AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Jeg får ikke komme inn i hjertet hans, hans følelser og tanker. Menn, min samboer forteller så mye om verdenen og hvordan ingen behandler menn bra og ikke forstår at de har følelser. Men jeg PRØØØVER!! Jeg spør hver dag hvordan dagen har gått, på jobb, ansatte og sånt og får bare det vanlige "Ok, det var bra, lite stress" Men det er ikke greit, han har det ikke bra. Han sover dårlig, han spiser dårlig og han har mistet motivasjon til å gå tur osv. Jeg kan ikke gjøre noe. Jeg elsker han *på flere måter*, lager mat, fikser huset, klær, vask og alt!!! Også i tillegg prøver jeg å være emosjonelt og fysisk tilgjengelig for han. Men han deler ikke. Han sier noen ganger at han angrer fordi jeg blir "for mye" fordi jeg sier at jeg forstår han, jeg er her for han uansett hva, du er ikke alene, jeg elsker deg og blir her uansett og er her om du vil prate. Noen ganger blir jeg mer frustrert fordi det han sier fortjener frustrasjon! Men det tåler han ikke, han tåler bare de følelsene han forventer å få. Jeg fant ut at han nylig har begynt å gå til psykolog (noen måneder) jeg aner ikke hvorfor han ikke har delt dette med meg.. jeg fikk vite det av en kompis av han. Jeg er oppgitt og motløs, jeg føler meg tom av at han føler han ikke kan stole på meg. Igjen hvor vondt det er for han. Men han TRENGER JO IKKE HOLDE DET INNE!! Jeg blir gaal 😭 og på en måte føler jeg forholdet er ødelagt, fordi hva slags forhold har hemmeligheter som det. Det er bra han går til psykolog!!! Det er ikke det, men jeg må få det ut ett sted så det ikke går på han, han fortjener å bli sett og hørt den dagen han vil dele. Og at han har noen han kan dele det med. Men frem til da... Sårer det meg dypt at han ikke stoler på meg. Anonymkode: 67b99...0eb
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Ta et steg til sida. Ikke prøv å ordne livet hans. Bare vær normal. Anonymkode: 06157...65b 9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Prøv å bry deg mindre, og se hva som skjer da. Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 19dfe...7ca 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 Slitsomt å ikke føle seg bra nok. I feel ya❤️ Anonymkode: ad9e1...657 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 Noen mennesker er som siler. Uansett hva du putter oppi er det ikke nok. Han har nok problemet her, som du ikke kan fikse. Du bør redde deg unna. Anonymkode: 90652...496 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 Han er ikke deg- Du behandler ham slik du vil bli møtt selv. Tilogmed jeg som kvinne selv hadde opplevd deg som masete og invaderende. Han fortalte deg nok ikke om psykologen fordi han forutså reaksjonen din, den om at dette skulle han dele og fikse med sammen deg, og ikke en profesjonell en. Du bør nok roe deg ned litt, blir du for mye mas kan han velge deg vekk. Han har allerede sagt noe om det "at du blir for mye" Anonymkode: 7c617...05a 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 Enig med over at du gir for lite space og privatliv. At noen ønsker holde problemer og mørket sitt ute av forholdet, betyr ikke at de ikke elsker deg. Kanskje han bare foretrekker å danke dritten sin på andre enn deg og komme hjem til en koselig og blid kjæreste? Anonymkode: a3afb...0e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #8 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøv å bry deg mindre, og se hva som skjer da. Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 19dfe...7ca 5 år.. Anonymkode: 67b99...0eb
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #11 Skrevet 26. januar 2024 Kjenner at jeg blir utkjørt bare av å lese dette innlegget. Det er vanskelig å betro seg til folk som lager et stort styr i stedet for bare å lytte og evt gi en klem. Anonymkode: 77820...da7 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #12 Skrevet 26. januar 2024 Slutt å lek mora hans. Du blir ikke en mer spennende partner av å mase og gjøre alt for han. Ikke spør hvordan jobben var når han kommer hjem, fortell han at du stikker på trening, til venninne, på hva som helst. Sterke mennesker har ett eget liv, de utsletter ikke seg selv for at andre skal få det bedre. Anonymkode: 94574...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå