AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Har opplevd ett par mannfolk som har vært forsiktige med å ta kontakt med meg tidligere, de har begge blitt såret tidligere. Trekker menn seg bort i slike ny,/ oppståtte greier? Anonymkode: d2e53...790
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 De som har tilknytningsproblemer gjør gjerne det, og noen av de som har blitt veldig såret tidligere. Uansett er jo det et tegn på at dere ikke passer sammen, for du kan ikke fikse noen som ikke vil fikse seg selv. De har et problem, så ikke la det gå inn på deg, det er ikke deg, det er dem. Og om de bare ikke var nok interessert likevel, så burde de vært menn nok til å si fra, når de ikke er det er de uansett ikke menn for deg. ❤️ Anonymkode: ad389...15f 1
Artmo3 Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Har opplevd ett par mannfolk som har vært forsiktige med å ta kontakt med meg tidligere, de har begge blitt såret tidligere. Trekker menn seg bort i slike ny,/ oppståtte greier? Anonymkode: d2e53...790 Har man blitt dypt såret flere ganger, så kan det fort bli en forsvarsmekanisme å trekke seg tilbake om følelser kommer, fordi man er redd å gå i den fella igjen. Men henger sårene såppas igjen, så tenker jeg at man ikke er helt klar for forhold
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Artmo3 skrev (12 timer siden): Har man blitt dypt såret flere ganger, så kan det fort bli en forsvarsmekanisme å trekke seg tilbake om følelser kommer, fordi man er redd å gå i den fella igjen. Men henger sårene såppas igjen, så tenker jeg at man ikke er helt klar for forhold Han ene gjorde dette... Han var veldig på i begynnelsen men ble fort annerledes etter noen intime stunder med sex. Han sa han var redd for å bli såret igjen. Bare så uendelig kjipt når det potensielt kunne blitt noe. Kan jo hende han trenger tid Anonymkode: d2e53...790
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han ene gjorde dette... Han var veldig på i begynnelsen men ble fort annerledes etter noen intime stunder med sex. Han sa han var redd for å bli såret igjen. Bare så uendelig kjipt når det potensielt kunne blitt noe. Kan jo hende han trenger tid Anonymkode: d2e53...790 Nei nei.... Han fikk pult, mistet interessen, og skånte deg ved å si han var redd for å bli såret. Anonymkode: 7bca1...bc9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå