AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Jeg har jobbet i avdelingen i 4 år. Koronaårene inkludert, så jobbfester har vært litt begrenset, men noe har det vært. Kollegaene mine er variert i alder og kjønn, og arbeidsmiljøet er veldig godt. Vi har planlagt en jobbfest i mars, men personen som skulle huse festen kan ikke likevel (av meget forståelige grunner). Det er av ulike grunner ikke så lett å finne noen som kan ha festen; det er småbarnsforeldre, noen bor upraktisk langt unna, noen bor i kollektiv og noen har andre grunner for å ikke invitere (inkl at de ikke har lyst, hvilket er forståelig). 17 personer er på påmeldt. Tipper noen bare kommer innom, så vi er vel 14-15 som blir hele kvelden. Jeg har plass, bor alene, bor sentralt. Burde invitere føler jeg, men det er noe som stopper meg. Orker ikke at folk blir værende hele natten (alltid noen som ikke har vett til å gå hjem) osv. Samtidig blir det jo ikke noen fest om ingen inviterer. Hadde du gjort det? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 8aa97...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hill83 Skrevet 4. februar #2 Del Skrevet 4. februar Hold festen men skriv feks fra kl 19-01 . så avgjør du selv om du ønsker folk lengre enn 01 på kvelden/ natta . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #3 Del Skrevet 4. februar Men om du bor sentralt, så kan du jo si at du inviterer til jobbfest til et visst tidspunkt, også går dere ut etterpå? Om festen hos seg varer til feks 12-01, så kan jo de som vil fortsette festen gå ut, også kan de som vil hjem dra hjem. Regner med at du har naboer som blir glad av at dere ikke holder på hele natten hos deg også, for dere blir jo ganske mange😊 Anonymkode: ae9ef...173 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #4 Del Skrevet 4. februar Kan dere ikke heller dra ut? Anonymkode: 1bff4...122 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #5 Del Skrevet 4. februar Bor sentralt i forhold til jobb/der folk bor, ikke så sentralt i forhold til byen. Tror det koker ned til at jeg ser for meg at noen blir litt fulle, ikke "vil" gå, at det blir litt dårlig stemning om jeg sier at festen er slutt osv. Med venner hadde det vært enklere, men med kolleger er jeg mer skeptisk til å komme i den situasjonen. Anonymkode: 8aa97...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan dere ikke heller dra ut? Anonymkode: 1bff4...122 Jo, det er alternativet. Men tipper at det blir langt færre som blir med da. Anonymkode: 8aa97...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #7 Del Skrevet 5. februar Jeg hadde ikke hatt lyst å invitere så mange... Så alternativet med å spise ute er jo bra. Og vanlig vil jeg si Anonymkode: fe5d6...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #8 Del Skrevet 8. februar Jeg foreslår at du inviterer hjem til deg for starten av festen, setter en "sluttid" og booker et bord på et utested etter dette. Da kan du skrive at "Vi møtes hos meg kl 18.00. Kl 22.00 går vi videre til Utested X, der det er booket bord til oss." Da får du litt av begge deler, og er sikker på at du ikke har folk som blir hengende lenge hos deg. Det er jo uansett veldig hyggelig at du er villig til å ha dette hjemme hos deg, selv om det ikke er for hele festen. Anonymkode: 5a16d...190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #9 Del Skrevet 8. februar Hadde ikke vært vert. Kan fort hende de tror du gjør det fast. Anonymkode: ca0ee...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå