AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Mannen jeg dater vi har møttes 4 ganger og hengt sammen 12 dager totalt og textet hvar dag i 2 måneder. Han er super sweet. Jeg var lit sjapp med sex og uttryckte i starten at jeg kun vil ha det gøy i stunden fordi jeg var veldig gla. Mente bare å la oss ha det gøy. Var kun en tanke som ploppa ut i ny forelskelsen. Senere har jeg forklart han att dette ikke kun er sex og at jeg virkelig liker han. Synes jeg også har tatt mange intiativ til å møtes først. Han sier han savner meg osv innimellom. Men idag så spurte han meg. Hade du fortsatt møtt meg hvis jeg sa nei till å ha sex? Jeg sa seff og grunnen till att han spurte var for det har skjedd han før att han har datet også har hun sagt at det kun var sex uten at han var med på det. Han vil kun føle seg trygg. Sist gang vi hengte sa han også att når jeg uttryckte at jeg kun ville ha det gøy at han trodde jeg var en player. Jeg sa at det var nokk kun meg som var veldig attrahert og gla. Hvorfør spørr han meg dette nå etter så "lang tid". Jeg føler jo at sex faller lit naturlig hvis man er gla i noen romantisk. Anonymkode: d4b7e...588
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Det høres jo ut som fyren har blitt skremt. Men det hjelper lite å spørre oss hva vi tror han mener. Du bør nok ta noen steg tilbake og la han få forklare hva han ønsker og tenker. Det er ikke slik at alle menn vil ha sex hele tiden og med hvem som helst. De kan også ha lavt behov, være usikre på kropp, opplevd overgrep osv. Du må snakke med han om dette, evt åpne for å snakke om det og la han bestemme når han er klar. Anonymkode: b2911...09a 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Hvordan har dere møttes 4 ganger og hengt 12 ganger ? Anonymkode: 51b1b...890
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan har dere møttes 4 ganger og hengt 12 ganger ? Anonymkode: 51b1b...890 vi har vart sammen 1e gang 1 dag, 2 gang 3 dager, 3 gang 4 dager , 4 gang 4 dager. Vi bor på distans. Anonymkode: d4b7e...588
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det høres jo ut som fyren har blitt skremt. Men det hjelper lite å spørre oss hva vi tror han mener. Du bør nok ta noen steg tilbake og la han få forklare hva han ønsker og tenker. Det er ikke slik at alle menn vil ha sex hele tiden og med hvem som helst. De kan også ha lavt behov, være usikre på kropp, opplevd overgrep osv. Du må snakke med han om dette, evt åpne for å snakke om det og la han bestemme når han er klar. Anonymkode: b2911...09a Det har vart sex hvar gang vi møttes men ikke hele tia uten kanskje 2 tilfelder ved hvart møte. Har bare falt naturlig. Kanskje han blir skremt jeg vet ikke, men jeg ser lissom ikke helt etter en vennskapsrelation. For meg er intimitet, sex, emitionell connection viktig. Ikke sån at jeg må ha sex hvar gang. Men jeg vil ikke havne i vennskapsfella for har hatt relation før lang term på flere år som tokk slutt pga dette. Det ble ett vennskap, null romantikk. Anonymkode: d4b7e...588
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det høres jo ut som fyren har blitt skremt. Men det hjelper lite å spørre oss hva vi tror han mener. Du bør nok ta noen steg tilbake og la han få forklare hva han ønsker og tenker. Det er ikke slik at alle menn vil ha sex hele tiden og med hvem som helst. De kan også ha lavt behov, være usikre på kropp, opplevd overgrep osv. Du må snakke med han om dette, evt åpne for å snakke om det og la han bestemme når han er klar. Anonymkode: b2911...09a kan hende han blitt skremt og jeg føler meg dårlig pga dette, men han sier også at det kommer nokk ikke hende men att han spørr før å se hva jeg tenker. Men føles jo ut som han ser på meg som verste playern. Har selv vart borte i menn som gjort slik mot meg ved to tilfelder, den følelsen er ikke god. Men at jeg skulle vare det uff nei. Jeg har jo følelser for han. Anonymkode: d4b7e...588
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #7 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Mannen jeg dater vi har møttes 4 ganger og hengt sammen 12 dager totalt og textet hvar dag i 2 måneder. Han er super sweet. Jeg var lit sjapp med sex og uttryckte i starten at jeg kun vil ha det gøy i stunden fordi jeg var veldig gla. Mente bare å la oss ha det gøy. Var kun en tanke som ploppa ut i ny forelskelsen. Senere har jeg forklart han att dette ikke kun er sex og at jeg virkelig liker han. Synes jeg også har tatt mange intiativ til å møtes først. Han sier han savner meg osv innimellom. Men idag så spurte han meg. Hade du fortsatt møtt meg hvis jeg sa nei till å ha sex? Jeg sa seff og grunnen till att han spurte var for det har skjedd han før att han har datet også har hun sagt at det kun var sex uten at han var med på det. Han vil kun føle seg trygg. Sist gang vi hengte sa han også att når jeg uttryckte at jeg kun ville ha det gøy at han trodde jeg var en player. Jeg sa at det var nokk kun meg som var veldig attrahert og gla. Hvorfør spørr han meg dette nå etter så "lang tid". Jeg føler jo at sex faller lit naturlig hvis man er gla i noen romantisk. Anonymkode: d4b7e...588 Du skriver veldig rotete,men gjerne han trenger mer trygghet. Et godt forhold starter med bra kommunikasjon. Han trenger å bli sett og hørt. Anonymkode: bee69...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #8 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skriver veldig rotete,men gjerne han trenger mer trygghet. Et godt forhold starter med bra kommunikasjon. Han trenger å bli sett og hørt. Anonymkode: bee69...2c1 Kan hende jeg gjor det. Absolut det holder jeg med om. Anonymkode: d4b7e...588
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #9 Skrevet 30. januar 2024 Hvis jeg hadde datet en mann som sa han kun ville ha det gøy, så hadde jeg tolket det som at han ville ha uforpliktende sex med meg. Anonymkode: b6ad9...a22
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #10 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Mannen jeg dater vi har møttes 4 ganger og hengt sammen 12 dager totalt og textet hvar dag i 2 måneder. Han er super sweet. Jeg var lit sjapp med sex og uttryckte i starten at jeg kun vil ha det gøy i stunden fordi jeg var veldig gla. Mente bare å la oss ha det gøy. Var kun en tanke som ploppa ut i ny forelskelsen. Senere har jeg forklart han att dette ikke kun er sex og at jeg virkelig liker han. Synes jeg også har tatt mange intiativ til å møtes først. Han sier han savner meg osv innimellom. Men idag så spurte han meg. Hade du fortsatt møtt meg hvis jeg sa nei till å ha sex? Jeg sa seff og grunnen till att han spurte var for det har skjedd han før att han har datet også har hun sagt at det kun var sex uten at han var med på det. Han vil kun føle seg trygg. Sist gang vi hengte sa han også att når jeg uttryckte at jeg kun ville ha det gøy at han trodde jeg var en player. Jeg sa at det var nokk kun meg som var veldig attrahert og gla. Hvorfør spørr han meg dette nå etter så "lang tid". Jeg føler jo at sex faller lit naturlig hvis man er gla i noen romantisk. Anonymkode: d4b7e...588 Kun var sex uten at han var med på det : Han skrev att han har datet en jente som han trodde det var noe seriøst med men så hade hun slengt i fjeset på han men dette er jo bare sex. * Anonymkode: d4b7e...588
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #11 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis jeg hadde datet en mann som sa han kun ville ha det gøy, så hadde jeg tolket det som at han ville ha uforpliktende sex med meg. Anonymkode: b6ad9...a22 Ja jag skjønner det. Men før å tillege vi snakka før vi møttes og da sa vi begge to at vi ville ha noe seriøst. Men jeg sa at jeg gjerne flørter lit, at det kan bare spennende i starten. Da mente jeg jo med han og ingen andre. Sen når jeg klarte å klekke meg det ut det var mest fordi på første daten ville han snakke om dype ting om min barndom, trauman mine ex etc. Mens jeg i mitt hode var mer sån kan plis første møtet vare lig mer enkelt og gøy, fordi det blir for sårbart for tidlig. Så jeg sa i stunden jeg vill bare ha det gøy, men jeg forklarte på andre treff att dette ikke kun er sex for min del, at jeg virkelig liker han og hag begynt å åpne meg lit for hvar gang. Og på 4 treff sa han att han trodde først at jeg var en player fordi jeg sa jeg ville ha det gøy første treff. Og jeg sa da oi nei men sån var det ikke, jeg var nokk bare veldig gla at du var hos meg fordi vi hade snakket en måned før og jeg ville bare ha det gøy på første treff, lit mer enkle samtaler. Men så skrev han dette nå. Han sa att han liker å ha sex med meg men han ville bare dobbelsjekke min instilling eller noe, fordi han har erfart en dame tidligere som "playet" han. Betyr dette att han liker meg veldig mye? Jeg skjønner ikke heller hvorfør han har fortsatt møtt meg med den redseln.... Anonymkode: d4b7e...588
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #12 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis jeg hadde datet en mann som sa han kun ville ha det gøy, så hadde jeg tolket det som at han ville ha uforpliktende sex med meg. Anonymkode: b6ad9...a22 men hade du ikke spurt han med en gang da? Jeg mener jo at hvis begge har en crush så kan det komme mye rart ug av munnen i starten pga mye nerver. Han har også sagt mye rart. Vi haf vart meget nervøse begge to. Anonymkode: d4b7e...588
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #13 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): vi har vart sammen 1e gang 1 dag, 2 gang 3 dager, 3 gang 4 dager , 4 gang 4 dager. Vi bor på distans. Anonymkode: d4b7e...588 💝 Anonymkode: 51b1b...890
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #14 Skrevet 30. januar 2024 kan også tillegge att ved 2 date så foreslo jeg at jeg kunne komme å ta en kaffe, komme innom fordi jeg var på besøk i sverige. Men da syntes han at jeg burde bli en god stund. Og jeg mener at sex kan bli naturlig når man spanderer mange dager med hvarandre... Jeg har også skrevet søte ting nesten var dag i 1 mnd tid, jeg har sagt att jeg liker han veldig mye. Og han har vart hos meg mens jeg har jobba. Jeg skjønner ikke helt hva jeg gjort for feil.... Anonymkode: d4b7e...588
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #15 Skrevet 30. januar 2024 Bor han i Sverige? Hvor lang avstand er det mellom dere da iom du kunne droppe innom for en kaffe? Anonymkode: e3a7c...dba
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #16 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bor han i Sverige? Hvor lang avstand er det mellom dere da iom du kunne droppe innom for en kaffe? Anonymkode: e3a7c...dba ja han bor i sverige, det hade tatt meg 3 tim fra familen til han men kun 40 min fra han til bussen som hade tatt meg til oslo. Så tenkte jeg kunne kommet forbi å sagt hei tatt en kafe ute på cafe. Han sa så søt jeg er men at han ville at jeg skulle bli. Han sendte meg også en melding etter 2 treff att han liker meg veldig veldig mye og er redd for å bli såra så han holder igjen på følelser. Så sa jeg at jeg liker han så mye og at jeg ikke har intention å såre han da endret han seg og sa at han ikke ville vilselede meg eller han, at han ikke vet om det er crush eller kjerlighetsfølelser. Det skjønte jeg. Men så nå dette.Jeg er så forvirra. Kjenner ut som jeg gjor feil.. Jeg har ikke sagt noe om sex eller ha det gøy uten synes jeg har vist veldig tydelig etter 1 date at jeg virkelig liker han og at jeg vil møtes og er seriøs. Og at det tar lang tid for meg å bygge kjerlighet. At ta det rolig er jeg med på. Anonymkode: d4b7e...588
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #17 Skrevet 30. januar 2024 Alle sammen dette ble veldig surrete så jeg beskriver på nytt. Vi chattet i en mnd om musikk, trening, lit cute flirting etc. Han holdt meg våken hele natta innimellom for å snakke med meg. Vi ses på en første date hjemme hos meg. Vi ringes før daten og begge to vil ha noe seriøs, men jeg uttrykker at det kan va lit gøy å flørte i starten for jeg kan synes det er lit gøy. Og jeg uttrykker ved første treff etter mange timer hjemme hos meg at jeg bare vil ha deg gøy mens vi kliner. Jeg sa det fordi jeg syntes det ble for mye dype snakk. Han nevnte også exer jeg vet ikke men syntes det var weird. Så etter det texter vi og jeg drar hjem til han i Sverige. Er der to dager, og vi har sex 2 ganger. Han har litt prestationsangst. Vilket går fint sa jeg, også sa jeg noe dumt igjen at hade vi bodd nærmere så hade vi kunnet møttes kortere stunder sån at vi ikke blir så gira på hvarandre at det blir sex. At jeg ser på han som mer en sex. Så sier han att han ikke kun bare er uta etter sex heller. Etter det skriver han melding om at han liker meg veldig veldig mye men at han er redd for å bli såret men sen endrer han til at han har erfarenhet av å lett få crush. At han ikke vil vilselede hverken meg eller han selv. Og han sier han ikke vil bli såret. Så sier jeg at jeg ikke har intention om å såre han. Så etter dette så skriver han søte ting hvar dag i to uker, vi ringes 1 gang. Sen møtes vi igjen hos han 3 dager. Det blir lit sex men jeg er også syk førkjølet så han tar vare på meg, og vi koser oss med mat film etc. Jeg drar hjem til oslo og han skriver ikke på et døyn. Jeg texter han og spørr hvordan det går. Vi prater igjen og jeg tar intiativ om å møtes. Han kommer til meg. Vi spiller minigolf, spiser mat , så klart lit sex og, men også gåtur. Men han snakker om exer, også sa jeg at jeg ikke liker å snakke for mye om exer etc er fordi jeg vil vise respekt. Han sier at han ikke synes det er et problem så lenge man ikke har følelser. Senere på kvelden sier vi att vi liker hvarandre mye. Han sa også at han trodde jeg var en player første kvelden vi møttes. Jeg svarte at det stemmer ikke. Han drar hjem. Nå 1,5 uke senere han har skrevet hvar dag, jeg og. Cute. Og jeg spørr kan jeg komme till deg men han sier han ikke kan. Og nå igår så skriver han at han savner meg. Men sen senere på kvelden tar han opp og spørr hvis jeg hade møtt han fortsatt hvis ikke sex var involvert. Jeg svarer og gjor han trygg. Men nå er det lit off stemmening. Jeg vet ikke men jeg føler jeg bare gjør feil. Anonymkode: d4b7e...588
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #18 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du skriver veldig rotete,men gjerne han trenger mer trygghet.... Anonymkode: bee69...2c1 Ts skriver ikke rotete, men svensk! Anonymkode: 6b76d...e26
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #19 Skrevet 30. januar 2024 Svensk og rotete. Og masse skrivefeil. Anonymkode: 51b1b...890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå