Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg driver nå med en eldre mann. vi begge er i 20 årene. vi deler ikke samme verdier og lever to heeelt forskjellige liv, har vært mye frem og tilbake på om dette er en mann jeg vil være sammen med. jeg er veldig opptatt av trening, være ut, spise sunn og variert mat, mens han er det stikk motsatte. prøver og få han til å snu livstilen men det er vanskelig og føler rett og slett at han bare er lat. han er veldig snill men det holder liksom ikke for meg. er mye frem og tilbake, vi har det veldig fint sammen men hvis jeg først skal slå meg til ro med noen burde det da kanskje være en jeg deler litt samme livssyn og livsstil med, sånt kan jo endre seg men skal jeg liksom gå og vente på det+

hva tenker dere ut i fra det dere leser her?

Anonymkode: 7eeec...e49

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Deler ikke samme verdier? Gjelder det kun kosthold og trening?

Jeg er opptatt av kosthold og trening, men kun for å ha en sterk og sunn kropp. Ikke noe fanatisk.

Jeg er over gjennomsnittet fit.

Kjæresten er ikke så opptatt av det, men gjør en innsats nå da han har blitt motivert pga meg. Jeg har ikke mast, men han ser verdien av en sterk og sunn kropp.

Utover det har vi like verdier, moraler og syn på oppdragelse. Vi ler og har det gøy sammen, vi kan ha dype samtaler og ikke minst er vi latterlig forelsket i hverandre og har masse lidenskap og intimitet.

Så hva mer har dere til felles?

Skrevet

Du går ikke inn i et forhold med en tanke om at den du velger må endres. Dersom det er tilfelle, vil du sannsynligvis mislykkes. Dessuten er han jo ikke en du vil ha i utgangspunktet heller da.

Anonymkode: bc75c...67d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med noen du prøver å endre? 

Anonymkode: 2350d...a50

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor vil du være sammen med noen du prøver å endre? 

Anonymkode: 2350d...a50

Beacause womenlogic

Anonymkode: b6c0a...3ff

Skrevet

En gammel svensk slager fra 70 tallet sa noe sånt som:

At læra gamle hunder sitte e omulig, så la vær. Om du vil ha meg får du ta meg som jag er.

Hvorfor ikke finne en du er kompatibel med?

Eller akseptere han som han er?

Skrevet

En eldre mann i 20 årene?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

hva tenker dere ut i fra det dere leser her?

At hvis du leter etter en å 'slå deg til ro med' så spiller du tiden din ved å 'drive' med uopplagte emner. Dumt. 

Anonymkode: 6996c...0d6

• Liker 1
Skrevet

Om du har lyst til å endre han, så går det ikke. Mulig han endrer seg en periode, men så blir han seg selv igjen, og så blir det kjipt for dere begge. I et forhold skal begge få være seg selv. Derfor må du finne deg en du er fornøyd med og ikke vil endre

Anonymkode: f6ad0...210

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
WhisperingWind skrev (23 timer siden):

Deler ikke samme verdier? Gjelder det kun kosthold og trening?

Jeg er opptatt av kosthold og trening, men kun for å ha en sterk og sunn kropp. Ikke noe fanatisk.

Jeg er over gjennomsnittet fit.

Kjæresten er ikke så opptatt av det, men gjør en innsats nå da han har blitt motivert pga meg. Jeg har ikke mast, men han ser verdien av en sterk og sunn kropp.

Utover det har vi like verdier, moraler og syn på oppdragelse. Vi ler og har det gøy sammen, vi kan ha dype samtaler og ikke minst er vi latterlig forelsket i hverandre og har masse lidenskap og intimitet.

Så hva mer har dere til felles?

Ja gjelder som regel dette+ at han ikke jobber og sover hele dagen… phu. Vi har felles interesser egentlig bare bil

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Beacause womenlogic

Anonymkode: b6c0a...3ff

Fordi jeg er glad i han

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja gjelder som regel dette+ at han ikke jobber og sover hele dagen… phu. Vi har felles interesser egentlig bare bil

Han er arbeidsløs og prøver ikke å få seg jobb? 

Skrevet
WhisperingWind skrev (10 minutter siden):

Han er arbeidsløs og prøver ikke å få seg jobb? 

Nei sykemeldt men ser ikke for seg jobb på lang lang tid… så går bare hjemme og sover

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei sykemeldt men ser ikke for seg jobb på lang lang tid… så går bare hjemme og sover

Hvorfor er han sykemeldt? Er det grunnen til at han ikke kan trene nå?

Om eneste dere har til felles er bil, hvorfor er du sammen med han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...