AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Vært samboere i 4 år og har ett barn. Vi gjør på svært lite sammen, hans interesser er å drikke alkohol både i ukedag (kveldstid) og helger. Noen ganger ett glass og helgene er det gjerne en flaske vin. Det er jo greit, men jeg savner noen å dele andre ting med. Han er alltid sliten og trøtt, og vil ikke finne på noe. Foreslår jeg noe, hva som helst, så er det alltid en dårlig innstilling. Jeg begynner å tenke, skal livet være slik? Orker jeg dette? Vi har lite sex også, da jeg ikke føler meg tiltrukket lenger siden vi aldri gjør noe, diskuterer ofte, skaper aldri minner, ler sammen og han bryr seg heller ikke om meg seksuelt. For to uker siden møtte jeg en på en fest, jeg følte umiddelbart en syk kjemi og tiltrekning. Ut av det blå begynte han å snakke om at han følte en syk tiltrekning, og at han følte han måtte snakke med meg. Jeg fortalte jo at jeg var i ett forhold, og det endte ikke med noe mer enn at vi snakket sammen. Nå klarer jeg ikke slutte å tenke på denne mannen, og lurer på hva det er som skjer med hodet mitt. Jeg forstår jo at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden, men savner å le, savner god sex, ha det morsomt sammen etc. Disse følelsene rundt min samboer hadde jeg lenge før dette skjedde, og nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Jeg aner ikke noe om denne mannen, har ingen måte å kontakte han på så det er ikke slik at jeg går for å møte han. Skjønner bare ikke hva som skjer med hodet mitt som blir betatt etter ett møte. Betyr det noe? Er jeg i feil forhold? Anonymkode: 8ee9c...d59
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Min erfaring er at det ikke er verdt å drasse på en tafatt mann. Min lot seg i hvert fall ikke endre. Koster litt å skille lag, men da stiller man med erfaring og kan forhåpentligvis finne noen med mer driv i. Som for alt jeg vet han du klikka med kan være. Vet ikke før man prøver ut. Anonymkode: 7c4c9...e50
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Min erfaring er at det ikke er verdt å drasse på en tafatt mann. Min lot seg i hvert fall ikke endre. Koster litt å skille lag, men da stiller man med erfaring og kan forhåpentligvis finne noen med mer driv i. Som for alt jeg vet han du klikka med kan være. Vet ikke før man prøver ut. Anonymkode: 7c4c9...e50 Men er det slik at det at jeg ikke kan få han ut av hodet kan bety noe, eller er det bare helt tullete av meg å tenke? Jeg tenker heller ikke min samboer vil forandre seg, føler vi blir mer og mer ulike. Samtidig får jeg dårlig samvittighet, han elsker meg jo samtidig som vi har ett barn det vil gå ut over Anonymkode: 8ee9c...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå