AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Hvis mannen tar tak i ting og begynner å trene, passer på hva han spiser, passer på hygiene, dusjer, kler seg ordentlig osv. Ville dette ha noe påvirkning på deg til å bedre deg selv? Spør for en venn Anonymkode: 355aa...d76
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 Jeg trener og tar vare på meg selv. Han sitter der som en pudding og er for kul til å gå på treningssenter, innbiller seg at han er i god form fordi han trente (dopet) seg da han var 18-19 år gammel🙄🙄 Anonymkode: db6ba...2d9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Jepp, da er han utro. Etablert KG-sannhet. Anonymkode: 36aa6...c66 1
Trolltunge Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 Ja klart det. Man ønsker å være attraktiv for en attraktiv partner, og man er lett raus mot en raus partner. Når mannen har vært en slask lenge hadde det imidlertid tatt tid å få tillit til at han var seriøs. Og for å være ærlig, en mann som ikke hadde god hygiene, svært mulig at løpet var kjørt da. Kan knapt tenke meg noe mindre tiltalende. Måtte mye til for at å reparere å ha opplevd dette. 🤢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå