AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1141 Skrevet 23. februar 2024 Roci skrev (2 timer siden): Jeg så videoen og har lest de fleste innleggene i tråden, men kanskje du kan være så snill å mansplaine det for meg en gang til. På hvilken måte er straffbare aktiviteter og voldelige tendenser direkte sammenliknbart med hvor mange sexpartnere en kvinne har hatt? Hvordan er det potensielt farlig eller skadelig for deg at en kvinne har hatt x antall sexpartnere, så lenge hun ikke tar med seg noen seksuelt overførbare sykdommer inn i relasjonen? Det er forklart opp og i mente i denne tråden at det handler om at ei som har samme verdisyn og tanker om sex er en langt mere potensuelt stabil partner som ikke bytter partner så fort ting butter litt eller fordi muligheten byr seg. I tillegg syns jeg det er ekkelt å tenke på at både menn og kvinner ligger rundt og knuller på alt og alle. Det er ikke mine verdier rett og slett. Anonymkode: 0e9c6...8dc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1142 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Uansett hvor mange ganger dere sier det, hjelper det ikke. Det er og forblir uattraktivt for menn å skulle være sammen med ei som har hatt flyktige forhold og masse ons. Anonymkode: 0e9c6...8dc Men det er jo ikke dette som diskuteres, jeg tror ikke at noen er spesielt uenig i dette, selv om du kanskje ikke sitter på fasiten (eller "sannheten") i like stor grad som du selv tror. Det er jo ellers veldig avslørende for ditt kvinnesyn at det du forbinder med kvinner som har et visst antall sexpartnere, er "flyktige forhold og masse ONS", når vi vet at norske kvinner i snitt har 6 sexpartnere i løpet av livet.Da sier det seg selv at det rett og slett ikke er mulig at majoriteten av norske kvinner har hatt flere titalls sexpartnere, selv om dere av en eller annen grunn prøver å få det til å framstå slik. Det hadde vært bedre om de mennene i tråden her som er så opphengt i dette tallet, bare kunne vært ærlige og innrømmet at alt egentlig bare er et skalkeskjul for å shame kvinners seksualitet, det er jo litt patetisk å nekte for det når det er så tydelig. Anonymkode: 17e83...3c4 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1143 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er forklart opp og i mente i denne tråden at det handler om at ei som har samme verdisyn og tanker om sex er en langt mere potensuelt stabil partner som ikke bytter partner så fort ting butter litt eller fordi muligheten byr seg. I tillegg syns jeg det er ekkelt å tenke på at både menn og kvinner ligger rundt og knuller på alt og alle. Det er ikke mine verdier rett og slett. Anonymkode: 0e9c6...8dc Men hva er problemet når du uansett ikke trenger å forholde deg til disse menneskene i din personlige relasjon? Hvis seksualmoralen og verdisynet til mennesker du ikke har tenkt å innlede et forhold til, plager deg s mye, så må du jo få hjelp med det. Anonymkode: 17e83...3c4 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1144 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det er jo ikke dette som diskuteres, jeg tror ikke at noen er spesielt uenig i dette, selv om du kanskje ikke sitter på fasiten (eller "sannheten") i like stor grad som du selv tror. Det er jo ellers veldig avslørende for ditt kvinnesyn at det du forbinder med kvinner som har et visst antall sexpartnere, er "flyktige forhold og masse ONS", når vi vet at norske kvinner i snitt har 6 sexpartnere i løpet av livet.Da sier det seg selv at det rett og slett ikke er mulig at majoriteten av norske kvinner har hatt flere titalls sexpartnere, selv om dere av en eller annen grunn prøver å få det til å framstå slik. Det hadde vært bedre om de mennene i tråden her som er så opphengt i dette tallet, bare kunne vært ærlige og innrømmet at alt egentlig bare er et skalkeskjul for å shame kvinners seksualitet, det er jo litt patetisk å nekte for det når det er så tydelig. Anonymkode: 17e83...3c4 Herlighet, det handler KUN om preferanser. Hvorfor kverrulerer du aldri i tråder der kvinner har sine preferanser som er langt flere enn menns? Jeg sier jo at jeg driter i om kvinner har pult 10 eller 100 stk. La de møte likesinnende å leve lykkelig. De er bare ikke på radaren min og noe jeg ønsker i en partner. Dere kan sitte å gnelle om dette dagen lang uten at det vil få oss til å endre mening. Er jo også en kjennsgjerning at kvinner underrapporterer sex mens menn overrapporterer. Anonymkode: 0e9c6...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1145 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hva er problemet når du uansett ikke trenger å forholde deg til disse menneskene i din personlige relasjon? Hvis seksualmoralen og verdisynet til mennesker du ikke har tenkt å innlede et forhold til, plager deg s mye, så må du jo få hjelp med det. Anonymkode: 17e83...3c4 Det som plager meg er at kvinner plages over og ikke forstår at ikke alle menn finner det en attraktiv ting at kvinner har ligget mye rundt. Det klages å sytes over at ikke menn finner dette attraktivt.. Anonymkode: 0e9c6...8dc
imagineme Skrevet 23. februar 2024 #1146 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg sier jo at jeg driter i om kvinner har pult 10 eller 100 stk. La de møte likesinnende å leve lykkelig. De er bare ikke på radaren min og noe jeg ønsker i en partner. Dere kan sitte å gnelle om dette dagen lang uten at det vil få oss til å endre mening. Anonymkode: 0e9c6...8dc Når i datingperioden tar du opp det med antall sex-partnere? 2. date? 3? 4? Etter 6 måneder som kjærester? Si du har vært sammen med personen i et halvt år og det kommer opp til diskusjon at vedkommende har hatt sex med 100 personer - Da dumper du vedkommende med grunnen "beklager, du har pult for mange"? Eller?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1147 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det som plager meg er at kvinner plages over og ikke forstår at ikke alle menn finner det en attraktiv ting at kvinner har ligget mye rundt. Det klages å sytes over at ikke menn finner dette attraktivt.. Anonymkode: 0e9c6...8dc Lol, det det KLAGES over er at dere fremstiller egne preferanser som MENNS preferanser. Anonymkode: 3c961...a7c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1148 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg tror ikke jeg kjenner en mann som kunne tenkt seg å gifte seg med hun mest løssluppne fra skolen. 1100 svar viser at dette vet kvinner veldig godt og prøver å forsvare det med at det ikke har noe å si. Uansett hvor mange ganger dere sier det, hjelper det ikke. Det er og forblir uattraktivt for menn å skulle være sammen med ei som har hatt flyktige forhold og masse ons. Anonymkode: 0e9c6...8dc 1100 svar på kg, gjenta det til du blir blå, sier ingenting. Og dama får seg mest sannsynligvis kjæreste for det. Slutt å si MENN. Det er få eller ingen som digger at egen partner har hatt 150 sexpartnere, men din avsky og ditt oppheng kan du ha for deg selv. Du trenger ikke tute rundt om det. Anonymkode: 3c961...a7c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1149 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 1100 svar på kg, gjenta det til du blir blå, sier ingenting. Og dama får seg mest sannsynligvis kjæreste for det. Slutt å si MENN. Det er få eller ingen som digger at egen partner har hatt 150 sexpartnere, men din avsky og ditt oppheng kan du ha for deg selv. Du trenger ikke tute rundt om det. Anonymkode: 3c961...a7c De fleste damer får jo aldri den de drømte om. Klages jo over alt om dette. Menn vil ikke forplikte seg, menn ghoster, menn gjør ditt og datt. Ja velkommen til verden, menn har sterke preferanser hva de ønsker i et forhold de også på enkelte områder. Anonymkode: 0e9c6...8dc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1150 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lol, det det KLAGES over er at dere fremstiller egne preferanser som MENNS preferanser. Anonymkode: 3c961...a7c Fordi det er en ting de fleste menn finner negativt i en partner, og det er nok forskning som viser dette. Anonymkode: 0e9c6...8dc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1151 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste damer får jo aldri den de drømte om. Klages jo over alt om dette. Menn vil ikke forplikte seg, menn ghoster, menn gjør ditt og datt. Ja velkommen til verden, menn har sterke preferanser hva de ønsker i et forhold de også på enkelte områder. Anonymkode: 0e9c6...8dc De fleste damer klager ikke over det, nei, selv om du leser det på kg. Anonymkode: 3c961...a7c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1152 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det er en ting de fleste menn finner negativt i en partner, og det er nok forskning som viser dette. Anonymkode: 0e9c6...8dc Jaaaa all den forskningen. Du finner forskning på begge sider og også om kvinner synes. Værsågod les. Anonymkode: 3c961...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1153 Skrevet 23. februar 2024 imagineme skrev (11 minutter siden): Når i datingperioden tar du opp det med antall sex-partnere? 2. date? 3? 4? Etter 6 måneder som kjærester? Si du har vært sammen med personen i et halvt år og det kommer opp til diskusjon at vedkommende har hatt sex med 100 personer - Da dumper du vedkommende med grunnen "beklager, du har pult for mange"? Eller? Jeg blir aldri sammen med ei dame før jeg kjenner dama svært godt, vet hvor mange hun har vært i forhold med og kjenner hennes historikk. Passer hun ikke mine preferanser er jeg ærlig på det eller bare slutter gradvis å svare på meldinger og lar det kjølne ut. Er heldigvis gift med ei som kun har hatt sex med barndomskjæresten så slipper ta stilling til det. Anonymkode: 0e9c6...8dc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1154 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jaaaa all den forskningen. Du finner forskning på begge sider og også om kvinner synes. Værsågod les. Anonymkode: 3c961...a7c Hører aldri en sånn kverrulering og behov for å endre en kvinnes preferanse som det er i denne tråden. Er det så sårt å bli utelukket som attraktiv partner, når dere kan finne en mann som har holdt på som en kanin og som ikke har holdninger til dette. Anonymkode: 0e9c6...8dc
imagineme Skrevet 23. februar 2024 #1155 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg blir aldri sammen med ei dame før jeg kjenner dama svært godt, vet hvor mange hun har vært i forhold med og kjenner hennes historikk. Passer hun ikke mine preferanser er jeg ærlig på det eller bare slutter gradvis å svare på meldinger og lar det kjølne ut. Er heldigvis gift med ei som kun har hatt sex med barndomskjæresten så slipper ta stilling til det. Anonymkode: 0e9c6...8dc Hadde ei jeg var på date med begynt å stille meg spørsmål om hvor mange sex-partnere jeg hadde hatt hadde jeg bare svart "spiller det noen rolle?". Hadde hun da sagt ja, så hadde jeg takket pent for meg, betalt regningen og ruslet ut døra. Det er INGEN som har noe med hvor mange sex-partnere man har hatt å gjøre. Det er et privatspørsmål. Alternativet er at folk pynter noe så innihelvete på sannheten og da har man "Kjell som kun har hatt sex med 3 damer" (men, egentlig 130, fordi han levde et utsvevende liv i 20-årene). Eller Turid som har hatt seg med 75, fordi hun synes sex var skikkelig digg, men kun sier "du er min andre - jeg har spart meg for deg". 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1156 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Herlighet, det handler KUN om preferanser. Hvorfor kverrulerer du aldri i tråder der kvinner har sine preferanser som er langt flere enn menns? Jeg sier jo at jeg driter i om kvinner har pult 10 eller 100 stk. La de møte likesinnende å leve lykkelig. De er bare ikke på radaren min og noe jeg ønsker i en partner. Dere kan sitte å gnelle om dette dagen lang uten at det vil få oss til å endre mening. Er jo også en kjennsgjerning at kvinner underrapporterer sex mens menn overrapporterer. Anonymkode: 0e9c6...8dc Jeg er kvinne, feminist og synes det er morsomt å kverulere når det kommer så mange tåpelige påskudd for å begrunne sine "preferanser" som i denne tråden🙂 Forøvrig er vel ikke vi to de eneste som diskuterer i tråden her, så hvorfor kaver du deg sånn opp? Anonymkode: 17e83...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1157 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er kvinne, feminist og synes det er morsomt å kverulere når det kommer så mange tåpelige påskudd for å begrunne sine "preferanser" som i denne tråden🙂 Forøvrig er vel ikke vi to de eneste som diskuterer i tråden her, så hvorfor kaver du deg sånn opp? Anonymkode: 17e83...3c4 Ja regnet nesten med du var feminist, men likevel😅 Bare skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå at det ikke er mulig å endre preferanser uansett hvor mange ganger man man skriker høyt om det. Det er jo svart på 100 ganger før i tråden så hva er poenget med å mase mere.. Anonymkode: 0e9c6...8dc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1158 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nettopp. Og de fleste kvinner er som deg. De mennene som ofte er klare til å pule hvem som helst, når som helst, er de som aldri får napp. Så deres lille antall forteller ingenting om hva de ville ha gjort hvis en attraktiv dame sjekket de opp og tilbød sex mens de var i forhold. Anonymkode: f4a15...1fe Som mann så er den beste strategien å helle isvann i buksa og overbevise deg selv om at du ikke vil pule. Og at den søte hyggelige jenta slett ikke er spesielt søt eller hyggelig. Hvis man klarer å virke overbevisende så fungerer det utrolig godt på mange damer. Dessverre er kvinner flink til å gjennomskue oss, de som er best på dette er fæle menn som har så dårlig selvinnsikt at de tror på det selv. At de kan få hvem som helst, selv om de er stygg som juling og mindre trivelig. Anonymkode: f9f8d...869
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1159 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skjønner at du det du sier er bare tull. Menn bryr seg nada om dama har gått lenge på skolen og jo det er vanskeligere for menn å få seg sex (forhold er like vanskelig) fordi det er langt flere gutter som ønsker sex mens kvinner ønsker oftere forhold. Å påstå dette er vrøvl. Hver gang jeg går på gymmet så ser jeg like mange velstelte gutter som jenter med stylet hår og fit kropp. Det er gjort mange forsøk på dette på youtube der en likte attraktiv gutt og jente objektivt sett går rundt på gata og spør om andre vil ha sex. For dama er det MY3 enklere selv om gutten er like kjekk. Å påstå noe annet er bare tull da all statestikk og forskning på området viser motsatt. Anonymkode: 0e9c6...8dc Fordi mange menn er interessert i sex med fremmede, mens mange kvinner er ikke det. Blant annet på grunn av egen sikkerhet. Anonymkode: f4a15...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1160 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlighet, det handler KUN om preferanser. Hvorfor kverrulerer du aldri i tråder der kvinner har sine preferanser som er langt flere enn menns? Jeg sier jo at jeg driter i om kvinner har pult 10 eller 100 stk. La de møte likesinnende å leve lykkelig. De er bare ikke på radaren min og noe jeg ønsker i en partner. Dere kan sitte å gnelle om dette dagen lang uten at det vil få oss til å endre mening. Er jo også en kjennsgjerning at kvinner underrapporterer sex mens menn overrapporterer. Anonymkode: 0e9c6...8dc Mens du hadde aldri dukket på radaren min. Ikke fordi jeg har hatt mange, for det har jeg ikke. Men fordi jeg velger å ikke omgås menn med slike holdninger. Og det må jo også være greit. Anonymkode: f4a15...1fe 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå