AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar For en uke siden begynte jeg å ta en shot ingefær hver morgen på tom mage. Jeg får mye luft og det rører seg i tarmen som må ut. Vil dette gi seg etterhvert eller reagerer jeg på ingefær? Noen som har erfart dette? Det gir seg etter et par timer men litt kjedelig start på morgenen hvis det vedvarer. Anonymkode: 534e7...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Ingefæshot på tom mage på morgenen er vel litt drastisk. Jeg ville heller tatt det senere på dagen, men det er absolutt bra for helsa da det tar knekken på bakterier og "rydder opp" i kroppen. Anonymkode: 24df8...053 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingefæshot på tom mage på morgenen er vel litt drastisk. Jeg ville heller tatt det senere på dagen, men det er absolutt bra for helsa da det tar knekken på bakterier og "rydder opp" i kroppen. Anonymkode: 24df8...053 Takk for svar. Jeg leste det et sted at det var bra å ta den på tom mage for å kickstarte. Anonymkode: 534e7...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Hva er det du har slitt med da, som gjør at du føler behov for dette? Anonymkode: c2912...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva er det du har slitt med da, som gjør at du føler behov for dette? Anonymkode: c2912...eac Sliter ikke med noe. Jeg vil bare bli sunnere. Anonymkode: 534e7...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Eg tar ingefærshot kvar dag, og har gjort det i fleire år. Men tar det etter frukost. Har aldri tenkt noko over at eg får vondt i magen av den. Bonus: har berre vore (små)forkjøla 2 gonger dei siste 6 åra! 😊 Anonymkode: d2a24...3a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå