kathyzz Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Fått den flotte litt løse magefolden etter svangerskap nr2. Endelig begynt å trene igjen og elsker det. Men så sklir tightsen ned på grunn av større mage. Finnes det wn gos tights som holder seg oppe? High waist er foretrukket 👍 Gjerne butikk/nettbutikk og bilde. Tar også imot forslag om bh med god støtte til større bryst, og topper/tskjorter som er behagelige og bukser 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Bara er fantastiske. Høye i livet og stramme og fine Anonymkode: 78bd1...938 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathyzz Skrevet 2. februar Forfatter #3 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bara er fantastiske. Høye i livet og stramme og fine Anonymkode: 78bd1...938 Har sett på de, var litt skeptisk på nettsiden. Men da vil jeg tro den er trygg :) Er det en viss modell av de du vil anbefale? Ser de har litt forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Jeg bruker Wearefit tightsene, de ribbed seamless. De har godt hold og er høye i livet, ruller/sklir ikke ned i riktig størrelse (litt trange når de taes på). Kan gjøre alt med de, løpe, hoppe, knebøy, utfall, planke, step, burpees, styrke, dans, alt mulig av øvelser uten at de flytter på seg. Har nylig funnet en favoritt BH og treningsgenser og, Shock absorber ultimate run bra padded. Den er veldig god, jeg har litt store girls, og den holder veldig godt på de selv med løping og hopping og sånt, jeg vil ha minimalt med bevegelse. Også digger jeg Levity Soft Sweater 2.0, jeg liker genser best fordi jeg blir kald på armene selv om jeg er aldri så svett, men det er jo individuelt. Den har også mye bomull i seg og er kjempemyk! Har akkurat fått en Levity t-skjorte og, den het vel bare Breathe, men usikker på den enda. Anonymkode: 05e93...29e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar Bara❤️ Prøv en med 2/4 kompresjon først i din vanlige størrelse, også ser du etter hvert😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Bara, liker den med lommer best, den aller beste jeg har fra bara er reflex tightsen med lommer, den vanlige, ikke vinter. Anonymkode: 1f8bb...7d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar Bara er bra ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar Oj, jeg liker ikke Bara i det hele tatt jeg, aldri skjønt hypen. 😂 Wearefit er faven. Har en bumpro og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar Bara er en favoritt her også, 2/4 kompresjon i vanlig str, gå ned om du er mellom to eller i nedre sjiktet. 4/4 kompresjon er også fint i vanlig str. Kjøpte mine første Bara tightser etter andre fødsel, og har fylt på og byttet ut siden den gang. Bumpro sine syns jeg er ganske tykke, men de sitter også godt, men for meg med smal midje og store lår er ikke den optimal. Nike one er også gode, de bor jeg i utenom trening og jobb. De er myke og holder seg ganske bra oppe (ikke ved løping), så de er helt greie ved styrketrening eller annen rolig aktivitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Del Skrevet 3. februar Jeg må innrømme at jeg synes Bara er et skikkelig kjerringmerke... Rønisch, Nike, Casall og Adidas har veldig gode highwaist tights. I tilegg er det mye kul og sleek design. Det er viktig å føle seg velkledd på trening også Anonymkode: cf3b5...ad9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11 Del Skrevet 3. februar Min fav er Aim'n og WeAreFit. Jeg er stor, og de har gode størrelser og kvalitet. Anonymkode: 1c73e...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #12 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg synes Bara er et skikkelig kjerringmerke... Rønisch, Nike, Casall og Adidas har veldig gode highwaist tights. I tilegg er det mye kul og sleek design. Det er viktig å føle seg velkledd på trening også Anonymkode: cf3b5...ad9 Jeg er enig i at bara tightsen med masse mønster og blomster osv ikke er spesielt pene, har kun ensfarget eller med reflex, og de er bedre enn både adidas, Casall og Nike tightsene jeg har, finere snitt på min kropp hvertfall og bedre å trene i, aldri svettemerker eller ubehaglig lukt. Anonymkode: 1f8bb...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #13 Del Skrevet 3. februar Bara er min favoritt. Liker best pocket tightsene. De fleste er lange i beina, så jeg som er 165 cm bruker 7/8 lengde og de passer perfekt. Anonymkode: 3f04f...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #14 Del Skrevet 3. februar Eyda. Anonymkode: 8c716...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #15 Del Skrevet 3. februar Eyda har noen fine modeller som sitter godt på, jeg er glad i modellen som heter Trine, men hvis man ikke liker/kler som foran er det nok andre modeller som et bedre. Jeg er også glad i reebok lux 2.0 som sitter godt på og føles veldig dekkende på. Begge disse er helt squat proof og av kvalitet som holder vask etter vask. Heller to basic tights man kan ha mange år enn 5 billige som løsner i sømmene eller mister elastisitet. Anonymkode: b1654...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #16 Del Skrevet 3. februar Eneste jeg har funnet som sitter oppe på meg er 2xu. Helt fantastisk god og sitter som støpt uansett aktivitet! Anonymkode: 75965...441 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #17 Del Skrevet 3. februar Sports-BH til store bryster: Shock-absorber! De er dyre, men verdt hver krone. Anonymkode: 6306d...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokoknit Skrevet 5. februar #18 Del Skrevet 5. februar Lululemon! Ikke gjennomsiktige, veldig bra stoff med godt hold! Og highwaist med veldig flatterende snitt! de er dyre, men holder seg pene, jeg har flere jeg har brukt x 3-4 i uken i mange år og holder seg fortsatt fine! Wundertrain til styrke og fast and free til løp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 5. februar #19 Del Skrevet 5. februar https://www.tights.no/butikk/levity-fast-track-mesh-compression-tights-black/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå