AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Hvordan takler mann det? Psykisk?barnet er 1,5 år ,hvor mye for jeg lov/kan se det elsker hun over alt på jord og vill absolutt ikke å avslutte det forholdet men om det går dit ?hva gjør jeg? Føles som verden raser sammen..... Anonymkode: 305aa...70b
Ubulu Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 Total aksept over situasjonen, om det skjer. Vær snill og ikke mas på eksen om å ta deg tilbake, aksepter at nå må du komme deg videre, og snakk gjerne med noen om dette. Dra til lege, psykolog osv, hobbyer er veldig fint! Om mulig, dra til parterapeut før det er for sent!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 Så trist å høre ❤️ Jeg anbefaler deg å prøve å tenke klart, ikke si ting i sinne, lag dere greie avtaler og hold de… Har dere prøvd alt av terapi feks? Anonymkode: fc0aa...fac
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Har ikke vært i terapi... sist jeg var singel var jeg i midten av 20 årene og nu er jeg i midten av 30...siste 10 år har jeg vært med en person jeg rådførte meg med fått kjøpt ås ett hjem, fått barn sammen med. I mellomtiden har jeg dyttet una alle mine venner fordi de ikke var bra nok for kona my, og jeg prioriterte henne og familie. Hennes 1 barnet fra tidligere ekteskapet er blitt 15 år nu og vi er kjempe kammerater jeg prøvde å være beste stefaren som jeg kunne, kjempe glad i han. Tanken på å bli alene gjør meg helt artig gjør meg ^^red^^ hvor skall jeg begynne? ,må jeg finne meg et sted å bo? Hvor mye får jeg se babyen når jeg savner henne til og med nor jeg er en dag på jobb...Den viktigste er at den søylen og mennesket jeg vant til å dele alt med å rådføre meg med blir borte nu... Anonymkode: 305aa...70b 3
Gjest Raphael Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: elsker hun over alt på jord Quote verden raser sammen 14 hours ago, AnonymBruker said: en person jeg rådførte meg med Quote dyttet una alle mine venner fordi de ikke var bra nok for kona Quote prioriterte henne Quote Hennes 1 barnet fra tidligere ekteskapet Quote Tanken på å bli alene gjør meg ^^red^^ Quote den søylen og mennesket jeg vant til å dele alt med å rådføre meg med Simp life. Begynn å løfte vekter regelmessig, og heng med andre menn. Du må lære deg å bli en mann, og legge fra deg det her følelsespudding-opplegget. Hvis ikke blir bare livet ditt en endeløs rekke med skuffelser. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå