Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann som til tider kan være veldig sur. Hver gang jeg skal noe spesielt så lager min mann mye vansker for meg.

Nå er jeg super stressa. Har oppkjøring i morgen og det skjer i en by utenfor der vi bor. Vi bor hos min familie og jeg har 2 barn. 

Jeg dro med ene barnet og han skulle komme idag. Oppkjøring er i morgen kl 8. Og jeg må ha hjelp til passe barna mens jeg har oppkjøring. Min familie kan ikke.

Nå sender jeg melding igår kveld og spør når han kommer. I morgen tidlig sier han.

Ringer han idag tidlig og blir utskjelt fordi jeg ringer så tidlig og han ikke vet busstider og det skulle jeg hatt sendt til han igår kveld. (Han spurte ikke og han vet når bussene går).

Nå er han så jævla sur og skriker i telefonen når jeg ringer og spør hva problemet mitt er.

Jeg føler på meg at han prøver å ødlegge denne oppkjøringen min med vilje...

vet ikke når han kommer idag eller hva som skjer nå fordi han er så sur. Spør hvorfor han er sur men han sier det er jeg som er problemet 

Anonymkode: 66c3c...bbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan han ikke finne busstidene selv? 

• Liker 3
Skrevet

Ta med barnet i bilen under oppkjøring og dump mannen etterpå. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor tok du med det ene barnet til den andre byen? Kunne ikke det blitt igjen med mannen din?

Anonymkode: 98fc9...bff

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor tok du med det ene barnet til den andre byen? Kunne ikke det blitt igjen med mannen din?

Jeg ammer...

Skrevet
1 minutt siden, Traktor said:

Hvorfor kan han ikke finne busstidene selv? 

Han vet godt når bussen går. Bare unnskyldning 

Skrevet
2 minutter siden, Violetta said:

Ta med barnet i bilen under oppkjøring og dump mannen etterpå. 

Da må jeg finne bilstol til låns idag 

Skrevet (endret)

Når mente han at han skulle komme i dag tidlig da?

Uff, så kjedelig med sånne surpomper

Endret av exictence
Skrevet

Skriking i telefonen og bevisst ødeleggelse for deg er psykisk vold. Ut i fra det du skriver så virker det ikke som at han har så mye empati for deg. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, exictence said:

Når mente han at han skulle komme i dag tidlig da?

Uff, så kjedelig med sånne surpomper

Han sa selv han skulle komme idag morgen . Ikke jeg. 

Skrevet
4 minutter siden, ennivk said:

Skriking i telefonen og bevisst ødeleggelse for deg er psykisk vold. Ut i fra det du skriver så virker det ikke som at han har så mye empati for deg. 

Det har vært andre faktorer i det siste og som føles mer og mer som psysisk vold. Men jeg føler meg helt låst og redd nå. Vil ikke på krisesenter og vil ikke kunne bare flytte heller .. umulig situasjon 

Skrevet

Han er livredd for at du får lappen. Det betyr at det blir lettere for deg å være selvstendig. Og han mister kontroll over deg.

Uansett hva - denne oppkjøringen må du gjennomføre! Ikke bare for din og barnas del, men for alle kvinner der ute som blir kontrollert av en usikker og egoistisk mann!

Anonymkode: 356b2...6bb

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han er livredd for at du får lappen. Det betyr at det blir lettere for deg å være selvstendig. Og han mister kontroll over deg.

Uansett hva - denne oppkjøringen må du gjennomføre! Ikke bare for din og barnas del, men for alle kvinner der ute som blir kontrollert av en usikker og egoistisk mann!

Anonymkode: 356b2...6bb

Takk jeg tenker jeg må bare være ekstra grei med han idag og spille litt til i morgen. Så kan jeg prøve finne en løsning etterpå. Må bare ta en dag om gangen . . Vet han vil prøve å ødlegge så mye for meg om jeg går fra ham 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det har vært andre faktorer i det siste og som føles mer og mer som psysisk vold. Men jeg føler meg helt låst og redd nå. Vil ikke på krisesenter og vil ikke kunne bare flytte heller .. umulig situasjon 

Du føler deg helt låst, men du er ikke helt låst. Her må du overstyre følelsene dine og handle. Hvis situasjonen er slik at du har tenkt tanken om krisesenter, så må du gjøre noe med situasjonen nå. Jo lenger du utsetter, desto vanskeligere blir det å gjøre noe med det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ammer...

Men skal han ha med det andre barnet til denne byen og passe dem i morgen? Har han ikke jobb? 

Skrevet

Hvis barnet er lite (siden du ammer så går jeg bare ut ifra at barnet ikke er 10 år gammel😅), så tenker jeg det ikke er noen god løsning å ta med barnet på oppkjøring, det kan ødelegge hele greia om barnet begynner å bli urolig. Eller at du stresser fordi barnet er med…

Har du ingen som kan passe barnet den lille tiden? Eventuelt være med dit du skal, og gå en tur med vogn mens du har oppkjøring?

Ser nå at du har skrevet det er flere ting som går på psykisk vold. Du må jo komme deg bort fra han. Man skal ikke leve sånn. 

virker som han ødelegger med vilje for at du ikke skal få tatt lappen. 

Anonymkode: 70a2c...03c

Skrevet

Hvis du er litt ærlig med familien din, så klarer dere nok å finne noen som kan passe barnet i den korte tiden oppkjøring er. Så viser du også at du klarer deg uten hans "hjelp" 

Anonymkode: f2d58...3d8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du er litt ærlig med familien din, så klarer dere nok å finne noen som kan passe barnet i den korte tiden oppkjøring er. Så viser du også at du klarer deg uten hans "hjelp" 

Anonymkode: f2d58...3d8

Enig i dette. I verste fall kan familiemedlemmer ga baby på sin jobb en liten stund. Det er jo bare en gang. 

Anonymkode: 762c3...197

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men skal han ha med det andre barnet til denne byen og passe dem i morgen? Har han ikke jobb? 

Søkte om fri og fikk fra jobben

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis barnet er lite (siden du ammer så går jeg bare ut ifra at barnet ikke er 10 år gammel😅), så tenker jeg det ikke er noen god løsning å ta med barnet på oppkjøring, det kan ødelegge hele greia om barnet begynner å bli urolig. Eller at du stresser fordi barnet er med…

Har du ingen som kan passe barnet den lille tiden? Eventuelt være med dit du skal, og gå en tur med vogn mens du har oppkjøring?

Ser nå at du har skrevet det er flere ting som går på psykisk vold. Du må jo komme deg bort fra han. Man skal ikke leve sånn. 

virker som han ødelegger med vilje for at du ikke skal få tatt lappen. 

Anonymkode: 70a2c...03c

Tror ikke det er lov heller å kjøre med barn når man ikke har lappen sjøl..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...