Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til å komme mer innpå forholdsvis ny kjæreste? (Noen måneder). Det føles litt som om at det er en følelsesmessig avstand der. Jeg skjønner at sånt tar tid altså, jeg har bare lyst å prøve å skape litt nærere kontakt, og får det liksom ikke helt til. Kanskje vi snakker helt ulike språk🤔 Han slipper meg liksom ikke helt inn, hverken ved å dele ting selv, eller å svare på ting jeg deler. Jeg vet liksom aldri helt hvor jeg har han. Tips til å løse litt opp i dette?

Anonymkode: a8ce3...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener.  Jeg hadde det mye på samme måte som deg med min kjæreste.  Vi var av og på I 2-3 år pga av at jeg ikke visste hvor jeg hadde han. Jeg skjønte meg ikke på han og ble veldig frustrert. Ga til slutt opp,  og vi var fra hverandre i 3 år hvor jeg heller ikke klarte å glemme han.  Nå har vi vært sammen i snart to år,  hvor det har gått mye bedre.  Fra min side måtte det en stor dose tålmodighet til.  Samtidig har vi jobbet en del med kommunikasjon.  Det er ikke bestandig si lett,  men jeg anbefaler deg å snakke med han om det du synes er vanskelig i forholdet.

Anonymkode: 9dcb0...aa8

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skjønner hva du mener.  Jeg hadde det mye på samme måte som deg med min kjæreste.  Vi var av og på I 2-3 år pga av at jeg ikke visste hvor jeg hadde han. Jeg skjønte meg ikke på han og ble veldig frustrert. Ga til slutt opp,  og vi var fra hverandre i 3 år hvor jeg heller ikke klarte å glemme han.  Nå har vi vært sammen i snart to år,  hvor det har gått mye bedre.  Fra min side måtte det en stor dose tålmodighet til.  Samtidig har vi jobbet en del med kommunikasjon.  Det er ikke bestandig si lett,  men jeg anbefaler deg å snakke med han om det du synes er vanskelig i forholdet.

Anonymkode: 9dcb0...aa8

Det er veldig bra at dere har kommet sammen igjen og at dere får det til bedre denne gangen! Takket være deg og din tålmodighet. Ja, vi må nok snakke om dette vi også, det er bare så vanskelig å snakke med han, jeg lurer noen ganger på om han mangler empatiske evner. Han mener det vel, men klarer ikke uttrykke følelser så godt, derfor stopper alle nære samtaler før de har begynt, på en måte. Han er veldig rasjonell.. Så da må jeg evt bare stå på videre og dra samtalen videre og videre på egen hånd, tenker jeg, og forhåpentligvis henger han på og lytter i det minste. Kanskje er vi alt for ulike til å få det til, men det må vi jo bare finne ut av på et vis😏

Anonymkode: a8ce3...cc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...