Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen jeg er sammens med nå vet jeg ikke går på prev, noe som jeg ikke gjør av ulike grunner. Jeg har fortalt at jeg trur sjansjen mine e minimale for å bli gravid når jeg ikke har blidd det fra tidligere av. Jeg har sport han om han ønsker jeg skal gå på prev for sikkerhetssykyld inntil jeg har fått tatt en fertiltest. Han forteller at dersom jeg blir gravid får vi ta konsekvensene da. Høres det ut som han vil at jeg skal bli gravid (siden han vet at det fortsatt er en mulig sjansj der) eller er det bare noe menn sier?

Anonymkode: afc6e...a00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres ut som at han mener abort er en fin prevensjonsmetode. Umodent! 

Anonymkode: 58a36...673

• Liker 20
Skrevet

Bare nei.. Som over nevner planen hans for deg er fullt ut tenkelig at du tar abort. Snakk sammen eller bruk prevensjon. Aldri anta. 

"Assumption is the mother of all fuck-ups" 

Anonymkode: bf895...d8f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen jeg er sammens med nå vet jeg ikke går på prev, noe som jeg ikke gjør av ulike grunner. Jeg har fortalt at jeg trur sjansjen mine e minimale for å bli gravid når jeg ikke har blidd det fra tidligere av. Jeg har sport han om han ønsker jeg skal gå på prev for sikkerhetssykyld inntil jeg har fått tatt en fertiltest. Han forteller at dersom jeg blir gravid får vi ta konsekvensene da. Høres det ut som han vil at jeg skal bli gravid (siden han vet at det fortsatt er en mulig sjansj der) eller er det bare noe menn sier?

Anonymkode: afc6e...a00

Det høres ut som han vil pule uten kondom og forventer at du tar abort om "uhellet" er ute

Anonymkode: 27239...819

• Liker 13
Skrevet

Et langt mer relevant spørsmål er: Vil du bli gravid med hans barn? Hvis nei, så saml benene, bli sterilisert, eller bruk prevensjon. 

Anonymkode: 459d1...586

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Synes det høres ut som at han mener abort er en fin prevensjonsmetode. Umodent! 

Anonymkode: 58a36...673

Enig! Dette var min tanke også, og min erfaring 😑

IKKE ta risikoen, begynn på prevansjon. Og det er aldri lurt å si ting som at du ikke tror sjansen er så stor for å bli grsvid etc. Da får du også han til å tenke at det ikke er så farlig osv.

Men nei, ingenting tyder på at han mener han ønsker at du skal bli grsvid.

Anonymkode: 37eaf...97c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei vet du hva, du kan ikke bare anta at sjansene for å bli gravid er minimale hvis du ikke faktisk vet det, og selv da er det alltids en sjanse. Kanskje er den eneste grunnen til at du ikke har blitt gravid at samleie ikke har klaffet med eggløsning, og da blir du gravid før eller siden om dere fortsetter sånn. Ta ansvar for deg selv og bruk prevensjon, eller ta en skikkelig prat med typen din og finn ut om han faktisk har lyst på barn. For den sjansen er høyst reell, og den eneste som kan svare på det er mannen selv, ikke randoms på internett.

Anonymkode: 833eb...eec

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer, dere blir snart foreldre! 

Anonymkode: ecb2c...8f5

• Liker 2
Skrevet

Han ønsker nok ikke at du blir gravid, og hvis du skulle bli det så tar han nok for gitt at du tar abort.

Anonymkode: 1c47e...99f

• Liker 3
Skrevet

Har han barn fra før?

Anonymkode: 4efe5...e98

• Nyttig 1
Skrevet

Hva med å spørre han rett ut. Ønsker du barn med meg nå? For det er det som kommer til å skje dersom dere har sex uten prevensjon. 

Hvis han mener at konsekvensene han snakker om er en "lettvint" abort så vet du hvem han er.

Anonymkode: 4a7b4...65d

• Liker 4
Skrevet

Hvilke konsekvenser må han ta?
Det er du som får alle konsekvensene. Han kan pakke bagen å stikke av om han vil.

Og du aksepterer disse konsekvensene så lenge du velger ha sex uten prevensjon. Det er ditt valg om du setter deg i en situasjon hvor du må velge mellom abort eller å bli mor. Hvordan ser du på disse konsekvensene for deg? Er du klar for å ta abort eller få hans barn? Og er du klar for å få hans barn og oppdra det uten han?

Anonymkode: 93649...41d

• Liker 3
Skrevet

Drit i hva han ønsker. Hva ønsker DU???

Han vil bare tømme seg uten kondom tror jeg.

Anonymkode: c6f3d...ef9

• Liker 1
Skrevet

Ikke få barn med en mann du kommuniserer så dårlig sammen!

Anonymkode: 7b203...973

• Liker 1
Skrevet

Dette må dere jo snakke om og bli enige om før(!) dere har sex. Ikke drive å tolke hverandre. Virker veldig uansvarlige begge to.

Skrevet

Nei, han sier jo at blir dere gravide får dere vurdere det da. Abort. 

Når du sier du tror du er steril.

Forventes ikke noen barn fra noen av dere. 

• Liker 1
Skrevet

Kan god være at hvis han elsker deg og ser for seg at det blir dere to, kanskje er det ikke versttenkelig om du blir gravid. Jeg var der en gang at jeg ikke trodde vi kom til å kunne få barn.. på tidspunktet gikk jeg fra å ikke se for meg at jeg ville bli pappa til å føle litt på redsel for at jeg ikke kom til å bli det, men det ble det! Beste som har skjedd meg! 

Anonymkode: 8d889...a99

• Hjerte 2
Skrevet

Det høres ikke ut som han vil ha barn nei. Det høres mer ut som at han for det første ikke tror det kommer til å skje han at du skulle bli gravid, og for det andre at du da selvfølgelig vil ta abort. 

Anonymkode: 5f836...ca1

• Liker 1
Skrevet

Vil du ha barn?

Anonymkode: 8e6a1...4f8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...