AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Min venninne har vært utsatt for incest i barndommen, gjentatte voldtekter av en inngift onkel. Heldigvis klarte hun å bearbeide dette i voksen alder, og har nesten ingenting hun sliter med nå. Hun har vært sammen med kjæresten i tre måneder, og de har kommet på det veldig populære KG-temaet "antall tidligere partnere". Venninnen min har hatt to kjærester og en kortvarig relasjon før denne kjæresten, og mener da at hun har hatt tre partnere. Kjæresten hennes mener hun har hatt fire, inkludert ham som har forgrepet seg på henne. Hun er uenig. Hun anser ikke sin egen ONKEL, som har forgrepet seg på henne da hun var mindreårig, som "tidligere sexpartner", og hun ser ikke på overgrep som sex. Hvem er dere enig i her? Anonymkode: f6343...e33
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min venninne har vært utsatt for incest i barndommen, gjentatte voldtekter av en inngift onkel. Heldigvis klarte hun å bearbeide dette i voksen alder, og har nesten ingenting hun sliter med nå. Hun har vært sammen med kjæresten i tre måneder, og de har kommet på det veldig populære KG-temaet "antall tidligere partnere". Venninnen min har hatt to kjærester og en kortvarig relasjon før denne kjæresten, og mener da at hun har hatt tre partnere. Kjæresten hennes mener hun har hatt fire, inkludert ham som har forgrepet seg på henne. Hun er uenig. Hun anser ikke sin egen ONKEL, som har forgrepet seg på henne da hun var mindreårig, som "tidligere sexpartner", og hun ser ikke på overgrep som sex. Hvem er dere enig i her? Anonymkode: f6343...e33 For å passe på seg selv må hun kvitte seg med han der umiddelbart. Hjelp henne ut, en slik "fyr" er bare skadelig Anonymkode: 274b8...31c 51 36
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Skrevet 11. januar 2024 Æsj, hva faen for en fyr er det der 🤢 Selsvagt har hun rett! Anonymkode: 4ba7b...aaf 25 14
Gjest Bella78 Skrevet 11. januar 2024 #4 Skrevet 11. januar 2024 Nei, nå må du gi deg! Overgrepsmannen regnes da ikke som sexpartner? Dersom mannen mener dette alvorlig tror jeg jeg hadde blitt dårlig av han… Dersom det er en slags mørk humor ( som jeg generelt er veldig for, man skal gjennom litt av hvert i livet ), så syns jeg dette var swing and a miss! Denne var drøy…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #5 Skrevet 11. januar 2024 Venninnen din har selvfølgelig rett. Bare det at han tenker slik han gjør hadde gjort at jeg hadde revurdert hele fyren. Anonymkode: 75758...1a4 17 11
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #6 Skrevet 11. januar 2024 Vennina de har rett. Denne mannen bør ho kvitte seg med Anonymkode: 04107...4c0 15 8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #8 Skrevet 11. januar 2024 Takk for svar. Det er dette jeg har svart til venninnen min, at hun må kvitte seg med ham sporenstreks. Og selvfølgelig, kan ikke en overgriper regnes som PARTNER etter definisjonen - de har jo ikke gjort noe sammen, han har gjort noe, og hun ble tvunget til å overvære det. Anonymkode: f6343...e33 11
Hulderen Skrevet 11. januar 2024 #9 Skrevet 11. januar 2024 Jeg håper da inderlig at du er enig med venninna di og støtter henne? Jeg blir litt skremt at du føler at det er nødvendig å spørre her på KG! Selvsagt er ikke en overgriper en sexpartner! 5 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #10 Skrevet 11. januar 2024 Venninnen din har rett, og denne fyren er kvalm. Jeg hadde kvittet meg med ham om jeg var venninnen din. Usj,skikkelig ekkel fyr. Det må være noe alvorlig galt med ham Anonymkode: dc759...e0e 5 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #11 Skrevet 11. januar 2024 Herregud, er virkelig dette vanlig å diskutere? Har vert med mannen i over 20 år, og ingen av oss aner hvor mange partnere den andre har hatt. Be henne dumpe fyren fortere enn svint.. Anonymkode: 3be54...0c2 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #12 Skrevet 11. januar 2024 Hulderen skrev (2 minutter siden): Jeg håper da inderlig at du er enig med venninna di og støtter henne? Jeg blir litt skremt at du føler at det er nødvendig å spørre her på KG! Selvsagt er ikke en overgriper en sexpartner! Det er ikke nødvendig, jeg ville bare høre hva dere andre synes, om det var flere med holdninger som kjæresten hennes. Heldigvis ikke. Anonymkode: f6343...e33 1 1
Leeloo Skrevet 11. januar 2024 #13 Skrevet 11. januar 2024 (endret) 9 minutter siden, Bella78 said: Nei, nå må du gi deg! Overgrepsmannen regnes da ikke som sexpartner? Dersom mannen mener dette alvorlig tror jeg jeg hadde blitt dårlig av han… Dersom det er en slags mørk humor ( som jeg generelt er veldig for, man skal gjennom litt av hvert i livet ), så syns jeg dette var swing and a miss! Denne var drøy… Jeg har ekstremt mørk humor, men selv jeg ville ikke køddet med dette. Og selvfølgelig tar man ikke med en overgriper i antall sexpartnere, det er bare sykt. Ikke skjønner jeg behovet for å diskutere antall partnere heller, trodde man sluttet med dette etter tenåra. Endret 11. januar 2024 av Leeloo Trykkleif 11 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #14 Skrevet 11. januar 2024 Han høres ut som en slik fyr som mener at jenter har selv skyld i voldtekt hvis de går i kort skjørt. Men hun får svare denne fyren tilbake at de har han hatt en forhold med sin egen mor siden han mest sannsynlig har sutta mye på puppa hennes. Anonymkode: 75758...1a4 10
lantan Skrevet 11. januar 2024 #15 Skrevet 11. januar 2024 Veninna di har selvfølgelig rett. Det er noe galt med holdningene til kjæresten hennes. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #17 Skrevet 11. januar 2024 Reint teeknisk har hun hatt en slags (tvungen) sex med sin overgriper, men det gir jo likevel like mye mening som å kalle en langvarig voldsepisode en slags dans. Anonymkode: 80e68...49b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #18 Skrevet 11. januar 2024 Han teller bare peniser. Det er det eneste som står i hodet på ham. Anonymkode: cfad7...72e 8 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #19 Skrevet 11. januar 2024 Overgrep regnes ikke med. For en respektløs og hensynsløs dust han er. Anonymkode: 1555d...e63 3
PurpleTuliip Skrevet 11. januar 2024 #20 Skrevet 11. januar 2024 Absolutt ikke! For en ufattelig weird ting å si! Er han litt lettere møblert eller? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå