Gå til innhold

Mareritt om å bli innestengt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ofte mareritt om at jeg blir innestengt, og ofte i et trangt rom, bagasjerom, sånn gammel trekiste som  noen har i stua osv… Det er ubehagelig og våkner av at jeg skjelver og svetter. Var så ille her en natt at jeg våknet med panikk og hylgråt. Hva kan dette komme av? Jeg kan ikke huske å ha blitt innestengt noen gang. Men vet at jeg hadde blitt redd om det hadde skjedd. Flere som opplever lignende? Bruker noe medisiner men vet ikke om det kan påvirke drømmene.

Anonymkode: a8257...181

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ofte mareritt om at jeg blir innestengt, og ofte i et trangt rom, bagasjerom, sånn gammel trekiste som  noen har i stua osv… Det er ubehagelig og våkner av at jeg skjelver og svetter. Var så ille her en natt at jeg våknet med panikk og hylgråt. Hva kan dette komme av? Jeg kan ikke huske å ha blitt innestengt noen gang. Men vet at jeg hadde blitt redd om det hadde skjedd. Flere som opplever lignende? Bruker noe medisiner men vet ikke om det kan påvirke drømmene.

Jeg opplever lignende med at jeg er fanget i høye tårn, på toppen av stiger osv. Uten at jeg har vært i den situasjonen noen gang. 

Anonymkode: 59dde...dec

• Liker 1
Skrevet

Det motsatte av sosial angst???  Trives best med søppelsekk over hodet innestengt i en trang boks uten folk rundt meg. Får heller skrekk av åpne plasser...

Anonymkode: d5073...42a

• Liker 1
Skrevet

Det ligger neppe noen spesiell mening bak. Mareritt er mareritt. Det handler ofte om stress og hormoner.

Anonymkode: df414...c46

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det motsatte av sosial angst???  Trives best med søppelsekk over hodet innestengt i en trang boks uten folk rundt meg. Får heller skrekk av åpne plasser...

Anonymkode: d5073...42a

Skjønner. Jeg hadde blitt livredd om jeg hadde blitt stengt inne i et trangt rom og ikke kunne kommet meg ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 22.12):

Jeg var frivillig singel og barnløs i 15 år før jeg fikk samboer og barm i løpet av 1 år. De neste 5 årene hadde jeg oftr slike drømmer du beskriver. Og da var det egentlig ikke så vanskelig å skjønne hva drømmene  symboliserte😅

Lever lykkelig med familien min den dag i dag altså😄

Anonymkode: 5a078...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...