Gjest Dufus1 Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Hvor vanlig er det og ta av giftering på bytur? Og er det greit og spørre om hvorfor når man har sett på et ilde at den er av
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Kun utro folk som gjer det. Utruskap er vanlig. Anonymkode: 23616...a8b 13
Gjest Kanino Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Dufus1 skrev (3 minutter siden): Hvor vanlig er det og ta av giftering på bytur? Og er det greit og spørre om hvorfor når man har sett på et ilde at den er av Hvorfor skal den tas av ?
Rosa Dartle Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 (endret) Er det din mann og han pleier å bruke den? Da ville jeg virkelig lurt. Ellers er det ikke helt uvanlig at noen bruker ring innimellom og tar den av andre ganger. Jeg har ofte av ringene mine, og mannen min bruker gifteringen lite. Endret 12. januar 2024 av Rosa Dartle 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #5 Skrevet 12. januar 2024 Rosa Dartle skrev (Akkurat nå): Er det din mann og han pleier å bruke den. Da ville jeg virkelig lurt. Ellers er det ikke helt uvanlig at noen bruker ring innimellom og tar den av andre ganger. Jeg har ofte av ringene mine, og mannen min bruker gifteringen lite. Enig, det er ikke uvanlig at noen bruker ring mindre. Men når den tas av når man skal ut... da er det trolig for å fremstå som singel. Aner ikke hvor mange menn jeg har møtt på byen som har forsøkt seg på meg, som har vist seg å være gift. De dummeste av dem har jo skille etter bruk i huden også, så lett å avsløre. Hva sier din partner om hvorfor han/hun gjør dette, ts? Anonymkode: 9d38e...eb0 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #6 Skrevet 12. januar 2024 Jeg ville sett på det som uakseptabelt at han tok av seg ringen i en slik sammenheng. Min mann tar den av seg på jobb(utendørs i kulden) om han blir altfor kald på fingrene for da sklir den av og kan rulle i vei, men ellers har han den alltid på. Anonymkode: ec2b9...b33 3
Anciol Skrevet 12. januar 2024 #7 Skrevet 12. januar 2024 (endret) Går uten ring men det er pga noen stygge allergiske reaksjoner hvor hendene mine svellet opp , så nå henger ringen rundt halsen min i et kjede isteden:) Endret 12. januar 2024 av Anciol
Carrot Skrevet 12. januar 2024 #8 Skrevet 12. januar 2024 Hvis man tar den av og skjuler at man gjør det ville jeg stilt spørsmål ved hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #9 Skrevet 13. januar 2024 Jeg tar på fake giftering, damen tenner på status. Anonymkode: fc13a...df0 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #10 Skrevet 13. januar 2024 De som tar av ringen på byn, er de som vil fremstå som singel! Anonymkode: eb7a7...125
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #11 Skrevet 13. januar 2024 Kanino skrev (13 timer siden): Hvorfor skal den tas av ? Så den som blir sjekket opp ikke ser at vedkommende er gift. Anonymkode: 5eb0a...304
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #12 Skrevet 13. januar 2024 Hadde min mann brukt ring hele tiden og tatt den av på byen hadde jeg begynt å lure ja. Min mann liker ikke bruke ring og bruker den sjelden, men han vet det betyr mye om han har den på ved spesielle anledninger og bruker den da. Anonymkode: 9c4a6...d6b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #13 Skrevet 13. januar 2024 Eksen min oppdaget jeg gikk uten ringen. Det var etter at han hadde vært på byn. Og han hadde glemt å ta den på igjen. Han påsto at det var pga at han hadde tatt den av i forbindelse med matlaging, og glemt å ta den på. Viste seg etterpå at han ville ut av forholdet, men ventet med å bryte til han fikk napp på byn og sjekket om hun var noe tess. Han har tross alt barn og husarbeide å ta seg av. Anonymkode: eb7a7...125
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #14 Skrevet 13. januar 2024 Jeg kan ikke gå med ringer på byn, jeg tar dem av når jeg vasker hendene og etter ti pils så blir de til slutt liggende igjen på vasken i baren. Jeg antar du sikter til en person som alltid går med ringen og aldri tar den av. Da er det suspekt å gjøre det på byen. Han vil fremstå som singel, eller så har kompisene lokket han med på noe greier med at alle liksom skal fremstå som single. Anonymkode: e5ba3...c78
Mezzosoprena Skrevet 13. januar 2024 #15 Skrevet 13. januar 2024 Dufus1 skrev (22 timer siden): Hvor vanlig er det og ta av giftering på bytur? Og er det greit og spørre om hvorfor når man har sett på et ilde at den er av Hvis man bare tar av ringen når man skal ut på byen, klarer jeg bare å se én eneste grunn til å gjøre det - nemlig at man ønsker å skjule at man er gift. Om det er greit å spørre om hvorfor kommer litt an på hvem du er - er du partneren kan og bør du selvfølgelig spørre.
Gjest Dufus1 Skrevet 14. januar 2024 #16 Skrevet 14. januar 2024 Mezzosoprena skrev (21 timer siden): Hvis man bare tar av ringen når man skal ut på byen, klarer jeg bare å se én eneste grunn til å gjøre det - nemlig at man ønsker å skjule at man er gift. Om det er greit å spørre om hvorfor kommer litt an på hvem du er - er du partneren kan og bør du selvfølgelig spørre. Da blir det noen spørsmål ved ankomst, regner med at unnskyldningan er mange. Samt at noen er reist samme dag og vært borte siden.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #17 Skrevet 14. januar 2024 Har aldri hatt på gifteringen min. Den ligger godt plassert i en skuff. Jeg liker ikke å gå med ring, samtidig syntes jeg ikke det er noe fint med ringer på menn. Anonymkode: f0d11...308
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #18 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 9.23): Jeg tar på fake giftering, damen tenner på status. Anonymkode: fc13a...df0 Er det status å være gift? Anonymkode: f0d11...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå