AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Mitt kosthold program: Typisk vanlig dag: 1 glas lett melk. 500 gram fiskegrateng (2 porsjoner). Fjordland middag (1 porsjon). 1 glas til lett melk. Enkelte dager erstatter jeg Fjordland med en Big-One pizza (Loaded Pepperoni) som jeg legger ekstra Jarlsberg ost oppå, og pizzakrydder. Eller en liten kebabpizza. + Kanskje 300 gram sjokolade ekstra innimellom eller en pakke Isbjørn pistasj is (6 iser). Tar 1 dag om gangen, og følger med vekten, at jeg holder i sjakk, at det ligger på 82 tallet til 84 tallet. Er 182 cm høy. Hva spiser og drikker du vanligvis? Anonymkode: c946a...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar I helvette! Du spiser jo vilt mye. Og bare dritt! Anonymkode: 455d2...583 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I helvette! Du spiser jo vilt mye. Og bare dritt! Anonymkode: 455d2...583 Vet! :-) Men jeg holder stabil vekt da også! Anonymkode: c946a...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Dette må være kødd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå): Dette må være kødd. Nei! :-) Anonymkode: c946a...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Jeg ødela helsa med et vegansk kosthold, så nå har jeg gått helt andre veien for å fikse den igjen. Carnivore! Jeg trodde aldri jeg skulle klare å spise animalsk igjen, og nå elsker jeg det! Jeg kjente det fort på kroppen at animalsk var bra for meg. Jo lengre jeg holder på, jo mer glad i animalsk blir jeg! Jeg spiser bare animalsk, og jeg spiser én eller to ganger om dagen, så det blir store måltider. Drikker litt hjemmelaget beinkraft (koker mye når jeg er i gang og fryser ned i kuber) og spiser noen små biter rå lever hver dag. Jeg drikker ofte upasteurisert melk som jeg fra En vanlig middag kan være: 2 pakker (800 gram) kjøttdeig stekt i meierismør / baconfett. Kun krydret med salt. eller 450 gram bacon stekt uten fett, og jeg putter fettet som blir igjen i panna i en boks eller Omelett av 6 egg, 400 g kjøtt, litt fløte, masse ost. Kun krydret med salt. eller 600 gram biff med en fløtesaus. Kun krydret med salt. eller 1 kg burger (uten brød selvfølgelig) kvernet selv av seige kjøttstykker og bittelitt lever. Kun krydret med salt. Orker jeg ikke alt jeg stekte opp, så putter jeg det i en boks i kjøleskapet og spiser det senere eller neste dag. Blir jeg mer sulten så mauler jeg litt ost eller koker meg noen egg. Som snacks hvis jeg får besøk eller drar på besøk (mest for syns skyld fordi man "må kose seg") så spiser jeg hjemmelaget beef jerky eller baconsvor som er stekt i smult (Europris har, av alle plasser). Anonymkode: 15ba7...ed0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar Just now, AnonymBruker said: Drikker litt hjemmelaget beinkraft (koker mye når jeg er i gang og fryser ned i kuber) og spiser noen små biter rå lever hver dag. Jeg drikker ofte upasteurisert melk som jeg fra Oi, ble ikke helt ferdig her. Jeg får upasteurisert melk fra gårder. ❤️ Den beste melka. Anonymkode: 15ba7...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar Tja, jeg kan skrive opp hva dagens måltider er/blir: 1. To brødskiver med en boks med makrell i tomat. Bruker den lille boksen, ikke den største. Et glass kefir. En kiwi. 2. To knekkebrød med smøreost og kyllingfilet, grønnsaker (paprika, tomat, løk, agurk). En liten yoghurt fra Tine sammen med litt cottage cheese. En appelsin. 3. Taco til middag. Skjell fylt med kyllingkjøttdeig, tomat, paprika, agurk, løk, ost, rømme, guacamole og salsa. Nå har jeg ikke spist middag ennå, men pleier å spise fire skjell. Utover dette drikker jeg vann. Blir neppe mer spising enn dette, men skulle jeg bli sulten tar jeg meg kanskje litt mer cottage cheese, et eple eller noe lignende. Jeg er 163 cm høy og veier ca 55 kg. Anonymkode: b9892...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar jeg spiser stort sett ett glutenfritt hjemmelaget knekkebrød med egg til frokost, litt salat til lunsj og en normal middag med grønnsaker, en neve nøtter og en frukt eller cottagecheese som mellommåltid. spiser aldri etter kl 18 og ikke før kl 09.. Anonymkode: 96a79...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 2. februar #10 Del Skrevet 2. februar Er du mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #11 Del Skrevet 2. februar svartkatt skrev (Akkurat nå): Er du mann? Ja :-) Anonymkode: c946a...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzani Skrevet 2. februar #12 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): I helvette! Du spiser jo vilt mye. Og bare dritt! Anonymkode: 455d2...583 😂😂😂Vet ikke hvorfor, men måtte bare skratte da jeg leste denne kommentaren🤪 ærlig og rett fra levra😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå