AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Jeg er lei av å sitte foran tven. Trenger litt inspirasjon😊 Anonymkode: dedd5...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Legger kabal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow91 Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar Strikker hagearbeid og drivhus vår til høst. trener Ellers er det ikke tid til så voldsomt mye mer. Med heltisk hverdag og en 1 åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er lei av å sitte foran tven. Trenger litt inspirasjon😊 Anonymkode: dedd5...e41 ... Anonymkode: 487ab...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar Strikker. Anonymkode: fc2a8...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar Lager smykker, leirefigurer, hekler og broderer. Lærer det meste på YouTube. Anonymkode: 691c2...97a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar -Rydder/omorganiserer ofte fordi jeg er opptatt av interiør. Liker også å følge med på kupp som kan gi det lille ekstra på preget på hjemmet. Selger også ting jeg ikke bruker lenger på Finn. -Kjøper planter og planter stiklinger. - Leser krimbøker. - Trener styrkeøvelser eller går tur. Anonymkode: e2c45...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar Lager viking smykker Skriver bullet journal Yoga Fargelegging/ maling Puslespill Bøker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar Strikker, leser bøker, hører på musikk, spiller piano, trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 21. januar #10 Del Skrevet 21. januar Leser bøker, kryssord (gjerne med en podcast i bakgrunnen), spiller Nintendo (eller brettspill når samboer er gira og hjemme), lager mat og eksperimenter litt på kjøkkenet, steller med marsvin. Er ellers aktiv med trening hver dag (ikke i huset, riktig nok) sp liker godt å slite litt sofa etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Del Skrevet 21. januar Gamer, tegner(digitalt) og leker med litt animasjon, maler(vann, olje, akvarell), eksperimenter med mat, trener, holder brettspill kveld, filmkveld (litt koseligere enn å glo alene), syr en gang i blant. Anonymkode: 64c1e...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Del Skrevet 21. januar Strikking, diamond painting, brodering, legobygging, gaming, puslespill Anonymkode: d0352...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 21. januar #13 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er lei av å sitte foran tven. Trenger litt inspirasjon😊 Anonymkode: dedd5...e41 Diamond painting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 21. januar #14 Del Skrevet 21. januar (endret) Trening Sudoku Kryssord podcast lese bøker sy strikke Endret 21. januar av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 21. januar #15 Del Skrevet 21. januar Strikker Hekler Broderer Maler Tegner Organiserer alle hobbysakene mine, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Del Skrevet 21. januar Fikser bil, gamer, rydder, youtube, er sosial på discord osv. Har ikke hatt på tven på sikkert et år Anonymkode: 2d9bf...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Del Skrevet 21. januar Trening. Wikipedia. Anonymkode: aa8c4...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattanatta Skrevet 22. januar #18 Del Skrevet 22. januar Jeg liker å: - Tegne og male - Hekle - Lage klistremerker - Lage motiv til å presse på kopper og tshirts - Lage dørskilter og postkasseskilt - Lage nøkkelringer med ekte skinn - Diamond painting - Diverse pc spill - Lage innhold til sosiale medier ++++ mine hobbier er egentlig alt mulig kreativt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 22. januar #19 Del Skrevet 22. januar En slags hobby jeg har, er å leke med Google Translate - si noe på et språk jeg ikke kan, og se om stemmemodulen oppfatter hva jeg prøvde å si. Den er ofte overraskende flink. Jeg liker også enkle spill som dette her: Shakashaka Prøver å spille blokkfløyte av og til, men er verken musikalsk eller tålmodig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. januar #20 Del Skrevet 22. januar Strikking😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå