Gå til innhold

Hvordan takler man samlivsbrudd etter 10 år ekteskap med små barn som mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler mann det? Psykisk?barnet er 1,5 år ,hvor mye for jeg lov/kan se det elsker hun over alt på jord og vill absolutt ikke å avslutte det forholdet men om det går dit ?hva gjør jeg? Føles som verden raser sammen.....

Anonymkode: 305aa...70b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Total aksept over situasjonen, om det skjer. Vær snill og ikke mas på eksen om å ta deg tilbake, aksepter at nå må du komme deg videre, og snakk gjerne med noen om dette. Dra til lege, psykolog osv, hobbyer er veldig fint!

Om mulig, dra til parterapeut før det er for sent!

Skrevet

Så trist å høre ❤️ Jeg anbefaler deg å prøve å tenke klart, ikke si ting i sinne, lag dere greie avtaler og hold de… Har dere prøvd alt av terapi feks? 

Anonymkode: fc0aa...fac

Skrevet

Har ikke vært i terapi... sist jeg var singel var jeg i midten av 20 årene og nu er jeg i midten av 30...siste 10 år har jeg vært med en person jeg rådførte meg med fått kjøpt ås ett hjem, fått barn sammen med.  I mellomtiden har jeg  dyttet una alle mine venner fordi de ikke var bra nok for kona my,  og jeg prioriterte henne og familie. Hennes 1 barnet fra tidligere ekteskapet er blitt 15 år nu og vi er kjempe kammerater jeg prøvde å være beste stefaren som jeg kunne, kjempe glad i han. Tanken på å bli alene gjør meg helt artig gjør meg ^^red^^  hvor skall jeg begynne? ,må jeg finne meg et sted å bo? Hvor mye får jeg se babyen når jeg savner henne til og med nor jeg er en dag på jobb...Den viktigste er at den søylen og mennesket jeg vant til å dele alt med å rådføre meg med blir borte nu...

Anonymkode: 305aa...70b

• Hjerte 3
Gjest Raphael
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

elsker hun over alt på jord

verden raser sammen

14 hours ago, AnonymBruker said:

en person jeg rådførte meg med

dyttet una alle mine venner fordi de ikke var bra nok for kona

prioriterte henne

Hennes 1 barnet fra tidligere ekteskapet

Tanken på å bli alene gjør meg ^^red^^ 

den søylen og mennesket jeg vant til å dele alt med å rådføre meg med

Simp life.

Begynn å løfte vekter regelmessig, og heng med andre menn. 

Du må lære deg å bli en mann, og legge fra deg det her følelsespudding-opplegget. Hvis ikke blir bare livet ditt en endeløs rekke med skuffelser. 

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...