun bare "spiller" det der "rosa kjærlighetsfe"-greiene? Men hun har jo hatt stylede shoots i perioden hun har "spilt" rosa kjærlighetsfe liksom...). Hun minner meg litt om Kevin Lauren. Liksom, føler de begge er litt på samme "greie". Men, jeg syns jo begge to fremstår en viss grad av psykisk syke/litt koko. Altså, jeg vet ikke helt om de selv skjønner helt hvor grensene går mellom å spille karakter og hvordan de er... Eller om de helt får det til/om det har klikket litt for de eller hva som egentlig foregår... De mener kanskje andre misforstår, men det fremstår gjerne like mye som at det er de selv som ikke helt skjønner hva de holder på med... Jeg ser også hun sier: "– Jeg har fått vist at jeg ikke bare er parodien min. Jeg tror jeg har fått vist at jeg er mer oppegående enn det folk har trodd. For hvis folk tror at jeg har vært parodien, skjønner jeg jo at folk tror jeg er gæren." Intervjuet er fra februar 2023... Eh... "Vært"... Hun er jo sånn enda..? Tror hun er "gæren"? Hvis hun bare har spilt må hun jo på et eller annet tidspunkt slutte å spille, og begynne å være seg selv? Om det ikke er "rosa kjærlighetsfe" hun er..? Iallefall hvis noen skal få med seg/oppfatte/tro på at hun faktisk bare har spilt? Jeg skjønner ikke hva hun driver med, for meg fremstår hun bare koko... Om målet er å bli skuespiller, eller få roller, så har hun jo ikke lykkes særlig godt... Det er vel ikke å forvente heller, om man bare kan spille EN viss karakter, og for det meste bare virker sprø... For meg fremstår det vel heller mer som at grensene for hvor det var skuespill, og hvor det ikke var det, har sklidd ut, og at hun har mistet kontrollen litt/kanskje blitt syk? Jeg vet ikke... Hun er jo ikke "normal"/innenfor "normalvariasjonen" av folk liksom, hun er jo over i svært spesiell, i beste fall. Men, sånn som f. eks. nå i GVFB, så er det jo snakk om livet hennes. Hun er med i et program som handler om å få et ekteskap til å fungere med et annet menneske, og det er åpenbart ekte følelser involvert. Hvis hun ikke selv da skjønner at å spille skuespill blir feil på alle måter, så er det jo noe som ikke står helt rett til..? Altså, det virker jo som karakteren har tatt helt over for hvem hun eventuelt var, om hun har vært "noe annet" enn "rosa kjærlighetsfe" liksom. Man ser henne jo ikke utav den karakteren... Og det er vel litt av poenget med skuespill? Om man er sånn hele tiden er det jo ikke lenger skuespill...? Og hele poenget er vel vanligvis å kunne spille flere og forskjellige roller? Ikke bare spille den ene rollen så godt at du virker totalt loco? GVFB er jo også et reality-program, ikke en teaterscene eller en dramaserie, hvor meningen er å ha med skuespillere... Da er det jo hun som isåfall har misforstått, og i tillegg kan det koste både "mannen" hennes og produksjonen dyrt... Endret 12. mars av dårligbrukernavn 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 12. mars #249 Del Skrevet 12. mars Lenger nedover artikkelen får jeg bare inntrykket mitt om at hun fremstår syk ytterligere bekreftet: "– At det er en parodi på meg selv. Komedie skjer når du drar det helt ut, så det handler jo om at det er meg – men at jeg drar det så langt jeg kan. Som for eksempel med kjærligheten min til rosa og toalettpapiret. – Men fordi personligheten min er så annerledes fra andre, klarer ikke folk forstå at det er selvironi." "Prana sier at hun i tidlig alder slet med å finne sin plass. Hun forteller om episoder på barneskolen og videregående. Episoder som førte til at hun isolerte seg mye. – Jeg trives skikkelig godt i mitt eget selskap, fordi jeg fra ung alder tenkte at jeg må lære å trives med meg selv hvis jeg ikke har noen andre. – Folk har vært helt utrolig slemme, og det sitter sårt og dypt. For Prana har det alltid vært viktig å fokusere på det positive i livet. Men da hun startet med TikTok-innhold for et par år siden, ble det vanskelig. – Alt jeg ble utsatt for i barndommen, kom tilbake. Folk sa de samme tingene som da jeg var barn, blant annet at jeg var et misfoster. – Jeg har blitt spyttet på, folk har fulgt etter meg, og jeg har fått energidrikk helt over en kjole som mamma sydde til meg. Det endte med at jeg ikke gikk ut av leiligheten i det hele tatt. Prana sier hun utviklet sosial angst, tvangstanker og bakteriefobi i denne perioden. – Det er ikke nødvendigvis bra når man bare går rundt og surrer alene i leiligheten sin over lengre tid. Bakteriefobien jeg utviklet, ble så intens at jeg vasket alle varene jeg handlet på butikken. Hun fastholdt likevel på det positive. – I dag innser jeg jo at jeg hadde et skikkelig problem, men der og da prøvde jeg bare se det positive i det. Som den «kjærlighetsfeen» jeg er, så tenkte jeg det var positivt at jeg måtte gå til lysbryteren utallige ganger, for da fikk jeg litt trim, sier hun og ler." "Som den kjærlighetsfeen jeg er" sier hun jo også. Er ikke det selvmotsigende hvis hun angivelig spiller? "– Jeg har en menneskekropp, men hele livet har jeg følt at sjelen min er en fe. Jeg har utforsket forskjellige religiøse og spirituelle retninger, men jeg har aldri følt en tilhørighet." "– Ingenting hadde vært vondere for meg enn å være noe annet enn jeg er." Dette også: Selvmotsigende - hvis slik hun "fremstiller" seg (om det nå er det hun gjør) ikke er slik hun er, men som hun jo også sier at det er. Etter hva jeg kan skjønne er hun jo i beste fall veldig forvirret. Lurer også på... Hvis hun nå skulle ta denne PT-utdannelsen... Blir det da en del av skuespillet/"rollen"? Hvis det er skuespill hun driver med? Eller..? Jeg tror ikke hun har styr på tingene, for å være ærlig. Jeg syns hun virker syk. Beklager å si det/dessverre. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 12. mars #250 Del Skrevet 12. mars dårligbrukernavn skrev (31 minutter siden): Ja... Men altså, folk styles jo til photoshooter etter hvordan shooten skal være, uavhengig av hvordan stil de har ellers. Uansett om man er "tungmetaller", rosa kjærlighetsfe eller stort sett går i treningstøy ellers. Det betyr jo ikke at alle som har hatt en stylet photoshoot har vært en annen person da bildet ble tatt? Eller misforstår jeg hvordan du mente? (Jeg tolker det vel som at du mente bildet var et "bevis" på at hun bare "spiller" det der "rosa kjærlighetsfe"-greiene? Men hun har jo hatt stylede shoots i perioden hun har "spilt" rosa kjærlighetsfe liksom...). Hun minner meg litt om Kevin Lauren. Liksom, føler de begge er litt på samme "greie". Men, jeg syns jo begge to fremstår en viss grad av psykisk syke/litt koko. Altså, jeg vet ikke helt om de selv skjønner helt hvor grensene går mellom å spille karakter og hvordan de er... Eller om de helt får det til/om det har klikket litt for de eller hva som egentlig foregår... De mener kanskje andre misforstår, men det fremstår gjerne like mye som at det er de selv som ikke helt skjønner hva de holder på med... Jeg ser også hun sier: "– Jeg har fått vist at jeg ikke bare er parodien min. Jeg tror jeg har fått vist at jeg er mer oppegående enn det folk har trodd. For hvis folk tror at jeg har vært parodien, skjønner jeg jo at folk tror jeg er gæren." Intervjuet er fra februar 2023... Eh... "Vært"... Hun er jo sånn enda..? Tror hun er "gæren"? Hvis hun bare har spilt må hun jo på et eller annet tidspunkt slutte å spille, og begynne å være seg selv? Om det ikke er "rosa kjærlighetsfe" hun er..? Iallefall hvis noen skal få med seg/oppfatte/tro på at hun faktisk bare har spilt? Jeg skjønner ikke hva hun driver med, for meg fremstår hun bare koko... Om målet er å bli skuespiller, eller få roller, så har hun jo ikke lykkes særlig godt... Det er vel ikke å forvente heller, om man bare kan spille EN viss karakter, og for det meste bare virker sprø... For meg fremstår det vel heller mer som at grensene for hvor det var skuespill, og hvor det ikke var det, har sklidd ut, og at hun har mistet kontrollen litt/kanskje blitt syk? Jeg vet ikke... Hun er jo ikke "normal"/innenfor "normalvariasjonen" av folk liksom, hun er jo over i svært spesiell, i beste fall. Men, sånn som f. eks. nå i GVFB, så er det jo snakk om livet hennes. Hun er med i et program som handler om å få et ekteskap til å fungere med et annet menneske, og det er åpenbart ekte følelser involvert. Hvis hun ikke selv da skjønner at å spille skuespill blir feil på alle måter, så er det jo noe som ikke står helt rett til..? Altså, det virker jo som karakteren har tatt helt over for hvem hun eventuelt var, om hun har vært "noe annet" enn "rosa kjærlighetsfe" liksom. Man ser henne jo ikke utav den karakteren... Og det er vel litt av poenget med skuespill? Om man er sånn hele tiden er det jo ikke lenger skuespill...? Og hele poenget er vel vanligvis å kunne spille flere og forskjellige roller? Ikke bare spille den ene rollen så godt at du virker totalt loco? GVFB er jo også et reality-program, ikke en teaterscene eller en dramaserie, hvor meningen er å ha med skuespillere... Da er det jo hun som isåfall har misforstått, og i tillegg kan det koste både "mannen" hennes og produksjonen dyrt... Nå var ikke jeg så «dyp» her. Jeg tok med bildet fordi det var bare et tillegg til teksten min og artikkelen som var poenget mitt. Bildet bare viser at hun har erfaring med å posere/ spille foran kamera - thats it. Hun kan oppføre seg som noe annet enn en rosa fe. Ikke noe dypere enn det. Og man kan gå inn på nettsiden som står på bildet for å lese mer av hennes beskrivelse av seg selv som metode-skuespiller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 12. mars #251 Del Skrevet 12. mars Happylife82 skrev (På 11.3.2024 den 10.32): Ble overrasket i dag. Cathrin prater normalt når de var og skulle trene. Hun virket helt normal! Kan det være at Remi rett og slett har syntes det har vært slitsomt å være rundt Cathrin dersom hun hele tiden spiller en ekstrem rolle/parodi av seg selv? At han har "satt ned foten" og bedt henne oppføre seg "normalt"? Jeg syns liksom det hele var så ekstremt, liksom. Det var liksom ikke noen "mellomting" mellom å være kjærlighetsfe og måten hun snakket på, til å være "normal" både i stemme og oppførsel🤔 Det blir jo selvsagt bare spekulasjoner (dog forhåpentligvis ikke alvorlig nok til at svaret mitt blir slettet 😅) Det var veldig deilig å se den siden av henne, syns jeg. Slik begge to oppførte seg i starten - det blir altfor svevende for min del 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 13. mars #252 Del Skrevet 13. mars Janzypants skrev (5 timer siden): Kan det være at Remi rett og slett har syntes det har vært slitsomt å være rundt Cathrin dersom hun hele tiden spiller en ekstrem rolle/parodi av seg selv? At han har "satt ned foten" og bedt henne oppføre seg "normalt"? Jeg syns liksom det hele var så ekstremt, liksom. Det var liksom ikke noen "mellomting" mellom å være kjærlighetsfe og måten hun snakket på, til å være "normal" både i stemme og oppførsel🤔 Det blir jo selvsagt bare spekulasjoner (dog forhåpentligvis ikke alvorlig nok til at svaret mitt blir slettet 😅) Det var veldig deilig å se den siden av henne, syns jeg. Slik begge to oppførte seg i starten - det blir altfor svevende for min del 😂 Jeg syns ikke Remi virket overrasket heller, så tror han har hørt henne snakke slik før, men at hun glemte seg foran kamera fordi konkurranseinstinket overtok? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 13. mars #253 Del Skrevet 13. mars Lawyam skrev (På 11.3.2024 den 17.01): Skjul innhold Ble mest 'sjokkert' over hvor mye og lenge N maste/gnålte over at 'det var første gang' at R hadde ordnet mat til henne da han laget i stand hamburger til henne i parken - OG han hadde jo laget grøt til henne samme morgen.... lagde ikke han mat når de var på fjelltur også på bryllupsreisen eller var det henne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13. mars #254 Del Skrevet 13. mars Remi virker jo som en oppegående og flott mann, at han ikke har løpt motsatt vei viser vel at Cathrin er mye mer enn det hun viser i klippene på TV. Jeg håper det, hvertfall, det virker slitsomt for begge med dette skuespillet. Jeg synes det skjer så utrolig lite i hver episode i år? Mister fullstendig interessen når det blir så overflatisk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkestøv Skrevet 13. mars #255 Del Skrevet 13. mars Han med bart, Simen (?), han virker så utrolig snill. Spent på Martin og Alex, de er jo så fine sammen, men man kan ikke fremtvinge tiltrekning. Ikke lett det. Jeg har også begynt å se litt mer hva dere mente med Richard😅 De skulle vist 2 episoder i uken, hvis dette er noe som skal vare til mai... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. mars #256 Del Skrevet 13. mars Happylife82 skrev (42 minutter siden): lagde ikke han mat når de var på fjelltur også på bryllupsreisen eller var det henne? Jeg husker ikke, men tror du har rett i det. Jeg reagerte hvertfall på at hun sa det og gjentok det samme 3-4 ganger etter hverandre i løpet av 1 minutt om hvor mye hun satte pris på at han lagte mat til henne og at det var første gang....etter å ha laget grøt til henne samme morgenen. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. mars #257 Del Skrevet 13. mars dårligbrukernavn skrev (På 12.3.2024 den 2.11): Jeg er ikke enig i at hun virker "helt normal" under noen omstendigheter... Altså, ja, hun virket NOE mer normal i siste episode, men også fortsatt påtatt og krampaktig (for meg er det mer at det pleier å være så ekstremt også, og nå var det noe mindre ekstremt). Jeg fikk også helt spader da hun sa at hun ikke var andpusten, når hun helt tydelig var det, men prøvde så hardt å skjule det (uten å lykkes). Virket også som hun hadde et veldig anstrengt ønske om å fremstå "topptrent", som hun også påstod at hun hadde vært for noen uker siden, men er du "topptrent" så forsvinner ikke formen bare SÅ fort. Topptrent er jo ikke noe man blir på kort tid eller som varer veldig kort. Topptrent er vel helst noe man er om man har trent mye over lang tid og vanligvis noe man forbinder med å konkurrere innenfor toppsjiktet av en eller flere idretter. Klart at hvis man faktisk konkurrerer i toppsjiktet av noe så kan relativt "små" ting som forkjølelser, omgangssyke, operasjoner eller influensa sette deg litt tilbake, marginene er så små der (spesielt i godt etablerte idretter), men man "raser" ikke "ut" av form heller liksom. Skal man bli værende i toppsjiktet av etablerte idretter i dag er man gjerne avhengig av litt "medvind"/flaks, eller ihvertfall å unngå sykdom/skader og slikt, om man skal kunne hevde seg i toppen over tid i de fleste idretter (særlig nå som de fleste idretter er ganske "makset" fra før), men man går jo ikke fra å være topptrent til å bare på magisk vis bli helt utrent eller strippet for hverken kondis eller muskler på bare noen uker heller. Har man vært topptrent vil man forbli godt trent ganske lenge uten trening, ettersom man da gjerne er godt "gjennomtrent" og har vært det over tid. For min del tipper jeg hun trente litt rett før programmet fordi hun skulle på tv, men hva topptrent angår tror jeg aldri hun har vært i nærheten. (Litt av det med trening er genetisk, mye er hva man har gjort over tid, noe er kosthold, noe flaks, en del disiplin og en del "consistency". Akkurat dette feltet har jeg ganske mye erfaring med ettersom jeg har konkurrert i toppsjiktet i flere idretter opp gjennom, men dessverre har jeg også vært mye syk og er også kronisk syk. Jeg er nok litt heldig med gener, men har også i stor grad blitt "reddet" av at jeg har hatt godt grunnlag, vært godt trent og aktiv hele livet, for jeg har stort sett hele livet, også tross flere år som rent ut sengeliggende, bevart ganske god form.) Med det sagt: Har absolutt ikke inntrykk av at hun noen gang har vært hverken topptrent eller trent, i det hele tatt, og hun har jo vært ganske "out there", så det hadde man jo fått med seg om det var tilfellet også. Jeg forstår til en viss grad at hun tydeligvis ønsker å fremstå som hun har vært mer trent enn hun har, men samtidig forstår jeg ikke i det hele tatt at hun ikke forstår hvor gjennomskuelig og dumt det blir med sånn som den "oppvisningen" hun hadde i dag. Jeg skjønner meg virkelig ikke på henne, skjønner hun ikke at hun driter seg ut?! I tillegg syns jeg bare det er så SYKT kleint med de to, det gjør vondt å se på syns jeg. Hun er SÅ påtatt, krampaktig og spiller, han virker helt usikker og forvirret (forståelig nok!!!). I går slo skuespillet sprekker, hun grenset neeeesten til (nesten) litt normal innimellom (kanskje ikke så veldig normal, men heller mer "mindre ekstrem" da), men samtidig syns jeg også det var over i snev av psycho å reagere sånn som hun gjorde, og noe av det ble bare for dumt. Wow altså. Ser ut som det blir både vondt, ubehagelig og kleint neste gang også, og at "idyllen" slår enda mer sprekker. Jeg kan ikke si at det ikke er forventet, da. Sykt at de kaller seg kjærester og tydeligvis har droppet "elsker" uten å ha hatt sex også...?!?! Selvsagt helt fair å ville bli kjent før man har sex, og selvfølgelig forståelig at noen foretrekker å ta en slik prosess rolig, men for meg blir det helt absurd, baklengs og gir ingen mening at de da samtidig faktisk kaller seg kjærester (også som de eneste?!) og sier at man elsker hverandre. Jeg tenkte også at "nå glemte hun å spille rollen, og brukte sin vanlige stemme på kamera". Når det gjelder det å løpe mye, og være "topptrent", men miste helt formen fordi hun ikke har trent på noen uker, på grunn av bristet (de tekstet mistet) ribbein, så er jeg enig i at man bør ha et grunnlag. Joda, hun var anpusten, men påsto at hun ikke var det. (Og at han var det, mens han egentlig ikke var det så veldig.) Jeg stusset mest på at hun påsto hun løp mye, og likte godt å løpe. Samtidig så var løpeantrekket hennes ikke treningstøy, men mer noe det så ut som om hun hadde rasket sammen. Helt normalt for en som ikke trener så ofte, mens en som løper mye og er "topptrent", gjerne kjøper seg treningstøy som er tilpasset aktiviteten. Jeg synes heller ikke løpestilen hennes tydet på at hun løp spesielt rasjonelt. Men det betyr vel bare at hun ikke har hatt noen trener. Og så syntes jeg det var dumt av henne å sitte og sutre på kamera over at han bare gjorde alt til konkurranse, og at hun ønsket å "bare ha en treningsøkt". Hvorfor formidlet hun ikke det til han? Det er jo helt åpenbart at han trener jevnlig, og er i OK form. Og en konkurranse dem imellom alltid vil være urettferdig i hans favør, med mindre hun faktisk var på nivå med en toppidrettsutøver. Jeg har tenkt at disse to faktisk kunne passet sammen, dersom hun "slipper opp fasaden" og faktisk viser frem hvem hun egentlig er. Mye fordi han er tolerant, og antagelig vil akseptere henne for den hun er. Og det at de begge har en bakgrunn som gjør at de har en del felles verdier og ønsker for et samliv. Men da må de både ønske det og jobbe for det. Om hun bare er der for å spille en rolle, så er det urettferdig overfor han, som åpenbart er en genuin person som ønsker dette. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 13. mars #258 Del Skrevet 13. mars dårligbrukernavn skrev (På 12.3.2024 den 2.11): Enig i dette! Jeg følger med på det autralske, og liker det veldig godt, men føler liksom de ikke helt får til det de prøver på tross at de åpenbart er veldig inspirert av og "wannabe" MAFS liksom. hvor kan man se den Australske versjonen? Ser noen klipp på tiktok, men vil gjerne se mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 13. mars #259 Del Skrevet 13. mars Janzypants skrev (14 timer siden): Kan det være at Remi rett og slett har syntes det har vært slitsomt å være rundt Cathrin dersom hun hele tiden spiller en ekstrem rolle/parodi av seg selv? At han har "satt ned foten" og bedt henne oppføre seg "normalt"? Jeg syns liksom det hele var så ekstremt, liksom. Det var liksom ikke noen "mellomting" mellom å være kjærlighetsfe og måten hun snakket på, til å være "normal" både i stemme og oppførsel🤔 Det blir jo selvsagt bare spekulasjoner (dog forhåpentligvis ikke alvorlig nok til at svaret mitt blir slettet 😅) Det var veldig deilig å se den siden av henne, syns jeg. Slik begge to oppførte seg i starten - det blir altfor svevende for min del 😂 Ja det tror jeg også han har. Hu var helt annerledes i denne episoden og fy så mye bedre å høre en alminnelig stemme fremfor den barnestemmen. Ingen menn blir sjarmert av det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 13. mars #260 Del Skrevet 13. mars Susan Sto Helit skrev (6 timer siden): Jeg tenkte også at "nå glemte hun å spille rollen, og brukte sin vanlige stemme på kamera". Når det gjelder det å løpe mye, og være "topptrent", men miste helt formen fordi hun ikke har trent på noen uker, på grunn av bristet (de tekstet mistet) ribbein, så er jeg enig i at man bør ha et grunnlag. Joda, hun var anpusten, men påsto at hun ikke var det. (Og at han var det, mens han egentlig ikke var det så veldig.) Jeg stusset mest på at hun påsto hun løp mye, og likte godt å løpe. Samtidig så var løpeantrekket hennes ikke treningstøy, men mer noe det så ut som om hun hadde rasket sammen. Helt normalt for en som ikke trener så ofte, mens en som løper mye og er "topptrent", gjerne kjøper seg treningstøy som er tilpasset aktiviteten. Jeg synes heller ikke løpestilen hennes tydet på at hun løp spesielt rasjonelt. Men det betyr vel bare at hun ikke har hatt noen trener. Og så syntes jeg det var dumt av henne å sitte og sutre på kamera over at han bare gjorde alt til konkurranse, og at hun ønsket å "bare ha en treningsøkt". Hvorfor formidlet hun ikke det til han? Det er jo helt åpenbart at han trener jevnlig, og er i OK form. Og en konkurranse dem imellom alltid vil være urettferdig i hans favør, med mindre hun faktisk var på nivå med en toppidrettsutøver. Jeg har tenkt at disse to faktisk kunne passet sammen, dersom hun "slipper opp fasaden" og faktisk viser frem hvem hun egentlig er. Mye fordi han er tolerant, og antagelig vil akseptere henne for den hun er. Og det at de begge har en bakgrunn som gjør at de har en del felles verdier og ønsker for et samliv. Men da må de både ønske det og jobbe for det. Om hun bare er der for å spille en rolle, så er det urettferdig overfor han, som åpenbart er en genuin person som ønsker dette. Tror hun lyver så det renner av henne. Falsk tett og slett 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå