PM75 Skrevet 3. februar #21 Del Skrevet 3. februar Dere har jo knapt kontakt & du omtaler henne som tidligere god venninne. Jeg synes det er rart du ble invitert i det hele tatt. Og veldig rart at du blir sur fordi du ble invitert. Og helt ærlig - er du virkelig så opptatt at det ikke er mulig å finne på noe på 14 dagers varsel? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. februar #22 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor være sur fordi du ble invitert? Du kaller henne selv "tidligere" venninne, så ingen du bryr deg om å ha kontakt med? Hun ønsker å bevare eller fornye vennskapet. Det kan da ikke vær noe å være fornærmet for. Du har ikke henne høyest på vennelista, men du er sur fordi du ikke er øverst på hennes? Anonymkode: 8e981...c20 Hun inviterte for kort tid i forveien. Greit kanskje litt voldsomt å bli skikkelig sur men skjønner det er dumt hun ikke fikk invitasjon så hun fikk tid å planlegge bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #23 Del Skrevet 3. februar Maleficenta skrev (19 minutter siden): Hun inviterte for kort tid i forveien. Greit kanskje litt voldsomt å bli skikkelig sur men skjønner det er dumt hun ikke fikk invitasjon så hun fikk tid å planlegge bedre Men ts ønsker ikke å dra fordi hun ikke er førstevalg. Anonymkode: 8e981...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. februar #24 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men ts ønsker ikke å dra fordi hun ikke er førstevalg. Anonymkode: 8e981...c20 Ser den og. Ville heller ikke likt å bli invitert i siste liten for å være seat filler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #25 Del Skrevet 3. februar 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja jeg vet at mange andre ble invitert mange måneder før meg Anonymkode: bb613...afd Sikkert mennesker hun har kontakt med i det daglige da? Anonymkode: 6bb8b...356 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 3. februar #26 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bursdagen hennes skal feires neste Lørdag, sent, når det er under to uker siden jeg fikk invitasjon......har takket for invitasjonen, men er rett og slett sur og har ikke engang lyst å gratulere henne med dagen 😫 Anonymkode: bb613...afd Det skjønner jeg veldig godt, men svelg den kamelen. Gratuler henne med dagen, kjøp gave hvis du vil, så har du ditt på det tørre, og kan fryde deg over at du viser en bedre side av deg enn hun gjør😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #27 Del Skrevet 3. februar 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble invitert til ei tidligere god venninne sin bursdag nå for ikke lenge siden,stor bursdagsfest, men kun to uker før den var, jeg bor på en annen kant av landet, så jeg synes det var dårlig gjort å invitere meg i så kort tid før, når de andre fikk invitasjon et halvt år før....jeg er i tvil hva jeg skal gjøre, skal jeg late som ingenting nå, eller gratulere henne eller har grunn til å være sur, jeg vet ikke, vi har ikke kontakt til vanlig...føler jeg er så opprørt og irritert over det her, for skulle gjerne vært der og sett gamle kjente...vi har ikke hatt et plettfritt vennskap de siste årene, men kjenner jeg blir såret over det her..... Anonymkode: bb613...afd Jeg ville jo tru det er henne som har bursdag og ikke du. selvfølgelig skal du gratulere henne!, og hvorfor skal du være sur? Du kan snakke med henne som normale voksne når du snakkes en annen dag Anonymkode: 3b093...982 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #28 Del Skrevet 3. februar Jeg hadde ikke blitt fornærmet om jeg var 2. valget. En god del ganger må man faktisk begrense hvor mange du ber. Hun visste også at du bor langt unna og at reise og opphold koster. Ikke like lett for alle. Sett pris på at hun ville ha deg der og gratuler henne med bursdagen. Anonymkode: fa267...e5f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 4. februar #29 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde ikke blitt fornærmet om jeg var 2. valget. En god del ganger må man faktisk begrense hvor mange du ber. Hun visste også at du bor langt unna og at reise og opphold koster. Ikke like lett for alle. Sett pris på at hun ville ha deg der og gratuler henne med bursdagen. Anonymkode: fa267...e5f Men hvis denne venninnen virkelig er oppmerksom på at reise og opphold koster, burde hun jo ha invitert TS tidligere, slik at TS hadde rukket å bestille tidlig og få rimeligere priser. Å bestille reise og opphold like før er jo rene oppskriften på å gjøre det så dyrt som mulig, så det er neppe omtanke fra jubilanten som ligger bak den forsinkede invitasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #30 Del Skrevet 4. februar Daria skrev (8 timer siden): Pussig hvor forskjellig man reagerer... Jeg ble etterinvitert til en gammel venninnes 40-årsdag for noen år siden - hun la ikke skjul på at invitasjonen kom som følge av et annet avbud og begrenset plass - og det falt meg ikke inn å ta det ille opp. Jeg vet jo at vi ikke er så nærme som vi var og syntes bare det var hyggelig at hun tenkte på meg da muligheten åpnet seg. Dette ville jeg tenkt var en normal reaksjon, ja. Kjenner man mange, har man kanskje ikke plass/råd til å be alle. Anonymkode: 55c47...ac4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #31 Del Skrevet 4. februar Jaja, ts, du får nå bare sitte der og være sur. Usymparisk trekk. Dette betyr jo bare at bursdagsbarnet har en stor krets av familie og venner, unner du henne ikke det? Og jeg forstår ikke hvorfor du mener at du skal prioriteres foran venner hun har nærmere kontakt med? Anonymkode: 55c47...ac4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 4. februar #32 Del Skrevet 4. februar Sitt hjemme og vær sur du. Faens drittkjærring som tenkte på deg da det kom en åpning med plass og mulighet. Men ikke på en god nok måte etter dine krav. Vanskelig å gjøre alle til lags, og spesielt slike som deg. Du har litt å jobbe med jfr personlighet i følge innleggene dine, kanskje det er en grunn til at du er på b listen? Tenkt på det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #33 Del Skrevet 4. februar Enn å klare å bli irritert over noe slikt 😂 Anonymkode: 92c28...04a 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #34 Del Skrevet 4. februar Måten du reagerer på, og det at «vennskapet ikke har vært plettfritt», sier nok. Du, eller begge, er neppe de letteste å forholde seg til. Det er én ting å bli skuffa, en annen ting er hvor sur du ble over å ikke være førstevalget til en du ikke har kontakt med. Anonymkode: 6961d...3c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 4. februar #35 Del Skrevet 4. februar Jeg ble invitert i "siste liten" til en bursdagsfeiring med rundt tall. Hun hadde vært en av mine beste venninner i barne- og ungdomsårene. Etterhvert flyttet jeg og den gode relasjonen forsvant, og det ble rart og litt kunstig mellom oss om vi møttes tilfeldig. Men vi hadde felles venner. Jeg takket ja, og bestemte meg for å svelge følelsen over å være en god nummer to, og hadde en skikkelig trivelig kveld. Relasjonen vår ble mye bedre, og selv om vi ikke har så ofte kontakt nå heller, så er vi iallefall på god fot med hverandre 😊 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #36 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg ble invitert til ei tidligere god venninne sin bursdag nå for ikke lenge siden,stor bursdagsfest, men kun to uker før den var, jeg bor på en annen kant av landet, så jeg synes det var dårlig gjort å invitere meg i så kort tid før, når de andre fikk invitasjon et halvt år før....jeg er i tvil hva jeg skal gjøre, skal jeg late som ingenting nå, eller gratulere henne eller har grunn til å være sur, jeg vet ikke, vi har ikke kontakt til vanlig...føler jeg er så opprørt og irritert over det her, for skulle gjerne vært der og sett gamle kjente...vi har ikke hatt et plettfritt vennskap de siste årene, men kjenner jeg blir såret over det her..... Anonymkode: bb613...afd Du er sur fordi du gjerne ville ha møtt alle de andre og ikke fordi du gjerne vil i bursdagen hennes? Ikke har dere hatt et enkelt vennskap og ikke har dere kontakt? Da er det kanskje ikke så rart at hun har brukt lang tid på å finne ut av om det blir riktig å invitere deg eller ikke. Til slutt landet hun på å invitere deg. Ville du ha invitert henne? Synes hun med dette rekker ut hånda til deg, og at du ikke har noen grunn til å være sur på henne for dette. Selvfølgelig gratulerer du henne med dagen om du ikke kommer, og det ville vært en hyggelig gest om du f.eks sendte en blomst. Så viser du raushet tilbake. Det betyr ikke at dere tar opp igjen vennskapet, men for meg virker det som en bra ting å gjøre. Anonymkode: 2c7fa...e89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 4. februar #37 Del Skrevet 4. februar "Så dumt at du Ikke inviterte meg tidligere. Da kunne jeg planlagt og spart opp til turen." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #38 Del Skrevet 4. februar Jeg har vært reservegjest i både bryllup og 40-årslag. Tar det på ingen måte ille opp så lenge det ikke er en veldig nær venn. Anonymkode: fa6e3...0c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 4. februar #39 Del Skrevet 4. februar Daria skrev (18 timer siden): Pussig hvor forskjellig man reagerer... Jeg ble etterinvitert til en gammel venninnes 40-årsdag for noen år siden - hun la ikke skjul på at invitasjonen kom som følge av et annet avbud og begrenset plass - og det falt meg ikke inn å ta det ille opp. Jeg vet jo at vi ikke er så nærme som vi var og syntes bare det var hyggelig at hun tenkte på meg da muligheten åpnet seg. Sånn ville jeg tenkt også. Blir 40 om fire år selv, og tenker på å invitere venninner fra barne og ungdomsskolen. Uansett om du ikke kan/ vil eller har råd til å ta tog eller fly, ville jeg takket for invitasjon og sendt en gave i posten❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #40 Del Skrevet 4. februar Eller så kan tidligere venninne tenkt: "pokker, jeg har jo glemt å invitere Lise, henne hadde det vært gøy å ha med på festen!".....? Anonymkode: 9eb9a...495 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå