AnonymBruker Skrevet 5. februar #21 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Takk for mange gode innspill! Jeg tenker at klarinett ikke er det rette for meg akkurat nå hvis det krever mye øving for å få god lyd i instrumentet. Jeg har nok undervurdert instrumentet. Hvor enkelt er det å få god lyd i fløyte? Anonymkode: 2d1e0...c8d Hvis du vil spille klarinett, så syns jeg du skal prøve😊 Alle instrumenter har sine utfordringer. Og husk at barn også lærer å spille klarinett, og de får det jo til? Man må regne med en del øving gjennom mange mange år for å bli god, uansett instrument. Uansett hva du velger, hadde jeg villet skaffe meg en lærer😊 Anonymkode: 84100...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #22 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 18.42): Blokkfløyte. En hedersfløyte av de sjeldne! Anonymkode: 0d234...4a7 Jeg var på en konsert med klassisk musikk i høst som jeg trodde jeg visste programmet på, men så var det en fremføring som jeg hadde oversett - og herlighet for en fantastisk opplevelse det ble! Jeg ble sittende med både tårer i øynene og gåsehud. Og musikeren spilte blokkfløyte! Helt fantastisk vakkert! Vet samme musiker spiller på ulike blokkfløyter, fra de helt små til store. Denne opplevelsen fikk meg til å innse at blokkfløyte faktisk er et veldig undervurdert instrument! Anonymkode: a924c...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #23 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var på en konsert med klassisk musikk i høst som jeg trodde jeg visste programmet på, men så var det en fremføring som jeg hadde oversett - og herlighet for en fantastisk opplevelse det ble! Jeg ble sittende med både tårer i øynene og gåsehud. Og musikeren spilte blokkfløyte! Helt fantastisk vakkert! Vet samme musiker spiller på ulike blokkfløyter, fra de helt små til store. Denne opplevelsen fikk meg til å innse at blokkfløyte faktisk er et veldig undervurdert instrument! Anonymkode: a924c...4ab Enig! Det er spesielt fint med barokkmusikk på blokkfløyte faktisk! Har vurdert å ta opp igjen blokkfløyta selv jeg, spilte mye på barne- og ungdomsskolen🤗 Anonymkode: 84100...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #24 Del Skrevet 7. februar Kan du noter så er det vel bare å kjøre på 🙂 Anonymkode: 71ced...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #25 Del Skrevet 7. februar Anonymkode: d93d3...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå