Gå til innhold

Fanget en hvit orb på kamera..

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Screenshot_20240114_231245_Google.jpg

Anonymkode: bf516...dd0

Dette bildet er jo bevis på at orber eksisterer; den som tok bildet skjønte det ikke selv. Alle kan se at dette er mange orber.

Så er spørsmålet: Hvorfor er orber unntatt registreringsplikt og skatt ...?

Anonymkode: c34dd...acf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Takk, jeg kunne vist deg videoen. De fleste blit nokså overrasket. Den dukker plutselig opp langt ut i videoen. 

Anonymkode: 036c8...c19

Hvorfor ikke legge ved utdraget fra videoen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orbo and the Longshots.

Anonymkode: 69a91...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mer ut som en flekk på linsen på kameraet spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg kan vise deg video jeg

Vil ikke endre noe for min del det, i alle fall ikke i retning av noe paranormalt. 

Noe som påvirker optikken derimot, er der forklaringen ligger og det er jo noe selv de store filmstudioene opplever.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2024 den 19.30):

Jeg har tenkt mye på å hjelpe andre som er i en sårbar situasjon. Har jeg healing i meg? 

Det vet jeg ikke, ei heller hvor energien kommer fra. Hadde en nabo når jeg var liten som hadde varme hender, og han var innom av og til til bestemor mi som hadde leddgikt. Da pleide jeg se slike lyskuler danse rundt de. Jeg har absolutt ingen evner utenom, kan ikke heale og har aldri sett noe overnaturlig. Jeg personlig tror ikke dette er «overnaturlig» i den forstand heller, men konsentrert energi på et vis - som noen mennesker er i stand til å samle og nyttiggjøre. Akkuratt i dette tilfellet her ser jeg en som har peiling på kamera sier det er støv, så da kan det godt være det er tilfellet her. Jeg bare syntes det lignet veldig når jeg så bilde 😊

Anonymkode: f7b76...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror heller på lysbrytninger i de mange linsene i kameraobjektivet. Spesielt mobilkameraer er veldig utsatt for dette. Er det en lyskilde i eller like utenfor bildet, er man nesten garantert å få en såkalt "lens flare". 

https://inmysacredspace.com/your-definitive-guide-to-debunking-orbs-lens-flares/

Anonymkode: 0317a...9f8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 23.09):

Hvorfor ser jeg de og ikke min venninne? Var det tilfeldig at jeg fikk filmet det? Det var ikke støv som sikkert mange vil påstå. Det var ei kule som virret rundt. 

Det var støv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet til ts er redigert for å teste ut reaksjonen her på forumet om folk ser at det er fake, ikke en ekte orb

Anonymkode: 537d9...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/14/2024 at 5:35 PM, AllahBallah said:

Tja, vet ikke jeg. Men jeg er glad i prinsippet om at den enkleste forklaringen er ofte den rette.

Her kommer du med masse teknisk vissvass og usannsynlige tilfeldigheter, hva om det faktisk bare er energien fra en sjel som er på vandring?

Virker mer plausibelt i mine øyne. 

Energien fra en sjel på vandring anser du som en enklere forklaring enn en konkret teknologisk dokumentert kjent effekt?

Anonymkode: 4e022...66c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Energien fra en sjel på vandring anser du som en enklere forklaring enn en konkret teknologisk dokumentert kjent effekt?

Anonymkode: 4e022...66c

Neida,

måtte bare tulle litt.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 14.49):

Bildet til ts er redigert for å teste ut reaksjonen her på forumet om folk ser at det er fake, ikke en ekte orb

Anonymkode: 537d9...3c1

Det er ikke redigert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orber har jeg fått masse av når jeg har tatt bilder på kirkegården 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...