Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. J19. jeg har nettopp gjort det slutt med kjæresten min som jeg har hatt i litt over tre år, og hatt langdistanse (norge-usa) med i snart to år. jeg slo opp pga mangel på respekt og genuin interesse. jeg følte meg ikke sett eller satt pris på, og dette ødela meg og forholdet. jeg sa ifra til han flere ganger, men ble ikke hørt. etter et halvt år med tvil, slo jeg opp. han tok avgjørelsen min veldig tungt siden han forstod hvor mye han har ødelagt og innser hvordan jeg har hatt det. han gjør alt for å få meg tilbake og viser at han angrer. vi har alltid hatt et sunt forhold og gått veldig godt sammen. nå som han har innsett at oppførselen hans har fått følger, oppfører han seg som før han flyttet (omsorgsfull, kjærlig, interessert og snill). jeg er skikkelig usikker på om det var rett avgjørelse og hva jeg burde gjøre nå. jeg er redd for at hvis jeg tar han tilbake, så vil han prøve litt til for og etterpå gå tilbake til gamle vaner. hva tenker dere om situasjonen? hva blir rett? trenger synspunkter. takk!

Anonymkode: 7b8b1...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det ligge. Langdistanseforhold funker sjelden i den alderen der. Finn deg en bra kjæreste her hjemme. Hilsen mann 45+.

Anonymkode: 67db1...757

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Du skriver at forholdet alltid har vært sunt, men at han mangler respekt og interesse? Det er ikke et sunt forhold i mine øyne. Det er vondt å være den som slår opp, men det betyr ikke at det var feil avgjørelse. Du hadde sagt fra flere ganger uten at han viste forbedring. Mest sannsynlig faller han tilbake til gamle synder etter en stund hvis du går tilbake til forholdet.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Se deg aldri tilbake, se fremover.

Anonymkode: bcd88...0a8

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...