Gå til innhold

Uenighet mellom venninna og mannen om hennes antall partnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne har vært utsatt for incest i barndommen, gjentatte voldtekter av en inngift onkel. Heldigvis klarte hun å bearbeide dette i voksen alder, og har nesten ingenting hun sliter med nå. Hun har vært sammen med kjæresten i tre måneder, og de har kommet på det veldig populære KG-temaet "antall tidligere partnere". Venninnen min har hatt to kjærester og en kortvarig relasjon før denne kjæresten, og mener da at hun har hatt tre partnere. Kjæresten hennes mener hun har hatt fire, inkludert ham som har forgrepet seg på henne. Hun er uenig. Hun anser ikke sin egen ONKEL, som har forgrepet seg på henne da hun var mindreårig, som "tidligere sexpartner", og hun ser ikke på overgrep som sex. Hvem er dere enig i her?

Anonymkode: f6343...e33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, hva faen for en fyr er det der 🤢 Selsvagt har hun rett!

Anonymkode: 4ba7b...aaf

• Liker 25
  • Nyttig 14
Gjest Bella78
Skrevet

Nei, nå må du gi deg! Overgrepsmannen regnes da ikke som sexpartner? Dersom mannen mener dette alvorlig tror jeg jeg hadde blitt dårlig av han… Dersom det er en slags mørk humor ( som jeg generelt er veldig for, man skal gjennom litt av hvert i livet ), så syns jeg dette var swing and a miss! Denne var drøy… 

Skrevet

Venninnen din har selvfølgelig rett. Bare det at han tenker slik han gjør hadde gjort at jeg hadde revurdert hele fyren.

Anonymkode: 75758...1a4

• Liker 17
  • Nyttig 11
Skrevet

Vennina de har rett. Denne mannen bør ho kvitte seg med

Anonymkode: 04107...4c0

• Liker 15
  • Nyttig 8
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Be henne løpe.

WTF🤮

Skrevet

Takk for svar. Det er dette jeg har svart til venninnen min, at hun må kvitte seg med ham sporenstreks. Og selvfølgelig, kan ikke en overgriper regnes som PARTNER etter definisjonen - de har jo ikke gjort noe sammen, han har gjort noe, og hun ble tvunget til å overvære det.

• Liker 11
Skrevet

Jeg håper da inderlig at du er enig med venninna di og støtter henne? Jeg blir litt skremt at du føler at det er nødvendig å spørre her på KG! Selvsagt er ikke en overgriper en sexpartner! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Venninnen din har rett, og denne fyren er kvalm. Jeg hadde kvittet meg med ham om jeg var venninnen din.

Usj,skikkelig ekkel fyr. Det må være noe alvorlig galt med ham

Anonymkode: dc759...e0e

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Herregud, er virkelig dette vanlig å diskutere? Har vert med mannen i over 20 år, og ingen av oss aner hvor mange partnere den andre har hatt.

Be henne dumpe fyren fortere enn svint..

Anonymkode: 3be54...0c2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Hulderen skrev (2 minutter siden):

Jeg håper da inderlig at du er enig med venninna di og støtter henne? Jeg blir litt skremt at du føler at det er nødvendig å spørre her på KG! Selvsagt er ikke en overgriper en sexpartner! 

Det er ikke nødvendig, jeg ville bare høre hva dere andre synes, om det var flere med holdninger som kjæresten hennes. Heldigvis ikke.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Bella78 said:

Nei, nå må du gi deg! Overgrepsmannen regnes da ikke som sexpartner? Dersom mannen mener dette alvorlig tror jeg jeg hadde blitt dårlig av han… Dersom det er en slags mørk humor ( som jeg generelt er veldig for, man skal gjennom litt av hvert i livet ), så syns jeg dette var swing and a miss! Denne var drøy… 

Jeg har ekstremt mørk humor, men selv jeg ville ikke køddet med dette. Og selvfølgelig tar man ikke med en overgriper i antall sexpartnere, det er bare sykt. Ikke skjønner jeg behovet for å diskutere antall partnere heller, trodde man sluttet med dette etter tenåra.

Endret av Leeloo
Trykkleif
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Han høres ut som en slik fyr som mener at jenter har selv skyld i voldtekt hvis de går i kort skjørt.

Men hun får svare denne fyren tilbake at de har han hatt en forhold med sin egen mor siden han mest sannsynlig har sutta mye på puppa hennes.

Anonymkode: 75758...1a4

• Liker 10
Skrevet

Veninna di har selvfølgelig rett. Det er noe galt med holdningene til kjæresten hennes.

• Liker 3
Skrevet

Reint teeknisk har hun hatt en slags (tvungen) sex med sin overgriper, men det gir jo likevel like mye mening som å kalle en langvarig voldsepisode en slags dans. 

Anonymkode: 80e68...49b

Skrevet

Han teller bare peniser. Det er det eneste som står i hodet på ham. 

Anonymkode: cfad7...72e

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Overgrep regnes ikke med. For en respektløs og hensynsløs dust han er. 

Anonymkode: 1555d...e63

• Liker 3
Skrevet

Absolutt ikke! For en ufattelig weird

ting å si! Er han litt lettere møblert eller? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...