AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Dater ei dame som jeg har blitt fortalt ble anmeldt av sin ex for vold. Hennes mor ble visst også anmeldt. Damen er et fyrverkeri av latter og energi, men virker bestemt og litt styrende, men foreløpig er det kun sjarmerende. Jeg ble fortalt dette "ryktet" av en kollega som er broren til hennes eks. De hadde noen krangler da forholdet begynte å skrangle, hun tålte ikke å bli motsagt og at hun da i raseri hadde kastet et leksikon i hodet på han så han fikk et dypt kutt i pannen som måtte syes. Hennes mor var også til stede og blandet seg inn, og hun hadde truet han med en bokstøtte i metall. Årsaken for krangelen var at han ønsket å gjøre det slutt med henne, og det likte hun ikke. Han hadde oppsøkt legevakten for å få sydd såret i pannen, og da hadde legen oppfordret han til å anmelde forholdet og hadde sagt at det ikke var normalt at et voksent menneske klikker sånn i raseri. Politiet henla saken og gjorde ingenting med det. Hun har fortalt meg at hun er bipolar (mild grad)og prøver ut medisiner. Vet ikke om dette har en sammenheng med volden. Anonymkode: d7c84...765
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 12. januar 2024 Hvis ikke dette er et rødt flagg så vet jeg ikke hva som er det! Anonymkode: 29e4f...c07 36 20
Hmmm1 Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Kjærligheten gjør deg blind er det noe som heter. Her er du blind om du ikke ser at dette er et rødt flag 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 Sjeldent sett større rødt flagg faktisk. 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: 47337...1ff 8 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #6 Skrevet 12. januar 2024 Hun, og moren er 2 vandrende røde flagg. Anonymkode: b63d7...aba 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #7 Skrevet 12. januar 2024 Hun har fortalt til folk at det var hennes ex som var voldelig mot henne og moren, og at de måtte beskytte seg. Nå har en sak alltid to sider og jeg har jo bare hørt versjonen til min kollega sin bror, men er litt på vakt. Reagerer dere på at hun er bipolar? Har ikke erfaring med folk som har det og vet ikke om det påvirker humør eller personlighet. Ts Anonymkode: d7c84...765
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #9 Skrevet 12. januar 2024 Ts her Hun jobber som leder i kommunen så hun fungerer i jobb iallfall, og har to barn med to forskjellige menn. Anonymkode: d7c84...765
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #10 Skrevet 12. januar 2024 Rødt flagg??!?? Her er alt blodrødt!! Kom deg vekk!!! Anonymkode: 797a1...086 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #11 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun har fortalt til folk at det var hennes ex som var voldelig mot henne og moren, og at de måtte beskytte seg. Nå har en sak alltid to sider og jeg har jo bare hørt versjonen til min kollega sin bror, men er litt på vakt. Reagerer dere på at hun er bipolar? Har ikke erfaring med folk som har det og vet ikke om det påvirker humør eller personlighet. Ts Anonymkode: d7c84...765 Ja, en sak har alltid 2 sider og versjonen til din brors kollega kan jo være helt feil. Absolutt greit og være på vakt. jeg kjenner mange som er bipolare, det er ikke veldig uvanlig. Noen går på medisiner, og de kan bli vanskelige om de glemmer og ta medisinen sin. Det er typisk og være et fyrverkeri av latter og energi når man er manisk. Tar hun medisiner? Anonymkode: 09b44...e17 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #12 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rødt flagg??!?? Her er alt blodrødt!! Kom deg vekk!!! Anonymkode: 797a1...086 På grunn av noe en kollega av broren sier? Anonymkode: 09b44...e17
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #13 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her Hun jobber som leder i kommunen så hun fungerer i jobb iallfall, og har to barn med to forskjellige menn. Anonymkode: d7c84...765 Svært mange narsissister har lederjobber, noe som faktisk gjør det vanskeligere for dem som blir utsatt for deres oppførsel å bli trodd. Anonymkode: 797a1...086 4 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #14 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her Hun jobber som leder i kommunen så hun fungerer i jobb iallfall, og har to barn med to forskjellige menn. Anonymkode: d7c84...765 Hvis hun hadde vært helt ute av kontroll hadde hun jo ikke hatt denne jobben. Hvor lenge har hun jobbet der da? Hvis det er kort tid kan hun være i en god periode, om hun har jobbet der lenge er det grønt flagg. Hvordan fungerer hun i samarbeid med eksene og barna? Anonymkode: 09b44...e17 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #15 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Svært mange narsissister har lederjobber, noe som faktisk gjør det vanskeligere for dem som blir utsatt for deres oppførsel å bli trodd. Anonymkode: 797a1...086 Var hun ikke bipolar? Anonymkode: 09b44...e17 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #16 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, en sak har alltid 2 sider og versjonen til din brors kollega kan jo være helt feil. Absolutt greit og være på vakt. jeg kjenner mange som er bipolare, det er ikke veldig uvanlig. Noen går på medisiner, og de kan bli vanskelige om de glemmer og ta medisinen sin. Det er typisk og være et fyrverkeri av latter og energi når man er manisk. Tar hun medisiner? Anonymkode: 09b44...e17 Hun prøver ut medisiner men tror ikke hun tar det fast. Hun sa at hun alltid hadde vært glad og energisk, og at det var mer hennes personlighet mer enn å være bipolar. Ts Anonymkode: d7c84...765
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #17 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var hun ikke bipolar? Anonymkode: 09b44...e17 Og bipolare er ikke narsissistiske? Anonymkode: 797a1...086 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #18 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis hun hadde vært helt ute av kontroll hadde hun jo ikke hatt denne jobben. Hvor lenge har hun jobbet der da? Hvis det er kort tid kan hun være i en god periode, om hun har jobbet der lenge er det grønt flagg. Hvordan fungerer hun i samarbeid med eksene og barna? Anonymkode: 09b44...e17 Vet ikke hvordan hun er i jobb, men har jobbet som leder 4-5 år. Hun sier eksene er gode fedre, men helt jævlige å samarbeide med fordi hun får ikke vite noe, sier hun. Men har hun rett til å få vite alltid det som skjer når barna er på samvær da? Barna er i barneskolen og ungdomskolen. Ts Anonymkode: d7c84...765
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #19 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts her Hun jobber som leder i kommunen så hun fungerer i jobb iallfall, og har to barn med to forskjellige menn. Anonymkode: d7c84...765 Mange voldelige psykopater i lederstillinger. Anonymkode: 3f1cc...1e5 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #20 Skrevet 12. januar 2024 Dette er veldig Rødt flagg. Hold deg unna henne og møt andre! Anonymkode: 4fc8e...599 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå