AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar I lunsjen i dag kom jeg og noen kollegaer inn på en diskusjon om det å ha barn. Det er jo ingen tvil om at barn gir livet en helt fantastisk lykke og gir en større mening i livet, det har jeg selv erfart etter å ha fått 4 flotte barn. Da provoserte det meg så enormt at en av de yngre på jobb presterte å si at livet hennes var så herlig uten barn, og at hun aldri kunne tenke seg det. Hun mente det var både stress og mas, og at livet hennes var så mye friere uten. Hun er jo selv bare en liten jentunge uten særlig livserfaring, og vet lite om livet enda. Jeg prøvde å si at dette ville hun nok finne ut av når hun blir moden nok, men at det å få barn er noe av det flotteste man kan oppleve som kvinne. Det var hun helt uenig i og ville ikke ta til seg noe av det jeg sa. Hun vet enda så lite stakkars, og da eksploderte jeg rett og slett på henne. Til slutt bare gikk hun fra bordet og det ble veldig dårlig stemning. Ekstremt arrogant av henne, hun bør ha litt respekt for noen med over dobbelt så lang livserfaring som henne. Ganske egoistisk å bare tenke på seg selv og sin egen frihet også spør du meg. Er det sånn unge tenker i dag? Meg, meg, meg? Glad jeg selv er eldre og har litt større perspektiver på ting.. Anonymkode: 8a9c0...47e 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. januar Populært innlegg #2 Del Skrevet 31. januar Trolliiiiii Anonymkode: c954c...92f 167 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rainstorm2.0 Skrevet 31. januar Populært innlegg #3 Del Skrevet 31. januar Hvorfor er det vanskelig for deg at noen andre har andre tanker om hva de ønsker for sitt liv? Tenker at det er veldig urovekkende at du tillater deg å eksplodere på en kollega fordi hun er uenig med deg, om hennes valg for sitt liv. Ikke ett sted kritiserte hun deg og dine valg, hun bare hadde andre preferanser. Så kanskje du ikke er så tilfreds i det livet ditt når du er så ustabil. Du har absolutt ikke "større perspektiver", du er voldelig og giftig, og jeg tror dette er et trolleinnlegg. Hvis ikke håper jeg hun klager på deg og sjefen kaller deg inn på teppet. 80 2 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Jeg skal prøve å svare deg ordentlig, men mistenker dårlig trolling. Din kollega har like rett på å ikke ønske barn, og mene sitt om eget liv som du har. Å få barn er et valg en tar og det endrer hele livet. At folk er bevisste på det er utrolig bra! 💪🏻Kanskje hun vil endre mening, kanskje ikke. For mange er barn det beste i livet, men det er ikke noe galt å ønske seg noe annet enn barn i livet. Det er like lov som det livet du sier du har valgt og mener er der beste (om det ikke er dårlig trolling). Ulike liv, og viktigst er at en velger det som er riktig for en selv. 23 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar Rainstorm2.0 skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det vanskelig for deg at noen andre har andre tanker om hva de ønsker for sitt liv? Tenker at det er veldig urovekkende at du tillater deg å eksplodere på en kollega fordi hun er uenig med deg, om hennes valg for sitt liv. Ikke ett sted kritiserte hun deg og dine valg, hun bare hadde andre preferanser. Så kanskje du ikke er så tilfreds i det livet ditt når du er så ustabil. Du har absolutt ikke "større perspektiver", du er voldelig og giftig, og jeg tror dette er et trolleinnlegg. Hvis ikke håper jeg hun klager på deg og sjefen kaller deg inn på teppet. Hun begynte med disse kraftige påstandene? Og med eksplodere mente jeg ikke å bruke vold da herregud! Jeg ble bare forbannet Anonymkode: 8a9c0...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. januar Populært innlegg #6 Del Skrevet 31. januar Herregud😅 man er mye friere uten barn og barn er veldig mye stress og mas. Det er jo helt sant. Finnes ikke noe mer egoistisk enn få få barn. Du får ikke akkurat unger for ungenes del, men fordi du vil ha. Du er et troll uansett Anonymkode: 9222b...ee2 52 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. januar Populært innlegg #7 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun begynte med disse kraftige påstandene? Og med eksplodere mente jeg ikke å bruke vold da herregud! Jeg ble bare forbannet Anonymkode: 8a9c0...47e Hadde klaget deg inn til sjefen Anonymkode: 26363...f02 39 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #8 Del Skrevet 31. januar All forskning viser at frivillig barnløse har høyere lykkenivå enn folk med barn! Anonymkode: 67681...e42 26 1 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 31. januar #9 Del Skrevet 31. januar Ingen grunn til å bli forbannet. Folk er forskjellig. Finnes ikke noe fasit. Du kan ikke påstå at hennes liv blir bedre av å få barn, bare fordi du synes at ditt liv ble bedre. Det vet hun best selv. 17 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 31. januar #10 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun begynte med disse kraftige påstandene? Og med eksplodere mente jeg ikke å bruke vold da herregud! Jeg ble bare forbannet Anonymkode: 8a9c0...47e Å eksplodere kan godt være vold jo. Å skremme folk er en form for psykisk vold. Hvis du faktisk eksploderte, altså ropte og skrek, som de fleste tenker på med eksplodering, og sa stygge ting, så ville jeg kalt det psykisk vold. Hun må vel få lov til å "påstå" hva hun vil om sitt eget liv, det er jo ikke din sak. Du kunne sagt tilbake med et smil "så forskjellige vi er, for meg har barn vært den største velsignelsen, det er så fint at vi er forskjellig". Hvis jeg var din arbeidsgiver hadde du fått en advarsel for dette. 17 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #11 Del Skrevet 31. januar Datteren min var rundt 20 da det ble avklart at hun aldri ville oppleve å bli biologisk mor. Hun slet med dette i lang tid, men etterhvert begynte hun å lete etter det positive med å ikke få barn for å forsone seg med tapet, og nå lever hun godt med det. Dette er selvfølgelig ikke noe hun deler med andre enn de aller nærmeste. Alle andre troe at hun ikke vil ha barn. Hvis noen nå hadde sagt til henne det du sa til din kollega hadde hun gjort det samme, hun hadde gått. Anonymkode: a3312...6e9 13 15 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 31. januar #12 Del Skrevet 31. januar Jeg antar at du troller her, hvis ikke må du virkelig begynne å akseptere at andre har andre mål og gleder i livet sitt enn du har, du snakker for deg selv, og kun deg 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 31. januar #13 Del Skrevet 31. januar Jeg er muligens eldre enn deg og JEG ELSKER MITT BARNEFRIE LIV! 20 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #14 Del Skrevet 31. januar Dårlig trolleforsøk. Hvis ikke: Jeg er 45 år og elsker også mitt barnefrie liv! Anonymkode: a5182...613 15 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 31. januar #15 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I lunsjen i dag kom jeg og noen kollegaer inn på en diskusjon om det å ha barn. Det er jo ingen tvil om at barn gir livet en helt fantastisk lykke og gir en større mening i livet, det har jeg selv erfart etter å ha fått 4 flotte barn. Da provoserte det meg så enormt at en av de yngre på jobb presterte å si at livet hennes var så herlig uten barn, og at hun aldri kunne tenke seg det. Hun mente det var både stress og mas, og at livet hennes var så mye friere uten. Hun er jo selv bare en liten jentunge uten særlig livserfaring, og vet lite om livet enda. Jeg prøvde å si at dette ville hun nok finne ut av når hun blir moden nok, men at det å få barn er noe av det flotteste man kan oppleve som kvinne. Det var hun helt uenig i og ville ikke ta til seg noe av det jeg sa. Hun vet enda så lite stakkars, og da eksploderte jeg rett og slett på henne. Til slutt bare gikk hun fra bordet og det ble veldig dårlig stemning. Ekstremt arrogant av henne, hun bør ha litt respekt for noen med over dobbelt så lang livserfaring som henne. Ganske egoistisk å bare tenke på seg selv og sin egen frihet også spør du meg. Er det sånn unge tenker i dag? Meg, meg, meg? Glad jeg selv er eldre og har litt større perspektiver på ting.. Anonymkode: 8a9c0...47e At livet med barn gir en helt fantastisk lykke og at det er meningen med livet for deg, må du absolutt få mene. Men å si at det er sånn for andre også kan du faktisk ikke si. Har selv barn og ja det er jo stress og mas, men også helt fantastisk. Men om det er meningen med livet, ikke for meg. Jeg tror jeg kunne hatt et like fint liv uten barn, kanskje finere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2015r Skrevet 31. januar #16 Del Skrevet 31. januar (endret) Har flere barn, og ville ikke vært noen for uten. Når det er sagt, så er jeg ikke så sikker på jeg ville hatt barn, hadde det vært et tema i dag. Rett og slett fordi jeg ikke liker verden, slik den arter seg, nå. Vi vet ikke fremtiden vår uansett, men jeg regner med de fleste forstår hva jeg mener. Vi som er i tretti- førti+ nå, har hatt det ganske fredelig, men nå står mye på huet, økonomisk, kriger, pandemier. 🤔🙄 Endret 31. januar av Anonym2015r 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firkantrav Skrevet 31. januar #17 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): I lunsjen i dag kom jeg og noen kollegaer inn på en diskusjon om det å ha barn. Det er jo ingen tvil om at barn gir livet en helt fantastisk lykke og gir en større mening i livet, det har jeg selv erfart etter å ha fått 4 flotte barn. Da provoserte det meg så enormt at en av de yngre på jobb presterte å si at livet hennes var så herlig uten barn, og at hun aldri kunne tenke seg det. Hun mente det var både stress og mas, og at livet hennes var så mye friere uten. Hun er jo selv bare en liten jentunge uten særlig livserfaring, og vet lite om livet enda. Jeg prøvde å si at dette ville hun nok finne ut av når hun blir moden nok, men at det å få barn er noe av det flotteste man kan oppleve som kvinne. Det var hun helt uenig i og ville ikke ta til seg noe av det jeg sa. Hun vet enda så lite stakkars, og da eksploderte jeg rett og slett på henne. Til slutt bare gikk hun fra bordet og det ble veldig dårlig stemning. Ekstremt arrogant av henne, hun bør ha litt respekt for noen med over dobbelt så lang livserfaring som henne. Ganske egoistisk å bare tenke på seg selv og sin egen frihet også spør du meg. Er det sånn unge tenker i dag? Meg, meg, meg? Glad jeg selv er eldre og har litt større perspektiver på ting.. Anonymkode: 8a9c0...47e Dette høres veldig spesielt ut. Jeg hadde lagt meg helt flat og bedt om unnskyldning i morgen. Og så får du håpe at hun ikke legger inn en klage på deg. Hvordan i alle dager er det mulig å være så arrogant at du tror at du kan sitte å skryte av livet ditt og samtidig fa trassanfall dersom kollegaen din gjør det samme? skjerp deg 7 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #18 Del Skrevet 31. januar Haha dette tror jeg ikke på. Dårlig forsøk på å provosere frem en opphetet debatt. Anonymkode: 2f337...207 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #19 Del Skrevet 31. januar Trolleforsøk lol Anonymkode: 972d1...605 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #20 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun begynte med disse kraftige påstandene? Og med eksplodere mente jeg ikke å bruke vold da herregud! Jeg ble bare forbannet Anonymkode: 8a9c0...47e Forbannet fordi hun er smartere enn deg som har klemt ut fire drittunger? Du er sjalu på hennes frihet og psyker ut en kollega. Men du gleder deg til fengselsstraffen for psykisk vold fordi der får du barnefri. Anonymkode: cfc21...aee 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå